Tjejer i 08 området, vilka är ni?

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
oj hej......jag e ju hemma.....jobbar.....

Vi kanske kan ta Helis tur nästa lördag om hon har färdig rutt o så.......:)
Jag pm´ar henne lite så hon ser att vi skriver om henne här !


Förslag på vart vi kan gå på kvällen mottages tacksamt !! :yoparty

Återkommer ikväll !!!!:tummenupp












(Strax)
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ett 40-tal hojar som skulle ha varit med på onsdagskörning härifrån, är väl inte ens ett 40-tal tjejer i denna tråd?

Intressant att höra vilka av er tjejer förutom de "vanliga" som var med på den körningen...om det nu var tjejer?? Någon???

// Ullis


Strax har varit, jag åker ju strax ju!!!
 
Last edited:

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Men för tusan gumman, vilket skit! Å du som hade så fint flyt på Rörken, i din fina hjälm å allt ;) Hade ränknat med att se dej på lite fler körningar inom kort. Länge sedan det hände??

Klart du hakar med på kvällen bara, både du & Milla ska givetvis med :) Nu är det bara att vänta på att Prillan kommer hem & styr upp det hela.

/// Ullis

Ja fyy vad de där elaka tjyyvarna ställer till det för en:mad: :mad: som sagt precis när man börjar komma igång med Rörken igen...hade sett fram emot många måndagar framöver men men

Jag får väl supa istället..det är jag ju duktig på :tuttar :tuttar så har man något att se fram emot iallafall..:tungan :tungan

Loppan
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Ett 40-tal hojar som skulle ha varit med på onsdagskörning härifrån, är väl inte ens ett 40-tal tjejer i denna tråd?

Intressant att höra vilka av er tjejer förutom de "vanliga" som var med på den körningen...om det nu var tjejer?? Någon???

// Ullis

Såja gumman :pannkyss
Läs om mitt inlägg, Vem har sagt att det bara var tjejer härifrån???

Vi möttes i skogis (som jag skrev) där var det massa hojar som hängde på vår körning. Både killar o tjejer!

Tack än en gång killar och tjejer som var med... kul var det :)
 
Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Har inte fått nåt svar från Heli på mitt pm ännu.........men vi kan väl köra nästa lördag 11/8......återkommer om var o när ! :)

tror jag gör en ny tråd.............
 

jenny_

www.potatoesmc.com
Gick med
25 May 2007
Ort
sollentuna
Hoj
r6 -03 +gubbens ktm 690 smc
Ja vill åsså följa med i snigel tempo passar mej jätte bra
Betsy jag ska tänka på dej när jag sitter å käkar glass på nån uteservering efter tio mils kurvväg..*pöss*:arsele
Prillan fixa nu jag väntar....:yoparty
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Såja gumman :pannkyss
Läs om mitt inlägg, Vem har sagt att det bara var tjejer härifrån???

Vi möttes i skogis (som jag skrev) där var det massa hojar som hängde på vår körning. Både killar o tjejer!

Tack än en gång killar och tjejer som var med... kul var det :)

Inte gumman, tack.
Jag antog att det skulle vara tjejer då du skrev om körningen i denna tråd, som just är för tjejer. Hörde dock senare att det var typ fyra tjejer & resten killar.

Turen var tydligen inte till allas fördel heller. En av tjejerna blev efter & var riktigt nära att råka illa ut, vilket inte hade uppmärksammats av "lekledaren". Detta är A-O på en gruppkörning. Jag ställer mej personligen utanför sådana körningar.

Är det sedan en körning som består av både killar & tjejer så kan den ju tas i Stlmsåkatråden, då denna är tänkt för "oss".

/// Ullis

Har inte fått nåt svar från Heli på mitt pm ännu.........men vi kan väl köra nästa lördag 11/8......återkommer om var o när ! :)

tror jag gör en ny tråd.............

Pratade med Heli på Gelleråsen idag. Hon har haft lite kasst med tid & inte sett att vi snackat om det hela. Men, hon verkade inte helt främmande för idén...så snacka gärna med henne :)
 
Last edited:

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y

Pratade med Heli på Gelleråsen idag. Hon har haft lite kasst med tid & inte sett att vi snackat om det hela. Men, hon verkade inte helt främmande för idén...så snacka gärna med henne :)

Hur ska man hinna med allt???
Ja jag är hemkommen just nu från en vecka på gelleråsen, vet att vi väntar vänner den kommande helgen men men ... ska ta kolla om jag hittar kartan iaf iall oreda... återkommer!
//Heli
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hur ska man hinna med allt???
Ja jag är hemkommen just nu från en vecka på gelleråsen, vet att vi väntar vänner den kommande helgen men men ... ska ta kolla om jag hittar kartan iaf iall oreda... återkommer!
//Heli

Men jag trode du kunna hinna med allt ;) Du övade på att dela upp dej lite i söndags eller?? är de jag som missuppfattade de ;)
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Hoppas ni får det kul på lördag. Är iväg på tävling den helgen och depåslavar.
Gasa lite för mig också :)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hoppas ni får det kul på lördag. Är iväg på tävling den helgen och depåslavar.
Gasa lite för mig också :)

Vi hade riktigt kul. Var i ett kalasbra tempo på kalasbra vägar. Sen blev det stopp för en glass i Vaxholm & middag i Sigtuna. Alla var skitnöjda & vill med igen. Så den 8 sept blir det, se till att vara i form då :)
 

kstina

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Solna
Hoj
Honda CBR 600 F Sport -01
Hej hej

Jag är en skånetös, 30 år som bosatt mig i storstan. Snart är jag med er och kör. Förhoppningsvis efter 14 sept.....
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vi hade riktigt kul. Var i ett kalasbra tempo på kalasbra vägar. Sen blev det stopp för en glass i Vaxholm & middag i Sigtuna. Alla var skitnöjda & vill med igen. Så den 8 sept blir det, se till att vara i form då :)

Låter kanon kul. Skulle vara roligt att följa med men självklart så har ni valt ett datum då jag själv ska tävla. Jag får rejsa för er också. Den helgen beger jag av mig till Knutstorp. Håll tummarna för mig när ni träffas.
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Kom igen nu tjejer....det finns ju massor av 08:a brudar !!
Lördag 8 september är det körning på dan o party på kvällen ! :yoparty

Se egen tråd för mer info....eller ja det kommer mer info i den egna tråden ! :tungan
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jahaja. Är väl lika bra att skriva lite här. Hehe.

Är en tjej som precis fått mitt körkort (8/8-07) o är helt kär i min älskling en Honda CBR600RR från 03. El ja är ju kär i min andra älskling, min sambo, oxå.
Annars en tjej på 26 år som gillar lite allt möjligt. Hehe.
Just nu står ju hojåkning vääldigt högt på listan så vi hoppas på en lååång sommar. Det här året får snön gärna komma typ efter nyår el så. *asg*
Jobbar på Securitas (som många andra hojåkare) o håller på med silversmide hemma. :)
Jaja. Har idétorka idag så det blir inge mer presentation. :p

O förresten vi ses den 8-de september. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top