DieselDoris
Gangster rap made me do it
Attack-flata?
Attack-flata?
Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.
. För jag personligen förstår inte hur man kan va så kåt att man är villig att stå ut me oss tjejer år ut och år in. Jag hade aldrig pallat ha flickvän.
För jag personligen förstår inte hur man kan va så kåt att man är villig att stå ut me oss tjejer år ut och år in. Jag hade aldrig pallat ha flickvän.
mja ni är ju bra på att släcka begäret sas. Flickvänner är toppen. De är mjuka, luktar gott, pruttar inte mm.
finns det någon motsvarighet vi killar gör för att se mer manliga ut när vi kör då?
min med.. ofta tillsammans med någon kommentar om att jag skall höja ljudet på TV/Stereo.Min pruttar...fast hon går in på muggen och gör det.
Sen erkänner jag villigt att jag hellre varit född som kille, för jag tycker det suger å va tjej.
Först å främst så har andra tjejer ett behov av att hela tiden klanka ner på en för att man inte vill vara som de, och de har hela tiden ett behov av att hävda sig och det kvinliga könet, om tjejer och killar varit lika hade detta aldrig behövts.
Ledsen för att tjejer inte kan umgås lika obekymrat med varandra som killar kan, och för att det alltid ska va någon jävla rivalitet oss tjejer emellan.
Men det vore ju trevligt om någon annan tjej kunde se humorn i hur kvinnor alltid känner ett behov av att försvara rätten att va kvinna.
Vill andra ta den striden är de välkomna, jag gör det inte. Jag nöjer mig med att bli dömd för den jag är, jag vill hellre bli bedömd för min "skicklighet" på hojjen när mitt kön är neutraiserat än att höra "du kör bra, för att va tjej".
Min pruttar...fast hon går in på muggen och gör det.
Med tiden kommer hon sluta med att gå ifrån soffan... jag vet.
min med.. ofta tillsammans med någon kommentar om att jag skall höja ljudet på TV/Stereo.
varpå du stänger av ljudet på TV:n/stereon.
Huvtröja utanpå skinnställ!?
Ungefär lika logiskt och smart som att svanka iaf
Fast jag tycker ju att tröjan utanpå stället är jättebra. Den är ju bra mycket lättare att få ren från fluglik, än vad skinnstället är...
Fast jag tycker ju att tröjan utanpå stället är jättebra. Den är ju bra mycket lättare att få ren från fluglik, än vad skinnstället är...
mja ni är ju bra på att släcka begäret sas. Flickvänner är toppen. De är mjuka, luktar gott, pruttar inte mm.
Min pruttar...fast hon går in på muggen och gör det.
Det är ett icke-problem, lika mycket relevant som att den värmer som en nätbrynja kalla dagar.
Kan inte alla erkänna en gång för alla att man tycker det ser frÄsit' ut? Tribaltröjor på tuff-hårdingar är ju rätt vanliga, man lär undra varför, duger det inte med en Sportjohan om det är flugskydd och "värmen" man är ute efter?
Ja jag vet inte, men jag tycker iaf att det är mycket lättare att slänga en tröja i tvättmaskinen än att ställa mig och putsa på skinnstället, men så tycker kanske inte du. Jag tillhör inte den skaran som vill köra omkring med en massa illaluktande döingar på stället.
Gällande färgen drar jag på mig en tröja som går över stället bara, jag har både svarta, gråa, vita, beige, blåa, gröna osv osv....
Jag köper det i alla fall inte. Att göra rent stället tar inte lång tid, och det är inte fel att göra det lite regelbundet, för att få in lite frisk smörja i't.
9 av 10 kör för att det ser frääääsit' ut - det är min egen personliga uppskattning.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|