Tjejer, varför svankar ni....

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Ort
karlskoga
Hoj
ducati 750ssie 01
Men herregud, vilken tråd... Det förstår väl dom flesta att det blir en betydligt trevligare atmosvär där ute på vägarna om tjejer svankar än om ingen tjej skulle svanka... Så, seså... Ut och svanka nu flickor! :)

exakt skulle de inte va ute å svanka på vägarna va fan skulle man gö då allt skulle bli så mycket tråkigare då ju :D
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
helvetes jävla pajkastning det blev. Sluta käfta och skit i hur fan andra sitter på sin hoj så får vi en trevligare värld (speciellt om alla brudar skulle svanka).
 

Allstaar

Guest
Betyder den här tråden att det är massa homosexuella som hänger på sporthoj.com? Eller är det kvinnofrigörelsetråd? Känns som jag garderade mig hyffsat med båda påståendena.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ähh, man blir FÖRBANNAD!

Samtidigt som jag sitter och stör mig på kommentarer om G-kupor hit och dit så kommer jag på mig själv med att hela tiden vilja se dom dära tuttarna. För jävligt är vad det är.

Tjejer och deras jävla pussypower.
Fyfan, nu ska jag gå och väcka tjejen bara för det så ska hon få smaka.:mad:


EDIT: Alla tjejer, vare sig dom är fina i kanten eller inte vill till slut ha snuskig stock, så är det.
 
Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Betyder den här tråden att det är massa homosexuella som hänger på sporthoj.com? Eller är det kvinnofrigörelsetråd? Känns som jag garderade mig hyffsat med båda påståendena.
Pressrelease 3 Maj 2010

I ett led att öka säkerheten på våra vägar så har Trafiksäkerhetsverket gjort en undersökning gällande könsroller på våra vägar. Trafiksäkerhetsverket har funnit att segregationen mellan könen inom MC-kollektivet är för stor. Detta ger ökade risker då det åt ena hållet fungerar distraherande och åt andra hållet ger ökade prestationskrav.

Trafiksäkerhetsverket har därför bestämt att från och med 1 Juli 2010 ska alla ha samma typ av säkerhetsutrustning. Denna ska dölja förarens manliga/feminina kroppsform och med detta skapa ökad trafiksäkerhet. Utrustingen kommer att vara säckig till formen och grå till färgen.

Trafiksäkerhetsverket har utöver detta sett att olika typer av motorcyklar späder på könsindelningen. Främst då tusenkubikare som till exempel Yamaha R1 och Suzuki GSXR1000 som av många användare klassas som "manliga". Mindre motorcyklar anses ofta vara "feminina". Speciellt om de är rosa.

Från och med 1 Juli 2010 kommer alla motorcyklar under fyrahundra kubik och över tusen kubik att förbjudas. Från och med 1 Januari 2011 så utökas förbudet till att gälla alla motorcyklar utom Kawasaki ER6F. Kawasaki ER6F är den motorcykel som Trafiksäkerhetsverket har funnit vara mest könsneutral. Färgutbudet på denna trafiksäkra ER6F kommer att vara i grå.
:fakta
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är det här tråden på riktigt? Läste senast i den när det fanns 10 inlägg. Nu finns det 300 (!).
Folk har för lite att göra......
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
vilken tråd det blev...istället för att försöka dölja sina kvinnliga former undrar jag varför ingen raceställtillverkare kan tillverka ett ställ för kurviga kvinnor där man slipper använda skohorn för att pressa in tuttarna??:tuttar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Då det mest varit bitchfight på senare tid återgår vi till kärnfrågan i detta ämne raskt. :fakta

suzuki-ffff-foursome-thong-babes.jpg


GIRL-DUCATI-motorcycles-8978073-1024-768.jpg


Duccar verkar vara så heta så det svankas även vid sidan av dem. :fakta
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Då det mest varit bitchfight på senare tid återgår vi till kärnfrågan i detta ämne raskt. :fakta

suzuki-ffff-foursome-thong-babes.jpg


GIRL-DUCATI-motorcycles-8978073-1024-768.jpg


Duccar verkar vara så heta så det svankas även vid sidan av dem. :fakta

hon vid duccen ser ju jävligt avslappnad ut:D ser ut som om är rädd att den ska välta över henne!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
hon vid duccen ser ju jävligt avslappnad ut:D ser ut som om är rädd att den ska välta över henne!

Nu missade du poängen, inte dra ned det här i någon kvasi-intellektuell debatt om kvinnor som vill vara män (men ändå få skitig stock enligt debattörer här), det handlar om att Sportarn' ville få lite frEsiga bilder på bruttor (innerst inne :hihi ). :fakta
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Nu missade du poängen, inte dra ned det här i någon kvasi-intellektuell debatt om kvinnor som vill vara män (men ändå få skitig stock enligt debattörer här), det handlar om att Sportarn' ville få lite frEsiga bilder på bruttor (innerst inne :hihi ). :fakta

Fattar väl jag med att den gubbsjuke gamle mannen ville :tummenupp
Just därför måste man ju som kvinna bråka lite..:tuttar:tuttar
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top