Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Cat skrev:
Jaha...då har jag läst hela 8 sidor om rätt eller fel...ofattbart att denna tråd ens existerar... :confused:

Att gå på en mässa handlar om att ha roligt, tillfredställa sin nyfinkenhet om nyheter, träffa folk, roa sig osv. Alltså underhållning på ett visst sätt. Att mcsport är mer mansdominerat är ju ingen nyhet, inte heller det att killar gillar se på tjejer och tjejer på killar; den som säger motsatsen där, ljuger.

Alla utställarna gör sitt bästa för att dra till sig så mycket besökare till sina montrar som möjligt, så klart, för dom vill ju visa upp sina prylar. Att använda olika typer av magnet existerar inom alla brancher! Jag vet det genom att själv stått i monter med leende på läpparna. Att påstå att lättklädda tjejer inte hör till en mcmässa är bull. Klart dom gör det! Jag har nog aldrig sett ett garage eller en lastbil utan en tjej-almanacka på väggen...(jo kanske farsans garage då för då hade han fått :crash)

Själv tycker jag det är häftigt och coolt av de tjejer som deltar. Det är inte lätt att se söt och glad ut när vissa överförfriskade gör eller säger saker offentligt, båda män och OBS! kvinnor. Ändå ställer de upp för de antagligen gillar motorcyklar och gillar att synas och skäms inte för det. Annars hade man sett dessa tjejer dema med always vingar på en skönhetsmässa.

Och sist men inte minst...jag tittar hellre på en söt gridgirl än en gridboy med paraply...inte för att det är fel på killar i tighta kortbyxor med naken överkropp och paraply i näven, utan för att det hör till att en tjej gör det.

Ni som fick ömma tår, ber om ursäkt. Detta var min åsikt som jag vet många delar, men smaken är ju som :arsele

Håller med helt och hållet!!!
You_Rock_Emoticon.gif


and BTW:
ttiwwp.gif
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Bonnie skrev:
Verkar krångligt att behöva gå på mc-mässa för att få kolla brudar.

Finns väl egna mässor för sådant? :hihi

Skulle fan inte låta min syrra stå i nån monter och låta folk dregla. Fast det är väl annorlunda med tjejer man inte känner...

Alla kollar väl, jag med. :rolleyes:
det är ju rent skitsnack. och om din syrra är myndig så lär hon väl bestämma det själv.

och få se en snygg brud på mässan är en bonus
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ozto skrev:
vilken månad blev jag?

tänkta även säga att jag jag är glad att det finns tjejer som dig! fan man måsta väl kunna ha lite distans till saker o ting! fan de ska va kul o leva!

Du får välja. Januari, februari eller mars. Ju kallare månad desto bättre :tummenupp

Tack! Klart det ska vara kul att leva! Jag har lärt mig att vissa saker går ändå inte att förändra så då får man göra det bästa utav situationen istället.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:
Ja! Lite roadracing killar måste man ju ha. Var ett himla tjat dock, det är ju jag som behöver stålarna. Ni skall bara vara sexobjekt.

Där skiter det sig för mig. Jag är lika mycket sexbojekt som Linda Skugge.
Värden är förmodligen en bättre plats utan nakenbilder på mig. Tyvärr.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Syss skrev:
För vart inlägg i den här tråden bli jag allt gladare och mera tacksam för killar som R2 och benrangel, sådana killar som faktiskt för samhället vidare! :tummenupp
Alla andra bakåtsträvare tycker jag synd om!
och vad fan menar du med det igentligen.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Bikerbitch skrev:
Du får välja. Januari, februari eller mars. Ju kallade månad desto bättre :tummenupp

Tack! Klart det ska vara kul att leva! Jag har lärt mig att vissa saker går ändå inte att förändra så då får man göra det bästa utav situationen istället.


spelar ingen roll men jag fryser gärna lite för din skull! vilken månad ska du va på? ja menar vi får ju inte glömma bort jämlikheten
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Victor skrev:
Där skiter det sig för mig. Jag är lika mycket sexbojekt som Linda Skugge.
Värden är förmodligen en bättre plats utan nakenbilder på mig. Tyvärr.
Och Linda Skugge som är så himla härlig.. :3freak
Halvnaken är kravet. Du kan få dispens att bära skinnstället på då..
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ozto skrev:
spelar ingen roll men jag fryser gärna lite för din skull! vilken månad ska du va på? ja menar vi får ju inte glömma bort jämlikheten
Att frysa=styva bröstvårtor. Säljer mer till folket vetdu :)
Det finns redan så mycket kalendrar med nakna tjejor så det räcker ju. Nu är det dags för killarna. Där har vi jämlikheten ;)
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
igentligen så tycker jag nog faktisk att Blondie,rejvis och jag är idialiska. tre killar som gillar söta tjejer, tror att syss är sugen på oss alla tre men lite blyg.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Bikerbitch skrev:
Att frysa=styva bröstvårtor. Säljer mer till folket vetdu :)
Det finns redan så mycket kalendrar med nakna tjejor så det räcker ju. Nu är det dags för killarna. Där har vi jämlikheten ;)
ärligt talat så finns det väl så det räcker där oxå.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Funatic skrev:
Exakt, men varför ska de då klaga på lättklädda kvinnor?
Gillar ditt tankesätt annars :tummenupp

