Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Bikerbitch skrev:
Pulka: Det spelar ingen roll. Naket ska det inte vara. Bara visa lite hud sådär :)

Wolfskin: Ah, så det var därför du betedde dig lite konstigt när vi pratade i lördags? :rolleyes:
Keith´s gettin his azz kicked!!! :kryckor
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
benrangel skrev:
Så det är det som är manlighet. :rofl
vilket??? Tolka du nåt för dig själv nu igen???

Men ja det skulle dom behöva emellanåt. Det är bara att fråga dom:)
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Så många sidor så lite bilder!

Ang jag Blom o Ravis i kalendern

Ledsen grabbs men jag tror inte vi tre får plats på ett uppslag :fyllisar

Kanske en version av tre amigos fast en fetare version jag kan ryggposa med fet gaddning så kan ni visa kaggen :pannkyss
 

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ducce å Verte
Sure, jag har snygg hoj ... det e mest det andra jag a orolig för.
Men om jag har på mig safetyvästen hålls magen in rätt schnyggt med :tummenupp

När jag läser igen ser jag ju att betoningen verkar ligga på snygga hojar och inte snygga killar så då e det ju lugnt :)

Bikerbitch skrev:
jag tänkte försöka rodda ihop en kalender nästa år. Den ska innehålla halvnakna killar på snygga hojar. Vilka är på?
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Ni tjejer ska vara GLADA så länge vi killar gillar att titta på snygga tjejer. Kommer det en dag så killar INTE gillar att titta på snygga tjejer, då ska ni börja oroa er...

BB: Bra ide' med en kalender men... öhh... vem ska du sälja till? De flesta tjejer tycker ju inte att avklädda snygga kroppar och snygga bågar hör ihop, och killarna är nog inte intresserad heller...

Shyssta bilder ;)

- Johan
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.

:nicka
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
~Settan~ skrev:
Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.

:nicka


Härligt! du har fattat hur det fungerar :tummenupp
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
~Settan~ skrev:
Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.

:nicka
snygga brudar vet detta, det är dom andra som inte fattar bättre :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
@kiko, eftersom jag vet att du kvalar in både under kategorin snygg hoj och snygg kille så är det lugnt vännen. Dessutom får jag väl spö om jag nekar någon i klubben att vara med i kalender ;)

@mr.rockster, fullträff! Vi får väl se hur det blir angående kvinnliga köparna. Borde inte vara alltför svårt tycker jag..

@Settan, jag hoppas för din skull att du är naken under när du skiter. Annars blir det jobbigt ;)
 

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Ort
i dimman
Hoj
DB11
~Settan~ skrev:
Nu har jag läst hela tråden, om nu brudarna står och ler, putar, lockar och pratar av egen fri vilja så vad gör det?
Visst, man kan tycka en massa om att det står brudar och poserar (eller vad ni vill kalla det de gör) men det funkar ju onekligen! Även de som inte sympatiserar med det reagerar ju, och det är väl det som är meningen? Man kommer ju ihåg montern/hojen/märket av någon anledning. Ett PR-knep, som så många redan skivit -och ett fungerande sådant.
Sen om en mer eller mindre lättklädd brud i logiken har med hoj att göra kan ju diskuteras, men så är det PR det handlar om vilket inte alltid är logiskt. Jag menar, hur logiskt är det att en halvnaken/naken brud gör reklam för Ifö skithusstolar? Inte fan skiter man naken (inte jag iallafall...) men alltid är det nån som tittar extra på dasset för att en brud är med på bilden.

:nicka

:tummenupp
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Bikerbitch skrev:
Biiiiatch! Hallå, personangrepp här!
Om jag precis klivit upp på morgonen går jag på toa naken iallafall. Det är en så fantastisk frihetskänsla :3freak

Naj.. Nu fattade jag inte var personangreppet kom in :confused:
Jag tar på mig kläder innan jag går på dass.. kanske skulle prova din variant imorgon?! :hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top