Tjejer i 08 området, vilka är ni?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Hepp :)
Jag är liksom Ullis en såndär 0(1)8.
Hade helt missat denna tråden :hej

Har en Bandit 600 N men i år har jag inte kört mycket...tyvärr. Har varit så mycket annat...blablabla ursäkter...tycker att det är skittrist (att jag inte kört mer) och tänker köra mera nu, andra halvan av sommaren.
Kram
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Hej alla tjejer!

Nu är vi ju några stycken här!
Vad säger ni om att dra ihop ett jättegäng och ta en tur någon helg när vädergudarna tillåter.
 

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Bro
Hoj
GSX 750 F
Hej hej, det tog visst ett tag att "hitta hit".

Anki heter jag. Hyffsat ny på både SH och på vägarna. Det vore kul att åka med nångång. Jag kör visserligen inte sporthoj men ni kanske kan se lite mellan fingrarna om det ligger en touringcykel sist i ledet?

Jag håller till i Upplands-Bro trakterna förresten.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hellilo. Jag är ju sen två år tillbaka en 08x2 och kör inte alls mycket på gatan längre. Men dra ihop ett gäng för körning i samband med någon roadracingtävling vetja, roligaste som finns o köra/titta på!
 

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Sthlm.
Hoj
Bara en vit.
Hej hej, det tog visst ett tag att "hitta hit".

Anki heter jag. Hyffsat ny på både SH och på vägarna. Det vore kul att åka med nångång. Jag kör visserligen inte sporthoj men ni kanske kan se lite mellan fingrarna om det ligger en touringcykel sist i ledet?

Jag håller till i Upplands-Bro trakterna förresten.



Nästan samma som ovan, fast bor på södra sidan o heter inte Anki. :)
 

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Bro
Hoj
GSX 750 F
Offtopic..

Hur kommer det sig att alla körsugna tjejer sitter framför datorn istället för att svettas under hjälmen? Det slutade ju att regna för flera timmar sen?
 

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Bro
Hoj
GSX 750 F
Jag tror att det är lagstadgat att man inte får lägga sig tidigare än 0200 under semestern. :)
 

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Sthlm.
Hoj
Bara en vit.
Du har rätt, tänkte inte på det. Bara att jag har grymt långt kvar till min. :(
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Sticker strax till min favoritÖ med mina småtjejer ! Tar tag i det när jag kommer hem.......:)
Och det gör väl inget om vi får TVÅ tjejkörningar heller för den delen !
v35 är det ju dock STOCKHOLMSSNURREN !!:tummenupp

Ha det gott tjejer !:yoparty

Är du på väg hem snart? Jag har hunnit med både Utö & Glasgow sen sist jag skrev, nu är det väl tid för en dagstur & ett avslut med några margaritas...som Yasha så bra föreslog :)

Vad sägs om den 11 aug då, en lördag vecka 32?? Du får hitta vägen bara, för jag är helt lost i stora staden :rolleyes:

/// Ullis

Hej hej, det tog visst ett tag att "hitta hit".

Anki heter jag. Hyffsat ny på både SH och på vägarna. Det vore kul att åka med nångång. Jag kör visserligen inte sporthoj men ni kanske kan se lite mellan fingrarna om det ligger en touringcykel sist i ledet?

Jag håller till i Upplands-Bro trakterna förresten.

Är fler än du som inte kör "renrasiga" sporthojar & det känns som om det totalt kvittar :) Sen är vi nog många som hellre tar ett VM i snigelfart än ett JET-rejs på denna körning.

// Ullis
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Vad sägs om den 11 aug då, en lördag vecka 32?? Du får hitta vägen bara, för jag är helt lost i stora staden :rolleyes:

/// Ullis



Är fler än du som inte kör "renrasiga" sporthojar & det känns som om det totalt kvittar :) Sen är vi nog många som hellre tar ett VM i snigelfart än ett JET-rejs på denna körning.

// Ullis


Den 11 mmmm då är de ju händelser i Västerås, en tur dit och kolla på allt eller?
Snigelfart gillar jag :D

// Kakan
 

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Bro
Hoj
GSX 750 F
Snigelfart? Då är jag på.:yoparty

Tyvärr har jag inte möjlighet att köra lika ofta som jag skulle vilja. Om jag har chans att åka ut vet jag oftast det bara en timme innan, så det blir lite svårt att planera nåt.

Jag hoppas jag kan följa nångång. Fan, vad kul det vore.
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Tjejer det är onskdag...

Samling 18.30 vid skogskyrkogården (skogis)

dyk upp o häng med på en skön sväng, snigeltempo utlovas för er som vill.

Rejstempo kan nog säkert ordnas oxå för dom som gillar det:tungan
 

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Jag tar gärna några Margaritas och tröstar mig med då hojen blivit stulen...:mad: om det funkar att bara supa och inte följa med på dagen:tuttar

Loppan
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag tar gärna några Margaritas och tröstar mig med då hojen blivit stulen...:mad: om det funkar att bara supa och inte följa med på dagen:tuttar

Loppan

Jag vill oxå med på kvällen! Vet inte än om jag kommer dricka nått, då jag inte har pengar och det är dåligt med nattbussar..Var så jäkla länge sen jag träffade många av er, så jag vill passa på! :krama
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Det blev en redig uppslutning ju! kan det ha varit ett 40 tal hojar.
Synd bara att farbror blå vill vara med o leka hela tiden...jag stör inte dom när jag jobbar så då kan väl som låta bli mig på min lediga tid!

Kul att träffa på ett par av er.
Seee yaaa next onsdag:tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag tar gärna några Margaritas och tröstar mig med då hojen blivit stulen...:mad: om det funkar att bara supa och inte följa med på dagen:tuttar

Loppan

Men för tusan gumman, vilket skit! Å du som hade så fint flyt på Rörken, i din fina hjälm å allt ;) Hade ränknat med att se dej på lite fler körningar inom kort. Länge sedan det hände??

Klart du hakar med på kvällen bara, både du & Milla ska givetvis med :) Nu är det bara att vänta på att Prillan kommer hem & styr upp det hela.

/// Ullis
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Klart du hakar med på kvällen bara, både du & Milla ska givetvis med :) Nu är det bara att vänta på att Prillan kommer hem & styr upp det hela.

/// Ullis
Margaritas kan helt klart intagas även utan hojåka före! :tummenupp De som kan och vill samlas så klart på kvällen också.

Men, vi kan peta lite på Heli också, hon har ju kvar kartan från förra tjejkörningen hon fixade på södersidan (2004). Vi utgick från Södertälje och körde en kanontur över Mörkö och Rosenhill mot slutet har jag för mig.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top