RebeX
THE Ninja
Okej..? Först så skriver du i ett inlägg...
Nu va vi här igen... Folk som känner mig förstår precis vad jag menar, och de jag regelbundet kör med vet att ja e tjej, men det blir fan en trafikfara när folk ska försöka köra om en, och kör över sin förmåga, för att man e tjej... därav av det är bättre å smälta in.
Sen har jag ingen anledning å försöka va HET när jag kör hoj, det är inte av den anledningen jag kör. Jag Kör för att jag älskar å tänja gränser och gillar adrenalinet. Inte för att "det är sexigt med tjejer som kör hoj".
Vill andra tjejer svanka å va heta så får de va det. Jag vill inte va det, kommer inte va det, och vad alla än skriver här tycker jag det ser amatörmässigt ut, jag tycker det är löjligt och förnedrande me tjejer som kör hoj för att få killar, jag vill hellre bli bedömd för hur jag kör än för hur jag ser ut eller vilket kön jag har, jag hade hellre varit kille, men uppskattar fördelarna me att va tjej ändå och jag respekterar kvinnor (är ingen kvinnohatare för DET om nåt vore paradoxalt), och jag kommer aldrig förstå ert resonemang så det kvittar va ni skriver.
Vill folk påstå att jag är kvinnohatare och att det är synd om mig pga mina åsikter är det upp till dem.
Ni tjejer som uppenbarligen tar illa upp pga det, ledsen, men jag hymlar inte med vad jag tycker och tänker. Tycker ni det suger är det erat problem. Som sagt. Vill ni att det ska synas att ni e tjejer när ni kör är det helt upp till er, men jag smälter hellre in och kör min grej. Så sätter vi punkt där. Vill ni ta upp diskussionen igen, så gör det när vi ses någonstans, för jag orkar inte läsa sånna här maratoninlägg!
Puss på er!
//Kvinnohatande RebeX
Nu ska jag faktiskt ställa mig här och ta lite parti.
Rebex skriver ibland som hon skulle sagt det, och ni har uppenbarligen inte läst det i det tonläget hon menat.
För det första försöker hon inte dölja att hon är tjej. Jag har ju redan förklarat detta, läser ni inte hela tråden? Man stoppar in håret och har en tröja ovanpå, för att man, som Nollvision skrev, slipper bry sig på alla andra lika mycket då. Vare sig man vill eller ej, så har man blickarna på sig på ett annat sätt när man är 2 tjejer bland 50 killar som ska ut och köra. Så är det bara. Om man nu har en chans att slippa det där stirrandet ett tag, så tar man ju den. Och den chansen blir mycket större med en tröja och håret instoppat.
Detta är ju ett problem som uppstår när det kommer in nykomlingar, såklart. Och det gör det hela tiden hos oss. De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det!
Tänk att det ska behövas en tolk!
Nu får du ju det att låta som att man som tjej måste vara fin och fixad, oavsett vad man gör. Jag tycker självklart om fina och fixade tjejer men jag inser också att man inte alltid pallar att fixa sig, jag vet att jag inte pallat med det om jag varit tjej t.ex. När man kör hoj känns som ett tillfälle där det faktiskt kan vara skönt att inte behöva bry sig om hur man ser ut utan bara köra hoj.
Precis! Jag vill bara köra hoj!
Håller absolut med. Men jag förstår även om det ibland är lättare att dölja att man är kvinna än att bli tvungen att hantera testosteronhannars alfabeteende när de ser kvinnliga former.
Ibland är det skönt att dölja vem eller vad man är för att kunna slappna av och sköta sitt. Det är synd att det ska behövas, men tyvärr är det inte en perfekt värld. Det är svårt att påverka andra och ibland blir man helt enkelt trött på att hantera deras reaktioner. Då kan det bli att man väljer att gå inkognito.
Sen ska man ju naturligtvis inte förneka vem man är.
Precis, jag förnekar inte vem jag är, jag bara tar en paus från det när jag kör hoj.
Last edited: