Tjejer som utnyttjar killar...!

josefinkjel

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600rr 2008
Jag visste det, så himla typiskt Jonas att utnyttja. Nä men Ni byter ju tjänster och gentjänster, så himla härligt att ni hjälper & stöttar varandra, det är kärlek :kär :tummenupp

Alltså jag tycker jätte mkt om dig men jag kan inte inleda ett förhållande med dig just nu pga massa saker jag måste ordna upp i mitt liv först... men jag uppskatta att du byter mina däck och olja jätte mkt ska du veta! :tummenupp
 

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha R1-01,
Ähh, ni kan ju inte räkna med att få ligga varje gång ni slår till dödarknappen på styret så att hojen startar, fäller in stödet så att den inte stannar när dom lägger i växeln eller lossar ventilhattarna så att dom små liven kan vara duktiga och kolla luften själva...

Men för ett oljebyte ska man fan få ligga...

Någon tjej här som behöver hjälp med ett oljebyte? :brynad

sorry har precis fått de fixat...

Har ingen lust att få halva moralhoj.com mot mig :)



Nä jag var som sagt bara nyfiken
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ojdå. Mitt namn dök visst upp i ett mindre smickrande sammanhang.
"fett utnyttjad" "blivit blåst av"
Jag vet inte vad du syftar på, du har väl aldrig gjort mig nån tjänst? Så jag kan inte gärna ha utnyttjat dig eller blåst dig. :)
Ett gott råd Fille: skaffa alkolås på datorn. Jag vet att du inte menade nåt illa, men det lät rätt skabbigt.

:kramas
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, vilken cp-tråd :D Men för att göra ett stort ämne lite mindre. Vi är alla skökor. Allt från bagarn som stiger upp i ottan mot sin vilja i hela sitt liv för att baka och få in så att han kan harva sig fram till nästa löning, till politikern som fnaskar för att vinna nästa val. Ofta trivs ingen helt bra med sin tillvaro, men fnaskar ändå vidare för att få tillvaron att ändå te sig bättre än en tillvaro i osäkerhet och ekonomisk misär.

Vad är då en spänd kedja mot lite slida, eller en vällagad middag med löfte om en tur i bananexpressen till efterrätt?

Folk gör som dom vill, men skulle sex ingå som motprestation för tjänst mellan två vuxna utan att skada nån annan så inte fan kan väl det det kallas mer fel än att knega en hel dag för några hundringar och sedan bli våldtagen på resten av staten, dag efter dag efter dag. :gnissla

EDIT: Och skulle den ena parten dra sig ur och inte hålla sin del av avtalet kan detta enkelt noteras och stå som varnagel för andra, genom tex en tjej som kör runt med en oerhört slak kedja, eller en kille som med uppjäst buk av alla kolhydrater tar sig runt i samhället då han nu får äta kokta makaroner dagarna i ända då han vägrat servera snotte till efterrätt. Sådana aktar sig andra för vid framtida påstötning :)
 
Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
209653_700b.jpg
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
cheYen bytte just olja i bilen... så jag sade: Ligga? men de blev inget av de... vad gjorde jag för fel?
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Jag kom just på TS inte får :liggah när han skjutsar, HAN KÖR ENGELSKT!

När brewdarna åker bakpå duccar är dom så våta när man stannar att dom hoppar över en och försöker våldta en på plats. :fakta

Vibrationerna finns av en anledning! ;)
 
Last edited:

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300
cheYen bytte just olja i bilen... så jag sade: Ligga? men de blev inget av de... vad gjorde jag för fel?
Du skulle hoppat på medan hon var upptagen.
Just när pluggen skall ut och rädslan för att tappa den i sumpen är som störst är lämpligt tidpunkt.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Va, tjejer som utnyttjar killar?

Ni måste ha fått det fel, det är ju tvärt om, det har man ju fått lära sig sen barnsben.
 

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Italienskt
Ojdå. Mitt namn dök visst upp i ett mindre smickrande sammanhang.
"fett utnyttjad" "blivit blåst av"
Jag vet inte vad du syftar på, du har väl aldrig gjort mig nån tjänst? Så jag kan inte gärna ha utnyttjat dig eller blåst dig. :)
Ett gott råd Fille: skaffa alkolås på datorn. Jag vet att du inte menade nåt illa, men det lät rätt skabbigt.

:kramas

Förlåt mig Anna, det var inte alls dig denna tråd syftade på så jag ber om ursäkt offentligt och du behöver inte känna dig träffad.

Du är ju jättesnäll!!

Lät mig och Fredde lasta på era hojar på släpet och sa inte ens tack och hejdå innan ni åkte hem från Kinnekulle... det är kärlek det! :krama
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Förlåt mig Anna, det var inte alls dig denna tråd syftade på så jag ber om ursäkt offentligt och du behöver inte känna dig träffad.

Du är ju jättesnäll!!

Lät mig och Fredde lasta på era hojar på släpet och sa inte ens tack och hejdå innan ni åkte hem från Kinnekulle... det är kärlek det! :krama

Ajdå, den satt hårt. Tack Fille för att du lastade våra hojar :kiss. Missade att säga hejdå efter att jag spänt fast dom. Fast du fick faktiskt Basette lakritskonfekt av mig :hihi
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Förlåt mig Anna, det var inte alls dig denna tråd syftade på så jag ber om ursäkt offentligt och du behöver inte känna dig träffad.

Du är ju jättesnäll!!

Lät mig och Fredde lasta på era hojar på släpet och sa inte ens tack och hejdå innan ni åkte hem från Kinnekulle... det är kärlek det! :krama

Kokko!! Fredde frågade ju om ni fick lasta eftersom ni behövde öva på det. Jag lastar ju hellre själv. :glömdet
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Har sporthoj blivit cynismens högborg, jag bara undrar. Det är väl ett känt faktum att snubbar, inklusive mig själv, hjälper brudar med olika saker ibland. Sen om det blir ligga av eller inte, skit samma tycker jag, känns inte som det hör hit. Antagligen är jag för gammal för att stämma in i den allmänna klagosången, beträffande brist på ligga.

Kärlek är inget jag skulle skaffa mig genom att hjälpa en brewd med oljebyte.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top