Tjejer, varför svankar ni....

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Hur är det med minnet??! :va
För så lät det minnsan inte häromdagen... :fakta
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673&page=210

Var så naket att det t.o.m togs bort av moderatorn, så då var du iaf inte snål med showen.
Men det ligger ett enormt underhållningsvärde i att se hur en brud ena dagen fläker ut sig in för allt och alla, för att sen nästkommande dag proklamera att hon "inte är den typen av tjej" som skulle lägga ut en sådan bild.
Humor bruden, humor. :tummenupp

Det va ju inte jag på bilden! Konstigt, inga killar blir anklagade för att lägga upp bilder på tjejer, men jag blir?? Men jag hade gärna sett ut som henne så vill folk tro det va ja så går det bra!

Vågar du inte skriva vem det är du menar? Du tycker och pratar en jävla massa om folk men sen verkar du inte stå för det du säger. Skulle vilja se dig stå och snacka en massa när hon är i närheten. Men det vågar du väll inte?

Jävla tangentbordsriddare...

PS: Hur är man uppfostrad om man klagar på tjejer som svankar?:näsblod

Jag vågar mycket väl säga det till money för det är fakta. Jag gillar henne ändå, money e skön, men det är fakta att hon kör i leggings och ballerina. Du behöver inte bli så upprörd, för jag tror hon kan tala för sig själv:tummenupp Förstår inte varför alla tror vi mc-tjejer ska va så aggresiva mot varandra, vi tycker om varandra:krama

Amen hallå! Vi svankar ju för killarnas skull! Ja mena ba, sjukt sexiii när man visar lite string. Jag menar ba, mc är väl till för o få uppmärksamhet....? älle? :rofl :)

ÄNTLIGEN någon med lite humor i kroppen! RIGHT ON!!:tummenupp
 
Last edited:

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
lol-3.jpg

Lucy Pinder har fått till det där med svankandet rätt bra
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Nä, så tjejig är inte jag!

Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.
 

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Ystad
Hoj
BMW F 650 GS -01
"Min flickvän sade att hon hade döpt min penis efter en karaktär i en serietidning. Lille-Skutt, visade det sig vara. Jag hade hoppats på Bamse, men jag antar att det är bättre än Farmor."

Min flickvän har döpt min tatuering (en varg) till Kajsa... :mad:
Jag har försökt förklara att det är en hanvarg, men till ingen nytta...
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Min flickvän har döpt min tatuering (en varg) till Kajsa... :mad:
Jag har försökt förklara att det är en hanvarg, men till ingen nytta...

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA!!!!! :rofl :rofl :rofl

varför döper man en tatuering förrästen?
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Jag ska testa svanka mej till bombfart i fotokurvan. Måtte det fungera!
 

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Ort
Gävle/Alborga
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.

Det där var så bra skrivet att jag inte kan nöja mig med att bara sätta plus. Håller med till fullo.
Var stolt över att vara tjej för faen!:tummenupp
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Svanka är det nya svarta i år. Fuckyouburnout är sååå 2009...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.

diselpinglan du är bara för skön!
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
finns det någon motsvarighet vi killar gör för att se mer manliga ut när vi kör då?
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag ska testa svanka mej till bombfart i fotokurvan. Måtte det fungera!
Hmm... Har för mig att jag har läst en skröna någonstans gällande en liknande grej. Det gällde aerodynamiken för första modellen av Yamaha R1. Att om man höjde på rumpan lite när man låg och maxade så ökade toppfarten ett par kmh på grund av att aerodynamiken blev bättre då. :näsblod


finns det någon motsvarighet vi killar gör för att se mer manliga ut när vi kör då?
Tar oss upprepade gånger i skrevet och utstöter slumpvisa brunstvrål? :va
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Attack-flata?:rolleyes::tungan

Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top