hållundan
Emozione!
Seså, bara att skicka ett PM till honom. Ang. rättstavningsproblemengalning skrev:du märker ord lite va :kocko e de någon som har rättstavnings problem kontakta McB
Last edited:
Seså, bara att skicka ett PM till honom. Ang. rättstavningsproblemengalning skrev:du märker ord lite va :kocko e de någon som har rättstavnings problem kontakta McB
hållundan skrev:Seså, bara att skicka ett PM till honom. Ang. rättstavninsproblemen
GAY, jag visste att du skulle se det =)... Hohoho... Mången bokstäver på EN och samma gång (Per Gödsel-dänga)...McB skrev:Inte för att vara petig, men det stavas "rättstavningsproblemen".
galning skrev:du märker ord lite va :kocko e de någon som har rättstavnings problem kontakta McB
MrGooFy skrev:Hmm jag förstår faktiskt inte hur man kan särskriva så till den milda grad som vissa gör på detta forumet?
Jag är inte guds bästa barn när det gäller rättsstavning och liknande men hur svårt är det egentligen att skriva ihop? Om man uttalar det som ett ord så skriver man det som ett ord.
galning skrev:jag tycker det är rätt kul att de finns folk som sitter o letar stavfel själv ska jag ut och mobba blinda och dricka öl ha en bra kväll
Så där ja nu bl ev det rä tt.galning skrev:Jag tycker det är rätt kul att de finns folk som sitter o letar stavfel själv ska jag ut och mobba blinda och dricka öl ha en bra kväll
Mattsvart är snyggtMacho Woman skrev:Tänker förresten lacka om den. Några förslag? (Ja, jag vet att jag borde köpa en annan hoj, men jag har inte råd)
Funderar på vit framskärm, vit/blå tank, blå sidokåpor och bakdel. Kan det vara något?
Ge mig 50:-Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Det är ett vinterprojekt har jag fått höra. Fast det sas aldrig något om vilken vinter.GSXR1100R skrev:Hur går det med moppen och tjejer som kan meka
MoahahahaRelapse skrev:Det är ett vinterprojekt har jag fått höra. Fast det sas aldrig något om vilken vinter.
Ähh dä ä ba å skaffe se ett redigt fruntimmer så har man att göra hele vinternvalmers skrev:Vinterprojekt måste man ha.
Macho Woman skrev:Eeehh... Tror ni att jag har någon chans att få ihop det igen?
Annars måste jag säga att jag älskar att meka. Har alltid gillat att skita ner mig. Är det någon som inte vill ta i sin egen skit så är det bara att säga till.
moppe anses ju vara ett grabb område.. så små omogna moppe pojkar tar väll åt sig när hon gör anspråk på deras teritoriumHenkka skrev:häftigt ju....
min syrra håller på och skruvar på sin moppe med gämna mellanrum villket gör att grabbarna i hennes ålder känner sig kränkta på nått sätt.. kan nån förklara det för mig????
(sorry att jag tjyvade lite OT plats i tråden... )
Nej för i h-e, MW tar bara isär din hoj, sen får du åka kommunaltRAVESMURF skrev:TILL TILL TILL TILL !!!!!!!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|