tjejer under 22=lösgodismage!?!

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
gävle suburbs
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
fan var på krogen i dag igen som vanligt och då undrar jag om det är så att trenden är att ha ister hänga ut eller va f¤¤¤n det handlar om....jag tycker att det är för jävligt att man ska ragga på folk i sin egen ålder för att få en smal tjej............. :fyllisar
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
peter the great skrev:
fan var på krogen i dag igen som vanligt och då undrar jag om det är så att trenden är att ha ister hänga ut eller va f¤¤¤n det handlar om....jag tycker att det är för jävligt att man ska ragga på folk i sin egen ålder för att få en smal tjej............. :fyllisar


Var själv på krogen idag... Inte nog med att hela stan (östersund) stängde klockan två, tjejerna hade isterbuk, snubbarna trodde att de var saltast i hela världen och de var dessutom extremt dryga. Särskilt tack till de två killarna, som varken hade bmi, utseende eller intelligens på sin sida, som drygade sig när jag skulle gå hem... Ni förgyllde verkligen min kväll!
Verkar som att alla som är födda från cirkus 1980 och yngre i den här "staden" har hamnat snett redan från början...
 

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
gävle suburbs
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
henrikkrueger skrev:
Var själv på krogen idag... Inte nog med att hela stan (östersund) stängde klockan två, tjejerna hade isterbuk, snubbarna trodde att de var saltast i hela världen och de var dessutom extremt dryga. Särskilt tack till de två killarna, som varken hade bmi, utseende eller intelligens på sin sida, som drygade sig när jag skulle gå hem... Ni förgyllde verkligen min kväll!
Verkar som att alla som är födda från cirkus 1980 och yngre i den här "staden" har hamnat snett redan från början...
word :rofl dagens ungdom
whipit.gif
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
folk får verkligen se ut som dom vill men dom behöver inte skylta med saker som inte är fint. Bara för att modet är på ett visst sätt så har vissa damer fått för sig att man måste visa magen, oavsett hur den ser ut. Klart, det får man ju, men man måste ju tänka på omgivningen lite. :näsblod :4skrika

Jag hänger ju inte ut min ölmage in public på krogen precis... :3freak
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Hehehe. Jag håller helt med. Varför i helvete ska brudar gå omkring i tajta toppar som slutar ovan naveln när deras magar ser ut som de ska explodera vilken sekund som helst?!?! :kocko

De kan helt enkelt inte klä sig..


[Muttrar för mig själv]Fan, ni kommer ngn säga att man börjar bli gammal...[/Muttrar för mig själv]
 

Kia

Guest
Jag är ju iof 23 då så jag kanske inte ingår i den här kategorin men jag kan inte låta bli att lägga mig i. :banana När jag går ut på krogen så har jag gärna korta tajta tröjor som visar magen eftersom jag vet att jag har en platt, tränad och fin mage som jag jobbat hårt för att få. Jag är stolt över min tränade buk och visar den gärna för alla som vill se. :tummenupp Så det finns yngre tjejer som har fina magar. :drool
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Kia skrev:
Jag är ju iof 23 då så jag kanske inte ingår i den här kategorin men jag kan inte låta bli att lägga mig i. :banana När jag går ut på krogen så har jag gärna korta tajta tröjor som visar magen eftersom jag vet att jag har en platt, tränad och fin mage som jag jobbat hårt för att få. Jag är stolt över min tränade buk och visar den gärna för alla som vill se. :tummenupp Så det finns yngre tjejer som har fina magar. :drool



Upp till bevis! :mattias






:)
 

Kia

Guest
Forsberg skrev:
Upp till bevis! :mattias






:)

Jag är 163 cm lång och väger typ runt 52 kg. Jag tränar 3-4 dagar i veckan, har gjort det måååånga år. (Vi tränar dessutom självskydd på jobbet) Orkar lätt att göra 100 situps. Så vill du se mitt 4-pack så knacka på nästa gång du är i Uppsala. Välkommen. :7peta
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kia skrev:
Jag är 163 cm lång och väger typ runt 52 kg. Jag tränar 3-4 dagar i veckan, har gjort det måååånga år. (Vi tränar dessutom självskydd på jobbet) Orkar lätt att göra 100 situps. Så vill du se mitt 4-pack så knacka på nästa gång du är i Uppsala. Välkommen. :7peta


Nja, jag vill nog se alla sex isåfall.
 

Kia

Guest
Gustav1 skrev:
Nja, jag vill nog se alla sex isåfall.

:rodnar Men jag har ju inte alla 6. Bara de fyra översta. De två sista nedersta är svåra att komma åt. Men jag får väl jobba vidare på det tills beach 2005. :)
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Kia skrev:
:rodnar Men jag har ju inte alla 6. Bara de fyra översta. De två sista nedersta är svåra att komma åt. Men jag får väl jobba vidare på det tills beach 2005. :)

Dom fyra överst är alltid enklast.. dom två andra är ett rent helvete att få fram
några bra tips el?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Alicia skrev:
Dom fyra överst är alltid enklast.. dom två andra är ett rent helvete att få fram
några bra tips el?
Bara att köra "Klockan" ett par varv. Långsamt. Ligg på rygg. Statisk träning av magen, upp med benen, "rita" siffor som klockan, gå runt ett par varv. Och vips, de nedre rutorna kommer fram efter några veckor!

:fakta
 

Raderad medlem 10097

Guest
Kia skrev:
:rodnar Men jag har ju inte alla 6. Bara de fyra översta. De två sista nedersta är svåra att komma åt. Men jag får väl jobba vidare på det tills beach 2005. :)
haha..samma här...4 men inte alla 6...jag tränar iofs 6 ggr i veckan :yoparty :slicka :klappar :arsele
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top