Tjejer i 08 området, vilka är ni?

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
.........det där måste vara något som går.........

Kul som fan att du hakar på den 8/9, på kvällen också hoppas jag? :tummenupp

*asg*
Kakan sa igår att jag är så jäkla illa tvungen.
Ska nog plocka med sambon på kvällen så han får träffa er så han vet vilka jag kör med o kan vara lugn istället för att vara orolig för att jag ska bli bortglömd ute på vägarna. *asg*
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Nya innesjukdomen... Att jobba på vaktbolag...:D :tungan
Ullis de är dax att du också kommer med i verkligheten ;) sluta plugga å jobba som vakt i ställe :D
Eller kanske som P-lisa :tungan
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
:D Nya innesjukdomen... Att jobba på vaktbolag...:D :tungan
Ullis de är dax att du också kommer med i verkligheten ;) sluta plugga å jobba som vakt i ställe :D
Eller kanske som P-lisa :tungan

Vad e det nu jag missat ang. MC-KLUBBEN Sporthoj? *nyfiken*Det måste vara nått roligt när både du och Cultress har det i era signaturer! :)

Hoppas jag kan följa med ut på kvällen den 8/9, jag vill träffa Cultress också ju. Länge sen nu! :hej
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vad e det nu jag missat ang. MC-KLUBBEN Sporthoj? *nyfiken*Det måste vara nått roligt när både du och Cultress har det i era signaturer! :)

Hoppas jag kan följa med ut på kvällen den 8/9, jag vill träffa Cultress också ju. Länge sen nu! :hej


Tja de kan jag ju berätta, jag har blive anklagad för att åka i en annan klubbtröja och vad jag inte visste var att SH är en mc-klubb :)

Ja de vore kul om du kom med :)

Jag håller med dej Milla. VAD är det ni kokat ihop nu...berätta berätta berätta :)


Hehe de kan du också få reda på en vaker dag *ler extremt retsamt*:D
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tja de kan jag ju berätta, jag har blive anklagad för att åka i en annan klubbtröja och vad jag inte visste var att SH är en mc-klubb :)

Aha, nu är jag med. Egentligen är det väl lika lite mc-klubb båda två.
På SH måste du regga dej, och på den andra måste du........ehh, regga dej :D

Enda skillnade är att där MÅSTE du köpa en tröja för att du MÅSTE synas. Annars blir det skäll, å ja...det vet du ju vid det här laget :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Aha, nu är jag med. Egentligen är det väl lika lite mc-klubb båda två.
På SH måste du regga dej, och på den andra måste du........ehh, regga dej :D

Enda skillnade är att där MÅSTE du köpa en tröja för att du MÅSTE synas. Annars blir det skäll, å ja...det vet du ju vid det här laget :D


:D Japp de vet jag och sen så berättar jag ju allt för dej redan så jag tycker då gör de inte så mycke om alla andra får höra också ööö ja eller hur var de nu igen :D
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Tja de kan jag ju berätta, jag har blive anklagad för att åka i en annan klubbtröja och vad jag inte visste var att SH är en mc-klubb :)

Ja de vore kul om du kom med :)

Aha! I see. Personlig valfrihet är inget som ingick i det medlemskapet alltså! :tungan
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Kakan är en skvallerbytta som är medlem i (kanske) världens största mc-klubb som man inte ens behöver betala för att vara medlem i?!? Har jag fattat rätt då? :va Vad är det för folk du umgås med skruttan?!? Jag är lite rädd för att ni små vaktisar inte är så bra på att välja umgänge. Det är bäst att ta ett allvarligt snack med tant, så ska ni få lära er. :D

Eller... jag vet! Bussa tant på otäckingarna!

Eller... vi skiter i dem, jag är nog lite för skraj, har lite för taskig attityd och och är alldeles för kass på att köra hoj för att ha en chans... :tungan Bättre att koncentrera sig på att ha kul och träffa trevligt folk, eller hur!:tungan

:tuttar

Skit brukar till slut vara självsanerande om man låter det ligga tillräckligt länge utan att peta i det...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kakan är en skvallerbytta som är medlem i (kanske) världens största mc-klubb som man inte ens behöver betala för att vara medlem i?!? Har jag fattat rätt då? :va Vad är det för folk du umgås med skruttan?!? Jag är lite rädd för att ni små vaktisar inte är så bra på att välja umgänge. Det är bäst att ta ett allvarligt snack med tant, så ska ni få lära er. :D

Eller... jag vet! Bussa tant på otäckingarna!

Eller... vi skiter i dem, jag är nog lite för skraj, har lite för taskig attityd och och är alldeles för kass på att köra hoj för att ha en chans... :tungan Bättre att koncentrera sig på att ha kul och träffa trevligt folk, eller hur!:tungan

:tuttar

Skit brukar till slut vara självsanerande om man låter det ligga tillräckligt länge utan att peta i det...

:) Me love you long time :D :tuttar
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Hoppas jag kan följa med ut på kvällen den 8/9, jag vill träffa Cultress också ju. Länge sen nu! :hej

Jo det var ju länge sen. Hehe.
Hoppas vi ses den 8-de

Aha, nu är jag med. Egentligen är det väl lika lite mc-klubb båda två.
På SH måste du regga dej, och på den andra måste du........ehh, regga dej :D

Enda skillnade är att där MÅSTE du köpa en tröja för att du MÅSTE synas. Annars blir det skäll, å ja...det vet du ju vid det här laget :D

Precis. *asg*
 

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Helluuu girls...

Hoppas det är oki att jag tar med mig de snygga killarna i klubben som kompensation till att jag inte kan köra med er under dagen:rolleyes:

Ser fram emot den 8:e....:yoparty :yoparty har vi kommit fram till något ställe?
Friday's har stoooora men dock ganska dyra drinkar...

Vad är vi ute efter? Dansa bara sitta i puben?

Loppan
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Helluuu girls...

Hoppas det är oki att jag tar med mig de snygga killarna i klubben som kompensation till att jag inte kan köra med er under dagen:rolleyes:

Ser fram emot den 8:e....:yoparty :yoparty har vi kommit fram till något ställe?
Friday's har stoooora men dock ganska dyra drinkar...

Vad är vi ute efter? Dansa bara sitta i puben?

Loppan


Kom över i körningstråden o diskutera VART vi ska ! :)
Vi som börjar bli senila har svårt att hålla koll på TVÅ trådar !! :D

Gratis inträde är efterlyst....vill nog att man ska kunna prata OCH dansa ! :)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Borde väl finnas lite fler tjejer runt om här, eller??

Skriv upp er isf, det är kul att få veta vilka ni är. Sen kan ni också följa med på kanske årets sista gemensamma tjejkörning från SH. Kylan verkar slå till både fort & hårt detta år.

Vi ses /// Ullis :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top