Att du orkar Markus.
Motion och avhållsamhet gente självömkan äro bästa energitillskott.
Att du orkar Markus.
Lindquist är inte bara en hejare på hushållssysslor, han visar även hur en regelrätt svankning ska se ut:
Men herregud, vilken tråd... Det förstår väl dom flesta att det blir en betydligt trevligare atmosvär där ute på vägarna om tjejer svankar än om ingen tjej skulle svanka... Så, seså... Ut och svanka nu flickor!
Betyder den här tråden att det är massa homosexuella som hänger på sporthoj.com? Eller är det kvinnofrigörelsetråd? Känns som jag garderade mig hyffsat med båda påståendena.
Pressrelease 3 Maj 2010
I ett led att öka säkerheten på våra vägar så har Trafiksäkerhetsverket gjort en undersökning gällande könsroller på våra vägar. Trafiksäkerhetsverket har funnit att segregationen mellan könen inom MC-kollektivet är för stor. Detta ger ökade risker då det åt ena hållet fungerar distraherande och åt andra hållet ger ökade prestationskrav.
Trafiksäkerhetsverket har därför bestämt att från och med 1 Juli 2010 ska alla ha samma typ av säkerhetsutrustning. Denna ska dölja förarens manliga/feminina kroppsform och med detta skapa ökad trafiksäkerhet. Utrustingen kommer att vara säckig till formen och grå till färgen.
Trafiksäkerhetsverket har utöver detta sett att olika typer av motorcyklar späder på könsindelningen. Främst då tusenkubikare som till exempel Yamaha R1 och Suzuki GSXR1000 som av många användare klassas som "manliga". Mindre motorcyklar anses ofta vara "feminina". Speciellt om de är rosa.
Från och med 1 Juli 2010 kommer alla motorcyklar under fyrahundra kubik och över tusen kubik att förbjudas. Från och med 1 Januari 2011 så utökas förbudet till att gälla alla motorcyklar utom Kawasaki ER6F. Kawasaki ER6F är den motorcykel som Trafiksäkerhetsverket har funnit vara mest könsneutral. Färgutbudet på denna trafiksäkra ER6F kommer att vara i grå.
Är det här tråden på riktigt? Läste senast i den när det fanns 10 inlägg. Nu finns det 300 (!).
Folk har för lite att göra......
Då det mest varit bitchfight på senare tid återgår vi till kärnfrågan i detta ämne raskt.
Duccar verkar vara så heta så det svankas även vid sidan av dem.
hon vid duccen ser ju jävligt avslappnad ut ser ut som om är rädd att den ska välta över henne!
Nu missade du poängen, inte dra ned det här i någon kvasi-intellektuell debatt om kvinnor som vill vara män (men ändå få skitig stock enligt debattörer här), det handlar om att Sportarn' ville få lite frEsiga bilder på bruttor (innerst inne ).
Fattar väl jag med att den gubbsjuke gamle mannen ville
Just därför måste man ju som kvinna bråka lite..
För att du inte får ligga där o visa brösten?
Va? Varför skulle jag vilja det? Tror inte min käre boyfriend skulle bli så glad dessutom.. han har ensamrätt på dom
Ja han går ju oxå o skylla på
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |