Tjejer, varför svankar ni....

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nu blir jag förbannad. PunGt.

Skapa en egen tråd att tjafsa i, här avhandlas svankande cheyer. :fakta
 

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Nämen, var snäll mot farmor.
Hade inte du någon disk att ta hand om eller så?

Jävla kaxpelle;-) Han kan gå och svanka nånstans vid diskbänken tycker jag:tummenupp

Nu blir jag förbannad. PunGt.

Skapa en egen tråd att tjafsa i, här avhandlas svankande cheyer. :fakta

Jag tror att jag ska skapa en PUNGt-tråd, du gav mig just en idé:tummenupp
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Men svankande killar då? :va Måste vi starta en egen :(

Men helvete, gillar du killar så får det stå för dig, jag tänker lägga någon personlig värdering i det. :hihi

Men här avhandlas svankande bruttor, frågor på det? Skärpning, var är moderatorerna, det spårar ur på löpande och INGEN tar hand om det, jag är krEnGt.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu ska jag faktiskt ställa mig här och ta lite parti.

Rebex skriver ibland som hon skulle sagt det, och ni har uppenbarligen inte läst det i det tonläget hon menat. :D

För det första försöker hon inte dölja att hon är tjej. Jag har ju redan förklarat detta, läser ni inte hela tråden? Man stoppar in håret och har en tröja ovanpå, för att man, som Nollvision skrev, slipper bry sig på alla andra lika mycket då. Vare sig man vill eller ej, så har man blickarna på sig på ett annat sätt när man är 2 tjejer bland 50 killar som ska ut och köra. Så är det bara. Om man nu har en chans att slippa det där stirrandet ett tag, så tar man ju den. Och den chansen blir mycket större med en tröja och håret instoppat.

Detta är ju ett problem som uppstår när det kommer in nykomlingar, såklart. Och det gör det hela tiden hos oss. De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det! :tummenupp :tuttar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mest meninglösa tråden, ever....flytta skiten till dumpforumet

För SH är ju en veritabel guldgruva av seriösa trådar? :hihi

Nu äre fan sluttjafsat, mer bilder.

hot_babe_with_sport_bike_8196.jpg


Det är inte bara 2-hjuligt som har detta fenomen? :va
 

sportbike

Guest
Ska jag ändra rubriken till "tjejer, upp med röven för i helvEt"?
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det! :tummenupp :tuttar

Jag skulle jag säga att andelen blåsta bimbon med supersvank och extremetight utrustning är MYCKET sällsynt när det kommer till aktivare roslags/södertörns körning (eller bankörning naturligtvis).
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag skulle jag säga att andelen blåsta bimbon med supersvank och extremetight utrustning är MYCKET sällsynt när det kommer till aktivare roslags/södertörns körning (eller bankörning naturligtvis).

Säkerligen. Fast vårt problem är ju inte att vi sitter så, utan att killarna tror att vi kör i max 60, eftersom vi ju är tjejer. För så kör man om man är tjej. Så är det, det vet ju alla. Därför är det säkrast att tränga sig före, så man inte riskerar att få körningen förstörd av en korkad tjej, som inte har på en hoj att göra. :rolleyes:

För SH är ju en veritabel guldgruva av seriösa trådar? :hihi

Nu äre fan sluttjafsat, mer bilder.

Nej, ni har redan en sån här bildtråd ju.
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Förstår inte riktig hur ni menar, står ni med hjälm på från det att ni tagit på er utrustningen tills det att ni är hemma? :va

För egentligen spelar det väl ingen roll hur ni än försöker maskera att ni inte är tjejer för så fort ni inte har hjälm på så ser man att ni e tjejer, eller? :va ;)


Nu ska jag faktiskt ställa mig här och ta lite parti.

Rebex skriver ibland som hon skulle sagt det, och ni har uppenbarligen inte läst det i det tonläget hon menat. :D

För det första försöker hon inte dölja att hon är tjej. Jag har ju redan förklarat detta, läser ni inte hela tråden? Man stoppar in håret och har en tröja ovanpå, för att man, som Nollvision skrev, slipper bry sig på alla andra lika mycket då. Vare sig man vill eller ej, så har man blickarna på sig på ett annat sätt när man är 2 tjejer bland 50 killar som ska ut och köra. Så är det bara. Om man nu har en chans att slippa det där stirrandet ett tag, så tar man ju den. Och den chansen blir mycket större med en tröja och håret instoppat.

Detta är ju ett problem som uppstår när det kommer in nykomlingar, såklart. Och det gör det hela tiden hos oss. De vi kört med förr vet ju hur vi kör, och de små liven har lärt sig att det faktiskt kan vara okej att ligga bakom en tjej. Det är rediga pågar det! :tummenupp :tuttar
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Förstår inte riktig hur ni menar, står ni med hjälm på från det att ni tagit på er utrustningen tills det att ni är hemma? :va

För egentligen spelar det väl ingen roll hur ni än försöker maskera att ni inte är tjejer för så fort ni inte har hjälm på så ser man att ni e tjejer, eller? :va ;)

Äh, låt dom "maskera" sig bäst dom vill. Vi steker hela högen i sommar, med utsläppt hår och svankade som om vi vore gamla nedsuttna kusar, bara för att jävlas liksom :tuttar
 
Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Jag skulle jag säga att andelen blåsta bimbon med supersvank och extremetight utrustning är MYCKET sällsynt när det kommer till aktivare roslags/södertörns körning (eller bankörning naturligtvis).

till din stora sorg eller?:tungan:krama

Förstår inte riktig hur ni menar, står ni med hjälm på från det att ni tagit på er utrustningen tills det att ni är hemma? :va

För egentligen spelar det väl ingen roll hur ni än försöker maskera att ni inte är tjejer för så fort ni inte har hjälm på så ser man att ni e tjejer, eller? :va ;)

Tänkte precis samma sak.. dessutom lägga på en basröst om nån råkar tilltala en vid nåt stopp?
 
Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Det är nog så som det sagts tidigare att dom som ingen rumpa har gnäller på dom andra för att dom själva inte kan... :)
En hona med en fin röv faller sig ju naturligt i svank... Inget dom kan rå för heller. :banana
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
så förbaskat när ni kör sporthoj?
Är det för att ni kan sitta närmare tanken, eller för att armarna är för långa?
Man ska inte ha spikraka armar på en sporthoj, det ser för jävligt ut.
Upplys mig :va


Meeh !
Hörru :confused:

Det är väl fiiint som F--n å ligga (!) bakom ett pök som svankar.... Vare sig det är i på Hoj lr ...sängen ,köksbordet (osv)

Förstår inte problemet... Var tacksam istället för att det bjuds på lite "att titta på" istället


/SSDD

ps
Du kanske börjar blir för gammal för..... :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top