SGM
BTG 8:20
Nu blir jag förbannad. PunGt.
Skapa en egen tråd att tjafsa i, här avhandlas svankande cheyer.
Nämen, var snäll mot farmor.
Hade inte du någon disk att ta hand om eller så?
Men svankande killar då? Måste vi starta en egen
Fattar väl jag med att den gubbsjuke gamle mannen ville
Just därför måste man ju som kvinna bråka lite..
Mest meninglösa tråden, ever....flytta skiten till dumpforumet
Mest meninglösa tråden, ever....flytta skiten till dumpforumet
De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det!
Jag skulle jag säga att andelen blåsta bimbon med supersvank och extremetight utrustning är MYCKET sällsynt när det kommer till aktivare roslags/södertörns körning (eller bankörning naturligtvis).
För SH är ju en veritabel guldgruva av seriösa trådar?
Nu äre fan sluttjafsat, mer bilder.
Nu ska jag faktiskt ställa mig här och ta lite parti.
Rebex skriver ibland som hon skulle sagt det, och ni har uppenbarligen inte läst det i det tonläget hon menat.
För det första försöker hon inte dölja att hon är tjej. Jag har ju redan förklarat detta, läser ni inte hela tråden? Man stoppar in håret och har en tröja ovanpå, för att man, som Nollvision skrev, slipper bry sig på alla andra lika mycket då. Vare sig man vill eller ej, så har man blickarna på sig på ett annat sätt när man är 2 tjejer bland 50 killar som ska ut och köra. Så är det bara. Om man nu har en chans att slippa det där stirrandet ett tag, så tar man ju den. Och den chansen blir mycket större med en tröja och håret instoppat.
Detta är ju ett problem som uppstår när det kommer in nykomlingar, såklart. Och det gör det hela tiden hos oss. De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det!
Sjuk tråd.
Vem fan starta skiten?
Hmm, nu ska tant va snel mot farbrorn
För egentligen spelar det väl ingen roll hur ni än försöker maskera att ni inte är tjejer för så fort ni inte har hjälm på så ser man att ni e tjejer, eller?
Förstår inte riktig hur ni menar, står ni med hjälm på från det att ni tagit på er utrustningen tills det att ni är hemma?
För egentligen spelar det väl ingen roll hur ni än försöker maskera att ni inte är tjejer för så fort ni inte har hjälm på så ser man att ni e tjejer, eller?
Jag skulle jag säga att andelen blåsta bimbon med supersvank och extremetight utrustning är MYCKET sällsynt när det kommer till aktivare roslags/södertörns körning (eller bankörning naturligtvis).
Förstår inte riktig hur ni menar, står ni med hjälm på från det att ni tagit på er utrustningen tills det att ni är hemma?
så förbaskat när ni kör sporthoj?
Är det för att ni kan sitta närmare tanken, eller för att armarna är för långa?
Man ska inte ha spikraka armar på en sporthoj, det ser för jävligt ut.
Upplys mig
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |