du tycker om att prata va?
Det är nog dagens sanning. Jag är fullfjädrad tjötröv.
Kan man inte prata finns egentligen ingen poäng med umgänge. Titta på TV i tystnad klarar jag av på egen hand.
du tycker om att prata va?
Jag föreslår att du går ner till v-hamnen en fin sommardag och letar upp en enda svenne. Har du aldrig varit på Bo01 på sommaren?
Klart det finns plast i malmö, men definivt inte så mycket som det verkar vara i 08a.
Nu missade du nog vart jag bodde, jag menade såklart att det finns en del sånt i Uppsala.
Iof kanske inte just plasten, utan mera beteendet hos en hel del tjejer i min egen ålder (mitten på -80).
Jag tycker att många man stött på har en högdragen attityd, och ofta går detta ihop med ett ganska konstgjort utseende. Det känns nästan lite som "kan dom på stureplan kan minsann vi..", men jag kan gott ha stött på ett fåtal av dessa och bildat en felaktig uppfattning.
Jag brukar ha den turen.
Sen måste jag säga att gbgtjejerna klär sig bättre än sthlm:s över lag.
Inge jävla minkpälsar som på fjollplan och inge mjukisbraller som i förorten.
You read my mind!
Hatar detta beteende, även om jag såklart tidigare älskade mitt ex
Jo. Det kan säkert tänkas. Nu har ju inte jag sprungit så mycket efter tjejer födda mitten på -80. Då är dom ju yngre än syrran och det ger lite underliga vibbar hos mig.
För 10 år sedan när jag var i den åldern som tjejer är nu om dom är födda i mitten av -80 så uplevde jag nog många tjejer i uppsala som lite som du beskriver men det var ändå en relativt liten andel och det verkar försvinna med åren. När dom blir så gamla som jag är nu så har dom gett upp den taktiken eftersom dom kommit underfund om att det inte funkar. Eller om jag bara blivit bättre på att undvika dom tjejerna.
Västra hamnen har fyra olika personer som hänger där.
1. Plastflickan med färgat hår - de är enormt vanliga. Det innebär inte att de alla är opererade men samtliga vill.
2. Turken i BMW. De dras till nr 1.
3. Stekaren i svindyr bil. De dras också till nr 1.
4. Lattemorsan. Tar upp all plats med väskor, enorma barnvagnar och konstant mobiltjatter.
Detta gäller från Espresso House och en radie på 100 m. Det är egentligen enda anledningen till att jag inte pallar med att vara där nere, det är sjukt mysigt men hela socitetsbiten är sanslöst jobbigt. Bopriserna i området speglar definitivt de som hänger där.
Du vet väl att det är just det som filmen Shrek fått sin inspiration ifrån när de skrev kraktärsbeskrivningen för prinsessan.
Hela "förvandlingen" från sessa till troll är ju baserat på verkligheten där pumor tvättar av sig sminket.
Va trevligt att dra alla brudar över en kam, måste vara något stockholmsfenomen det här med plastbrudar. I malmö/skåne ser brudarna någorlunda normala ut. Men stockholmarna är väl lite usa-wannabes. :rolleyes
Finns plastflickor överallt men här nere är det inte så ofta man ser påklistrade läppar, pattar osv.
Det är ingen nyhet att tjejer tar preparat för att bli smalare, efedrin är ett väldigt hett preparat att bruka. Så det är väl på tiden att det kom fram något nytt. Kan ju inte ta tjack resten av livet.
Orkar inte ens läsa såna skitgrejer dom skriver i tidningen, blir bara så irriterad. Bah!
Drar inte alla tjejer över en kam, vet här finns många normala tjejer. Men det låter som majoritet ser ut så i stockholm.
Ja men då är vi överens. Det skulle förmodligen vara lika konstigt om jag skulle börja springa efter tjejerna/kvinnorna i din ålder som gett upp den där attityden.
hahahah därför den är så ball, när man får se stackars prinsens dumma min när hans prinsessa blir ett troll.
tur att jag är väldigt sparsam med mitt smink, orka ha massa äckligt skit i fejjan. Kostar massa onödiga stålar som ja hellre lägger på hojen. Klä upp mig och sminka mig kan jag göra när jag ska på något speciellt eller vill känna mig lite extra fin. Är modemedveten men inte så pass mycket att jag följer skiten, klär mig i det jag tycker är skönt och som passar min kropp och dess former.
Nej. Och det är väl dessutom ganska opraktiskt med en massa smink som rinner om man ska tvätta hojar mot betalning. Om man inte är ute efter den där tvättbjörns-looken då.
Ääähh. Vaddå. Dom kanske vill ha lammkött
Skämt åsido. Det är bara att försöka undvika dom värsta fallen. För det måste finnas fina tjejer även bland dom lite yngre.
Men du hade väl en syster sa du?
Definitivt är det så, men det är svårt att sålla bland hondjuren bara. Men vaffan, jag har ju en grön bil. Det får räcka så länge!
Va trevligt att dra alla brudar över en kam, måste vara något stockholmsfenomen det här med plastbrudar. I malmö/skåne ser brudarna någorlunda normala ut. Men stockholmarna är väl lite usa-wannabes. :rolleyes
Finns plastflickor överallt men här nere är det inte så ofta man ser påklistrade läppar, pattar osv.
Det är ingen nyhet att tjejer tar preparat för att bli smalare, efedrin är ett väldigt hett preparat att bruka. Så det är väl på tiden att det kom fram något nytt. Kan ju inte ta tjack resten av livet.
Orkar inte ens läsa såna skitgrejer dom skriver i tidningen, blir bara så irriterad. Bah!
Drar inte alla tjejer över en kam, vet här finns många normala tjejer. Men det låter som majoritet ser ut så i stockholm.
Ta anabola för att gå ner i vikt?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |