Tjejer är verkligen från en annan planet!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sen får man vad man vill ha, jag ville inte ha någon sån tjej och det har jag inte heller... jag ville ha en jordnära med något intresse annat än att titta på dokusåpor och läsa diverse fruntimmersmagasin.

Men det är klart, går man bara ut på stureplan så hittar man nog bara siliconbrewdar med ganska stort egenintresse.

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Haha, onekligen lite motsägelsefullt...
Kan väl bara säga detsamma om "Vad säger ni tjejer?"-tråden.
Rätt så mycket fåfänga där också.
- Är nog inte så stor skillnad på oss egentligen.

haha exakt:D
Fast killar med smink och silikon läppar vill jag helst inte ha:näsblod

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Haha, onekligen lite motsägelsefullt...
Kan väl bara säga detsamma om "Vad säger ni tjejer?"-tråden.
Rätt så mycket fåfänga där också.
- Är nog inte så stor skillnad på oss egentligen.

Fåfänga och siliconbröst hör inte ihop. Notera att det är samma 5 killar som är innne och snockar i vad säger ni killar-tråden. som jag skapade i ironi men som inte funkade...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jaa killar vill bara ha naturliga tjejer. Inga operationer, inte massa smink osv..
Det är därför alla tjejer i "vad säger ni killar?" tråden är helt naturliga och inte fixade alls:brinnerup:D

Haha, 1-0 till Pien vs killarna. :tummenupp

Men jag kan dock hålla med killarna om att den här hysterin är mest larvig. Jag skulle aldrig få för mig att trycka in något främmande material i kroppen. Tycker den duger som den är.
Jag vill absolut inte gifta mig, så det där tjattret om bröllop förstår jag inte heller.
Som någon skrev, är inte det parets dag? Är ju inte enbart bruden som ger sig in i förhållandet.
Nu är jag ganska extrem åt "rock - och metalhållet" och hatar att gå ut på "vanliga" klubbar där det spelas mainstream dunkadunka-musik, men man har ju hamnat på sådana ställen några gånger då inte alla kompisar diggar samma musik som jag. Alla de gånger vi varit på sådana ställen blir jag lika förvånad. Tjejerna har alla likadana Gina Tricot-kläder, fast i olika färger. De är så spacklade att de ser ut som plast, och allihop går och blänger på varandra. Vilken rolig kväll. Jag hade helt klart velat gå ut och festa oftare om allt gick ut på att blänga på andra och försöka locka till mig osäkra desperata killar genom att ha på mig en minikjol och trycka upp pattarna i hakan.. :näsblod

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det är väl precis det de gör. Varför skulle man annars skaffa sillisar, om inte av någon slags fåfänga, en önskan om att vara vacker och åtråvärd?

Någon slags fåfänga handlar det väl om, i så fall "respekt" eller vad det kan kallas bland i hönsgården. Vacker och åtråvärd lyckas knappast uppnås medelst plastkulor som far ut i armhålerna. inte av mig jallafall.

:mad:

Har precis brutit med en helt fantastisk tjej enkom av just detta. Hon har alltså oppererat in plastkulor där brösten skulle vara. Är det bara jag som tycker det är helt sjukt?

Det tragiska är att hon bortsett från det är helt underbar men så kommer man åt eller får syn på de där kulorna och då bara svalnar det.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Tjejerna har alla likadana Gina Tricot-kläder, fast i olika färger. De är så spacklade att de ser ut som plast, och allihop går och blänger på varandra.

Inte konstigt att killar flyr för :tuttar i flock :gnissla

Nu skiter jag fullständig i vad andra gör, vill de op så fine för mig (glor inte på tjejer ändå) men själv skulle jag bara göra det om det krävdes pga medicinsk orsak (bröstcancer etc)
Vad blir nästa steg, hjärnförstoring :rolleyes:

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Tjejerna har alla likadana Gina Tricot-kläder, fast i olika färger. De är så spacklade att de ser ut som plast, och allihop går och blänger på varandra.

Ja och som kille går man och försöker luska ut hur en tjej ser ut utan sminket och alla gravitationshämande medel vilket gör överspaklade tjejer till högst osäkra kort. Sen känns det jäkligt ofräscht med deg i ansiktet och blålila runt ögonen.

Vad hon har för kläder, marängfrisyr, ansiktsfärg är helt ointressant. Man vill ju lixåm åt själva apdjuret under maskeradkläderna.

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8
Någon slags fåfänga handlar det väl om, i så fall "respekt" eller vad det kan kallas bland i hönsgården. Vacker och åtråvärd lyckas knappast uppnås medelst plastkulor som far ut i armhålerna. inte av mig jallafall.

:mad:

Har precis brutit med en helt fantastisk tjej enkom av just detta. Hon har alltså oppererat in plastkulor där brösten skulle vara. Är det bara jag som tycker det är helt sjukt?

Det tragiska är att hon bortsett från det är helt underbar men så kommer man åt eller får syn på de där kulorna och då bara svalnar det.

Låter jättetrist. Och den missriktade fåfängan bottnar oftast i dåligt självförtroende som bättre hade botats av en psykolog än av en plastikkirurg. Det värsta är att det börjar bli så vanligt och "rumsrent" att även tjejer i yngre tonåren börjar prata om att operera sig när de blir stora osv.

Som parentes så har jag också ett ex... han kunde sitta och dregla framför sillisar på tv... det fick han fortsätta med utan mig...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Som parentes så har jag också ett ex... han kunde sitta och dregla framför sillisar på tv... det fick han fortsätta med utan mig...

Människor är som hundar. Hade du låtit honom klämma på ett par, inte en gång men kanske 2-3 beroende på mental närvaro så hade han varit botad sen.

Killar som gillar sillisar är ofta från östergötland eller någonstans där det fortfarande är exotiskt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja och som kille går man och försöker luska ut hur en tjej ser ut utan sminket och alla gravitationshämande medel vilket gör överspaklade tjejer till högst osäkra kort. Sen känns det jäkligt ofräscht med deg i ansiktet och blålila runt ögonen.

Vad hon har för kläder, marängfrisyr, ansiktsfärg är helt ointressant. Man vill ju lixåm åt själva apdjuret under maskeradkläderna.

Fan vilket ball sätt att se det på!
Jag ska lätt sätta mig ner och kolla på de på det viset nästa gång jag hamnar på ett mainstream-ställe! :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fan vilket ball sätt att se det på!
Jag ska lätt sätta mig ner och kolla på de på det viset nästa gång jag hamnar på ett mainstream-ställe! :tummenupp

Finns det något annat sätt att se det på? Man ligger väl inte med någons pumps? En tjej är finast i mysbyxor och favorit-tisha. De konstiga kreationer cheyerna trär på sig för att bli "fina" är endast för deras egen inbördes status.

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Finner inga ord ...förutom kanske tragiskt...:(

(vem sjutton har tid och ork med lösnaglar etc, tio timmar framför spegeln när man kan vara ute och köra hoj :banana, det enda som man behöver lägga ner tid på är en fläta)

Fast för att vara ute och "köra hoj" bör man väl skaffa körkort först? :7peta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Finns det något annat sätt att se det på? Man ligger väl inte med någons pumps? En tjej är finast i mysbyxor och favorit-tisha. De konstiga kreationer cheyerna trär på sig för att bli "fina" är endast för deras egen inbördes status.

Jag har mest studerat deras beteende. Har inte gått så djupt in på hur de skulle se ut under sminket.
Fast ett uteställe är ju inte riktigt rätt ställe att leta på då, om man vill veta från början hur tjejen ser ut under sminket. :gnissla

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Jaa killar vill bara ha naturliga tjejer. Inga operationer, inte massa smink osv..
Det är därför alla tjejer i "vad säger ni killar?" tråden är helt naturliga och inte fixade alls:brinnerup:D

Det framstår ju onekligen som lite motsägelsefullt.
Men faktum är att dom flesta killar föredrar icke opererade tjejer. I alla fall alla i min bekantskapskrets. Får jag välja med eller utan silikonbröst så blir det utan. Får jag välja med eller utan pumpade ank-läppar så väljer jag utan.
Att vi sen ibland kollar på annat har egentligen inte med saken att göra.
Jag ska inte sticka under stol med att om jag möter en tjej på gatan som har DD-kupor som står rakt ut som strutar och verkar upphäva gravitationen så är det klart att jag har svårt att låta bli att titta. Men det betyder inte att det är något jag vill ha. Det är snarare så att jag tittar för att företeelsen är fascinerande och dels för att män väl är lite allmänt intresserade av bröst oavsett storlek.
Jämför man sedan hur länge jag kollar efter den där tjejen som verkar hyfsat vältränad men ändå lagom mjuk och som har dom där ögonen man kan drunkna i så upptäcker man skillnaden.
Det sexigaste/läckraste som finns är en tjej som tar hand om sig själv (på ett bra sätt). Det värsta är en som förstör sig eller inte alls bryr sig.

Man ska ta hand om sig själv och det är inget konstigt om man vill vara hyfsat fin för det motsatta könet. Det ligger ju i spelreglerna. Dock har det spårat ur lite på senare år när många tjejer opererar sig och har allehanda dumheter för sig och sedan skyller det på killarna när vi egentligen inte alls är intresserade av det.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag står nog på Catrines sida här.

Skulle alla killar vara så mkt bättre hade inte misshandelsstatistiken sett ut som den gör, det skulle inte säljas så mkt R1:eek:r till folk som inte kan nyttja effekten i en bra Mountainbike och BMW hade gått i konkurs för länge sen.

Det tar sig andra uttryck, men ändå inte. Även om jag blivit gammal och lönnfet nu så har en del gymtimmar (låångt) bakom mig. Jag blev lika förvånad varje år i februari-mars när det helt plötsligt blev trångt på gymet av alla som skulle bli tränade till beach -XX. Killar tar hand om sin hy i så stor utsträckning att det blivit en rejält stor marknad, många sminkar sig
tom numer innan utgång.

Framförallt finns avund och förakt i precis samma utsträckning som för tjejer. Även om det där förmodligen (faktikst) är betydigt öppnare och rakare än mellan tjejer.

Jag vet inte i vilka kretsar du umgås. Men bland mina vänner är de flesta totalt obrydda om vad andra tycker. Åtminstone nu när de rakat mustachen sålt mopeden.

Jag tror jag törs påstå att jag lever som jag lär. Eftersom
jag själv sitter jag och harvar en Volvo 460 utan att skämmas ett dyft.
Köpte en TZR istället för en RS eftersom det var klart ekonomiskare och jag knappast skulle få ut särskilt mycket av de sista 20lök jag skulle behöva lägga för att få en RS (efter att ha fått en viss insikt av faderkakan. Han ska ha cred). Nu går jag visserligen i planerna att skaffa dyrare hoj när det närmar sig A-kort. Men det är för att jag själv tycker det är sjukt roligt att köra hoj, inte för att vara ball vid korvmojjen.

De jag träffat som disco-gymmar, kör polerad bmw med "värsta BASEN asså" och suktar efter "respekt" har sällan särskilt stor vänskapskrets och har förvånansvärt ofta fått allt de pekat på av sina föräldrar.

Kanske ett norrlandssyndrom att man har fötterna på jorden och inte vill stå i centrum jämnt?

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA

Du har så rätt så rätt.
Det är riktigt hemskt med en hårt sminkad tjej.
Jag förstår och upppskattar väl i viss mån lite smink och om man klär upp sig lite när man ska ut bara för att framhäva sig lite men det är ju som sagt apdjuret under kläderna man vill åt.
Tjejer spacklar på sig en massa och tar på sig massor med konstiga små kläder med målsättningen att vi skall vilja ta av dom.
Och det enda vi försöker lista ut är hur människan bakom ser ut vilket inte är så lätt med beer-goggles, halvmörk lokal och tjockt med spackel.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år