HAHAHHAAAA!!!
Den här tråden kommer spåra mer än MINA!
Fittan fes (the pussy farted)
HAHAHHAAAA!!!
Den här tråden kommer spåra mer än MINA!
För det första tycker jag att det var sjukt dåligt att flytta den här tråden till OT-forumet.
För det första tycker jag att det var sjukt dåligt att flytta den här tråden till OT-forumet.
Ähh hjälpa brudar med hojjskit är som att bjuda brudar på drinkar på krogen, totalt efterblivet.
nä tack, men du får gärna byta olja på hojjen åt mig, vill inte få gegga på mina skor...
sorry kunde inte låta bli
äh, ni kan säga vad ni vill om no fuck no ride, har vi problem med hojen kommer ni springande i full kareta iallafall, försök inte.
power of the vagina, påminner en del om star wars "the force" om jag ska vara ärlig. alla tjejer har en vis liten yoda inom sig dock.
Frågan är, var vill du ha Gegga då?
Ja.... ta er samman killar!! det är så illa som det låter...
Hur många av er har blivit fett utnyttjade av hoj-brudarna?
Oavsett situation.
YOU!??
Det första jag fick lära mig när jag tog mc-kort var:
Beblanda dig aldrig med en tjej som kör mc. Har hon dessutom hund eller är singel ska man springa fort åt andra hållet.
Cheyer som gillar hojar är som cheyer som håller på med kulstötning.. Jag gillar feminina brewdar!
Det första jag fick lära mig när jag tog mc-kort var:
Beblanda dig aldrig med en tjej som kör mc. Har hon dessutom hund eller är singel ska man springa fort åt andra hållet.
den får du faktiskt gärna utvecka!
Det första jag fick lära mig var att beblanda dig aldrig med killar som besvarar 99% av alla startade trådar på Sporthoj.com
Din smak vet vi redan ...och så har du hund
Raring PeterNorth hur startade du din karriär, du kanske inte behöver oroa dig för det kvinnliga könet. Du kanske mer ska oroa dig för utnyttjandet av det andra könet
Min smak är underbar, det vet du med
Ja du kan fråga Jonas han utnyttjar mig dagligen....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|