Därför att dom är utav samma kön. Och därför att dom kanske anser att dom andra kvinnorna drar skam över kvinnosläktet. Samt att en del kanske är avundsjuka såklart. Att dom inte vill framstå som sexobjekt [feminsterna alltså] Men att vara feminst handlar om så mycket mer, så det är dumt att dra alla över en o samma kam.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Bikerbitch skrev:
Att frysa=styva bröstvårtor. Säljer mer till folket vetdu :)
Det finns redan så mycket kalendrar med nakna tjejor så det räcker ju. Nu är det dags för killarna. Där har vi jämlikheten ;)


ok då! låt gå för den här gången!

jag är gärna ett sexobjekt! vem vill inte va det?
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Bikerbitch skrev:
Därför att dom är utav samma kön. Och därför att dom kanske anser att dom andra kvinnorna drar skam över kvinnosläktet. Samt att en del kanske är avundsjuka såklart. Att dom inte vill framstå som sexobjekt [feminsterna alltså] Men att vara feminst handlar om så mycket mer, så det är dumt att dra alla över en o samma kam.
men rakar feministerna sig under armarna :va
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
benrangel skrev:
Såntdär skulle kunna få mig att bli arg. Inte för min skull utan för att du nedvärderar min fru. Vill du sparka skit så sparka den direkt på mig.
ja, jag gör det rakt o tydligt, du vinklar skiten istället, vilket är fulare ????
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
benrangel skrev:
Såntdär skulle kunna få mig att bli arg. Inte för min skull utan för att du nedvärderar min fru. Vill du sparka skit så sparka den direkt på mig.
sen hade det inte med din fru att göra, det var ett svar på tråden inna som du kommenterade till SYSS, läs o förstå!
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Cat skrev:
Jaha...då har jag läst hela 8 sidor om rätt eller fel...ofattbart att denna tråd ens existerar... :confused:

Att gå på en mässa handlar om att ha roligt, tillfredställa sin nyfinkenhet om nyheter, träffa folk, roa sig osv. Alltså underhållning på ett visst sätt. Att mcsport är mer mansdominerat är ju ingen nyhet, inte heller det att killar gillar se på tjejer och tjejer på killar; den som säger motsatsen där, ljuger.

Alla utställarna gör sitt bästa för att dra till sig så mycket besökare till sina montrar som möjligt, så klart, för dom vill ju visa upp sina prylar. Att använda olika typer av magnet existerar inom alla brancher! Jag vet det genom att själv stått i monter med leende på läpparna. Att påstå att lättklädda tjejer inte hör till en mcmässa är bull. Klart dom gör det! Jag har nog aldrig sett ett garage eller en lastbil utan en tjej-almanacka på väggen...(jo kanske farsans garage då för då hade han fått :crash)

Själv tycker jag det är häftigt och coolt av de tjejer som deltar. Det är inte lätt att se söt och glad ut när vissa överförfriskade gör eller säger saker offentligt, båda män och OBS! kvinnor. Ändå ställer de upp för de antagligen gillar motorcyklar och gillar att synas och skäms inte för det. Annars hade man sett dessa tjejer dema med always vingar på en skönhetsmässa.

Och sist men inte minst...jag tittar hellre på en söt gridgirl än en gridboy med paraply...inte för att det är fel på killar i tighta kortbyxor med naken överkropp och paraply i näven, utan för att det hör till att en tjej gör det.

Ni som fick ömma tår, ber om ursäkt. Detta var min åsikt som jag vet många delar, men smaken är ju som :arsele
sen så är du ju snygg oxo, till skillnad från andra :)

Älskar dig missen:)
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
R2 skrev:
kan så vara, men just det som är tragiskt..
"när du passar in i våran bild av kvinnan har också tappat din vilja att göra din röst hörd"
saken är ju den, att man skall kunna diskutera detta på ett sätt där inte ens egna avund spelar in....men så är inte fallet här, tyvärr!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top