MrGooFy skrev:Jag hörde Tom mumla något om att ta med sig Per och åka till Bahamas i några veckor.
Jag förstår honom.
MrGooFy skrev:Jag hörde Tom mumla något om att ta med sig Per och åka till Bahamas i några veckor.
GSXR1100R skrev:Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.
*Flame is on*
GSXR1100R skrev:Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.
*Flame is on*
Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Gäller endast om du gör allt jobb helt själv utan hjälp av flink & fummel.Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Cbr skrev:Naaaa, kör svart!
Målar du den svart kommer du att hänga av alla!
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har en fin färgkombination i huvudet, blå med vita GT-stripes Jag fick vara med och skruvo bort ett par skruvar idag så nu kan jag skryta med att ha meckat gammel-gix Tom, när skulle vi till Bahamas sa du? Vi kan slänga in garagenycklarna till Jenny på vägen till Arlanda
OLJEKYLD GSXR skrev:Du får ta med pipbollen till arbetsledaren nästa gång så slipper han ligga och sova
OLJEKYLD GSXR skrev:Du får ta med pipbollen till arbetsledaren nästa gång så slipper han ligga och sova
Macho Woman skrev:Då går det så här:
Chrille skrev:Jenny, ditt vitblåa färgförslag låter som ......tråååååååkigt! Byta hoj med Jannica istället så har du ju blåvitt... Så kan ni lacka din hög i något kul istället.Knallgul, idiotgrön eller något annat som får det att svida i synnerven vore skojigare...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|