Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Bikerbitch skrev:
Vardå? Har aldrig sett en kalender med karlar i som ålar sig över hojarna. Men så sitter jag säkert inte och söker på samma sidor som dig Danne ;)
nä ok då :D inte på hojar men brandbilar skitiga däck mm :D blondie jag och rejvis kan ta framsidan om inte den är upptagen?
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Ravetrancer; du tycker inte att du trycker ner folk lite väl mkt nu? Även om du själv kanske inte vill det så får iaf. jag och säkert många andra den uppfattningen.... Sluta tjaffsa nu allihopa och prata om nåt trevligt istället! :)
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Ah vilken härlig stämning... Det finns inget som går upp mot "vilda västernmentalitet"...
*duckar för flygand flaskor, bord och stolar...*
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Firefly skrev:
Ah vilken härlig stämning... Det finns inget som går upp mot "vilda västernmentalitet"...
*duckar för flygand flaskor, bord och stolar...*
igentligen fattar jag inte vad tråden handlar om riktigt.. husabrudarna var ju hur fina som helllllllst, varför hör inte ``jag gillar sittkissare`` av sig till tex husa och säger att det är förjävligt osv att dom låter snygga tjejer stå vid deras montrar vid mässan.
 

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Ort
sthlm
Hoj
gsx 1400
Bikerbitch skrev:
Att frysa=styva bröstvårtor. Säljer mer till folket vetdu :)
Det finns redan så mycket kalendrar med nakna tjejor så det räcker ju. Nu är det dags för killarna. Där har vi jämlikheten ;)


struten krymper ju även den ikylan
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
blom skrev:
igentligen så tycker jag nog faktisk att Blondie,rejvis och jag är idialiska. tre killar som gillar söta tjejer, tror att syss är sugen på oss alla tre men lite blyg.
vissa skulle behöva ett rått *****
 

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Alnarp
Hoj
VFR 750F
okej, jag kanske är en gammeldags barbar, men om jag ska gå till en monter för att kolla så möts jag hellre av en snygg tjej än av muskelberget Greger... därför är det väl ganska logiskt att montertjejer används? sen får dom gjärna ha kläder på sig också, var inte där men av bilderna var det smakfullt(tycker det var skitsnyggt) :tummenupp
 

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Såld
benrangel skrev:
Om jag skulle föra i bevis att det inte var så som du antar, vad skulle du då ha för förklaringsgrund till att ett antal personer tycker att det känns ganska så förlegat med lättklädda montertjejer?

Jag vet inte så mycket om saken. Men jag skriver bara vad jag tycker. Och hur samhället fungerar i verkligenheten.

Om vi tar t.e.x. Italien där har det gått LÅNGT, där visar dom lätt klädda även nakna damer på nyhetsprogrammen och i reklamer på tv för att locka tittare att köpa produkter, eller att se nyheterna på tv.

Det jag menar är att lättklädda damer inte går att undvika. Alla företag har olika försäljningsknep och vissa använder tjejer till de.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Mr. Red skrev:
okej, jag kanske är en gammeldags barbar, men om jag ska gå till en monter för att kolla så möts jag hellre av en snygg tjej än av muskelberget Greger... därför är det väl ganska logiskt att montertjejer används? sen får dom gjärna ha kläder på sig också, var inte där men av bilderna var det smakfullt(tycker det var skitsnyggt) :tummenupp
ja visst var det härligt :tungan
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
blom skrev:
igentligen fattar jag inte vad tråden handlar om riktigt.. husabrudarna var ju hur fina som helllllllst, varför hör inte ``jag gillar sittkissare`` av sig till tex husa och säger att det är förjävligt osv att dom låter snygga tjejer stå vid deras montrar vid mässan.
Jag fattar inte heller... Nån la upp en tråd med bilder på montertjejer från mässan, sen börjar folk flippa... Suck. :rolleyes:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
1. Ingen har tvingat brudarna till att posera i dessa kläder.
2. Många av brudarna får en kick av att visa upp sig.
3. Sexistisk och snaskigt, javisst det är ju det som är meningen.

/Klart
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Jag vet att min hjärna funkar mkt sämre i närheten av snygga brudar å råkar det stå en snygg brud som säljer nått jag inte vill ha så går jag förmodligen därifrån med två.
Det e inte sexistiskt det är en affärs ide å det funkar.
Nått som däremot e förjävligt är alla bank montrar som fanns överallt.
Det e lätt att räkna fel i ekonomin en sån här dag.
Riktigt fult.
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
Så, tillbaka till ämnet:

Mer bilder tack!!!! :banana

På så många som olika monterbrudar som möjligt, ur så många vinklar som möjligt.
 
Last edited:

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
Bo_jahn skrev:
Så, tillbaka till ämnet:

Mer bilder tack!!!! :banana

På så många som olika monterbrudar som möjligt, ur så många vinklar som möjligt.

Instämmer!

Finns det ingen bild på Suzukitjejen?
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Pulka: Det spelar ingen roll. Naket ska det inte vara. Bara visa lite hud sådär :)

Wolfskin: Ah, så det var därför du betedde dig lite konstigt när vi pratade i lördags? :rolleyes:
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Nexor skrev:
Ravetrancer; du tycker inte att du trycker ner folk lite väl mkt nu? Även om du själv kanske inte vill det så får iaf. jag och säkert många andra den uppfattningen.... Sluta tjaffsa nu allihopa och prata om nåt trevligt istället! :)
trevligt istället??? Det var ju det vi gjorde innan vissa kom in i samtalet
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top