Mitt är ledat i svanken, och det är nog ganska mångas här kan en tro.
Mitt ger mer en sköldpaddsrygg.
Mitt är ledat i svanken, och det är nog ganska mångas här kan en tro.
Hur är det med minnet??!
För så lät det minnsan inte häromdagen...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673&page=210
Var så naket att det t.o.m togs bort av moderatorn, så då var du iaf inte snål med showen.
Men det ligger ett enormt underhållningsvärde i att se hur en brud ena dagen fläker ut sig in för allt och alla, för att sen nästkommande dag proklamera att hon "inte är den typen av tjej" som skulle lägga ut en sådan bild.
Humor bruden, humor.
Vågar du inte skriva vem det är du menar? Du tycker och pratar en jävla massa om folk men sen verkar du inte stå för det du säger. Skulle vilja se dig stå och snacka en massa när hon är i närheten. Men det vågar du väll inte?
Jävla tangentbordsriddare...
PS: Hur är man uppfostrad om man klagar på tjejer som svankar?
Amen hallå! Vi svankar ju för killarnas skull! Ja mena ba, sjukt sexiii när man visar lite string. Jag menar ba, mc är väl till för o få uppmärksamhet....? älle?
Förstår inte varför alla tror vi mc-tjejer ska va så aggresiva mot varandra, vi tycker om varandra
Därför att det bara finns två sorters fruntimmer.
De som blir arga för allting.
De som blir arga för ingenting.
Nä, så tjejig är inte jag!
förringa sitt eget kön.
"min flickvän sade att hon hade döpt min penis efter en karaktär i en serietidning. Lille-skutt, visade det sig vara. Jag hade hoppats på bamse, men jag antar att det är bättre än farmor."
"Min flickvän sade att hon hade döpt min penis efter en karaktär i en serietidning. Lille-Skutt, visade det sig vara. Jag hade hoppats på Bamse, men jag antar att det är bättre än Farmor."
Min flickvän har döpt min tatuering (en varg) till Kajsa...
Jag har försökt förklara att det är en hanvarg, men till ingen nytta...
Min flickvän har döpt min tatuering (en varg) till Kajsa...
Jag har försökt förklara att det är en hanvarg, men till ingen nytta...
Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Snacka om att förringa sitt eget kön.
Ärligt talat, hade jag lagt ut en tråd om jag kunnat räkna ut det?
Inte för att det egentligen hör hit - och du är säkert en jättefin människa på alla sätt och vis, men det är just den där attityden som får mig att kräkas lite i min egen mun.
Tjejer med patologiskt behov av att påpeka hur otjejiga dem är, och som frånsäger sig attribut med förevändningen att de är just kvinnliga.
"Nä, jag svankar inte/tjafsar inte om petitesser/är inte humorbefriad o.s.v för det är så typiskt brudigt".
Hmm... Har för mig att jag har läst en skröna någonstans gällande en liknande grej. Det gällde aerodynamiken för första modellen av Yamaha R1. Att om man höjde på rumpan lite när man låg och maxade så ökade toppfarten ett par kmh på grund av att aerodynamiken blev bättre då.Jag ska testa svanka mej till bombfart i fotokurvan. Måtte det fungera!
Tar oss upprepade gånger i skrevet och utstöter slumpvisa brunstvrål?finns det någon motsvarighet vi killar gör för att se mer manliga ut när vi kör då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |