Keith´s gettin his azz kicked!!!Bikerbitch skrev:Pulka: Det spelar ingen roll. Naket ska det inte vara. Bara visa lite hud sådär
Wolfskin: Ah, så det var därför du betedde dig lite konstigt när vi pratade i lördags?
Keith´s gettin his azz kicked!!!Bikerbitch skrev:Pulka: Det spelar ingen roll. Naket ska det inte vara. Bara visa lite hud sådär
Wolfskin: Ah, så det var därför du betedde dig lite konstigt när vi pratade i lördags?
Ravetrancer skrev:vissa skulle behöva ett rått *****
vilket??? Tolka du nåt för dig själv nu igen???benrangel skrev:Så det är det som är manlighet.
Nalken skrev:Instämmer!
Finns det ingen bild på Suzukitjejen?
Nalken skrev:Instämmer!
Finns det ingen bild på Suzukitjejen?
Synnerligen tre framtida raketforskare. Härligt.Maverick_ou812 skrev:Sån här menar du?
Bikerbitch skrev:jag tänkte försöka rodda ihop en kalender nästa år. Den ska innehålla halvnakna killar på snygga hojar. Vilka är på?
Blondie skrev:Tror inte vi får för Syss!
~Settan~ skrev:Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.
snygga brudar vet detta, det är dom andra som inte fattar bättre~Settan~ skrev:Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.
Bikerbitch skrev:@Settan, jag hoppas för din skull att du är naken under när du skiter. Annars blir det jobbigt
~Settan~ skrev:Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Biiiiatch! Hallå, personangrepp här!~Settan~ skrev:Bara naken på en liiiten bit Har växt ur pampers
Bikerbitch skrev:Biiiiatch! Hallå, personangrepp här!
Om jag precis klivit upp på morgonen går jag på toa naken iallafall. Det är en så fantastisk frihetskänsla
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|