Tjejer i garaget

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
KvalitetsMiffo skrev:
min syrra håller på och skruvar på sin moppe med gämna mellanrum villket gör att grabbarna i hennes ålder känner sig kränkta på nått sätt.. kan nån förklara det för mig????

Och var är bilden, nicket och telefonnumret till henne då? :1pajas

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Jag tror på dig mw! :tummenupp

go get it tiger.

Nå får du ihop det där.

Jag rev min första cross när jag var 10, det enda sättet man lär sig på...

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Hmmm jag tycker nog inte att jag har tillräckliga kunskaper för att våga airbruscha/motivlacka en hoj ännu ?

Jag tycker inte att du ska skriva macho på tanken , inte på den hojjen.
Hur hade du tänkt att måla den ? lämna in till en lackeringsfirma eller lacka själv med sprayburk ???? :)

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
fax skrev:
Hmmm jag tycker nog inte att jag har tillräckliga kunskaper för att våga airbruscha/motivlacka en hoj ännu ?

Jag tycker inte att du ska skriva macho på tanken , inte på den hojjen.
Hur hade du tänkt att måla den ? lämna in till en lackeringsfirma eller lacka själv med sprayburk ???? :)

Det finns ett tredje alternativ, lacka själv med riktig färgspruta :)

fax

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Kawasaki mean streak 1600
Tom skrev:

Ja självklart , om man nu har en sådan ! jag vet ju inte vad macho woman har för nåt ?? man kan penselmåla också :tungan

"fax tycker om att måla" :)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Tom skrev:

Ja, och plasta in hela garaget (fast allt kommer ju bli färgdammigt ändå), vattna, fixa utsug, mask, värme och annat. Eller så kan man få tag i någon som är billig och bra med riktig utrusting :)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
OLJEKYLD GSXR skrev:
Ja, och plasta in hela garaget (fast allt kommer ju bli färgdammigt ändå), vattna, fixa utsug, mask, värme och annat. Eller så kan man få tag i någon som är billig och bra med riktig utrusting :)
Toms garage tar väl en månad att röja ur alla grejor :D

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
App, app. Jag brukar kunna fixa det mesta. Vill man så går det. Det såg mörkt ut ett tag när det gällde att tömma Toms pärons garage, men efter ett antal lastbilsflak med skräp, så gick det faktiskt att komma åt golv och arbetsbänk.

Jag tror att jag kan allt jag vill. Jag försöker väl lacka. Det går nog fixa i ordning garaget till det också.

Förresten, tycker jag att ni klagar för mycket på min hoj. Kom med några konstruktiva förslag nu då. Om jag inte får några blir den kommiröd med hammare och skära!

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag har gett det bästa förslaget hittils, till och med bifogat diverse bilder på aktuella färgsättningar. Det är bara sätta igång att slipa och spackla, går lite trögt tycker jag :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta Nu ser du ju vad du gör i garaget också, efter att jag och mina kabelringar och lysrörsarmaturer var där :tomten Vad väntar du på?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Förresten, tycker jag att ni klagar för mycket på min hoj. Kom med några konstruktiva förslag nu då. Om jag inte får några blir den kommiröd med hammare och skära!

Usch och fy! Något sånt får absolut inte ske, så jag ska genast sätta mig och mickla lite lackförslag. Blåa, kanske med lite... Hrm... Diskreta mönster i.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
McB skrev:
Usch och fy! Något sånt får absolut inte ske, så jag ska genast sätta mig och mickla lite lackförslag. Blåa, kanske med lite... Hrm... Diskreta mönster i.
Gör dig inte till. Hammaren och skäran blir väl perfekt i din värld, din skiftarbetare *brrrrr*

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Inga förslag?? Kolla på mitt förslag och tänk olika färger. Tadaaa!!

Då kan du dessutom lacka allt i en färg och sen dekaltrimma resten. Ska du lacka själv så behöver det inte vara seriösare än så.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Inga förslag?? Kolla på mitt förslag och tänk olika färger. Tadaaa!!

Då kan du dessutom lacka allt i en färg och sen dekaltrimma resten. Ska du lacka själv så behöver det inte vara seriösare än så.
Va vi somtrodde du gillade Kommiröd med gul stjärna/skära, upp till kamp emot kapitalismen.

/S.Talin

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
valmers skrev:
Gör dig inte till. Hammaren och skäran blir väl perfekt i din värld, din skiftarbetare *brrrrr*

Jag infiltrerar ju bara fiendelägret för att bättre kunna nedslå dem vid en eventuell revolution.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Macho Woman skrev:
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det är bara sätta igång att slipa och spackla, går lite trögt tycker jag QUOTE]

Ja, jag mekade ju "bara" åtta timmar i helgen.

Exakt, det går trögt. Åtta timmar utslaget på hela helgen, vad blir det? Inte mycket. Med den takten kommer det fortfarande finnas jättemånga skruvar kvar att skruva bort när tussilagon petar upp utanför garaget. För att inte tala om hur många skruvar det finns att skruva tillbaka.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati