Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Syss skrev:
Jo, för du gör ju mycket för att bidra till att nivån här inne blir intellektuell och djup. :)

Visste inte att en tråd med bilder på söta monterflickor skulle va djup?
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
R2 skrev:
nej det har dom inte, snarare en tanke att inte ha med dom att göra i möjligaste mån.


Som sagt, de har i alla fall uppnått det de ville d.v.s. att folk (exempelvis du) ska minnas och diskutera deras monter efter mässan. Om du kommer att förknippa dem med ett dåligt minne, kommer tjugoelva andra personer som hört dig diskutera detta kanska få upp ögonen för dem och på så sätt kanske de får en ökad försäljning. Allt tack vare en motståndare. Är inte detta bra marknadsföring?
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Victor; Stödköper du bilder då? :tummenupp

Bebbe; Det är ju JAG som behöver pengarna till att köra bana. Nå? Vill du bli mr. april eller?
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Är det någon som någonsin hört någon av tjejerna i montrarna klaga på sitt arbete? (och inte på enstaka, äckliga pervon)

Glöm inte att det inte är någon som tvingat dit dem.

Om du är kvinna och sambo:
På tal om jämlikhet; när hjälpte din kille till med hushållsarbetet sist? När hjälpte du till att laga eller göra service på bilen sist? Trädgårdsarbete? Hur många kvinnor fäller träd på tomten, eller sågar upp trädet för att få ved till att värma huset med - som förmodligen också tycker är rätt skönt...

Vi har delat upp det hemma, min kära flickvän fixar tvätten (delvis beroende på att hon bara jobbar extra och har mer ledig tid) å andra sidan sköter jag annat grövre arbete med tomt och hem (bredspackla väggarna vid omtapetsering t ex). Och ja, vi har faktiskt valt tapeter tillsammans... :tummenupp

Detta gäller alla:
Snacka inte om jämlikhet, för än så länge (även fast det blivit bättre) så är det fortfarande mil från total jämlikhet. Kvinnor får mindre chefsjobb (kan det kanske också bero på intresse?) kvinnor har lägre lön osv. Men det blir bättre!

När en kvinna syns med mindre kläder på sig rasar feministerna, när en kille iklädd endast ett par minimala kalsonger där pung och penis syns tydligt genom kalsongerna - då reagerar ingen. Borde inte feministerna rasa då också? Med jämlikhet är det väl exakt samma sak fast värre egentligen, eller?
Ska kvinnor egentligen behöva stå UT med att se detta!?!?!

Titta på "www.webmodels.se" där personerna i fråga själva väljer bilder att lägga ut så förstår ni.

Tack för ordet,
Funatic
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Bikerbitch skrev:
Bebbe; Det är ju JAG som behöver pengarna till att köra bana. Nå? Vill du bli mr. april eller?

Ähh......... kvalitet kostar litet. Du får ge lite för att vinna lite. Tänk som såhär, du kan ju höja priset :tungan

Nå en bandag är ju billigt :D
 

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 525 SM -05
Jag säger bara en sak:
Vad f_n vore en mc-mässa utan snygga trevliga intelligenta brudar?????
GOOOOOO CHICKS :tutta :drool :tuttar :tuttar :tummenupp
 

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Bikerbitch skrev:
Victor; Stödköper du bilder då? :tummenupp

Bebbe; Det är ju JAG som behöver pengarna till att köra bana. Nå? Vill du bli mr. april eller?


Jag kan vara mr. Maj..... :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Funatic skrev:
När en kvinna syns med mindre kläder på sig rasar feministerna, när en kille iklädd endast ett par minimala kalsonger där pung och penis syns tydligt genom kalsongerna - då reagerar ingen. Borde inte feministerna rasa då också? Med jämlikhet är det väl exakt samma sak fast värre egentligen, eller?
Ska kvinnor egentligen behöva stå UT med att se detta!?!?!

Vad är motsatsen till feminist? Finns det ens något sånt ord? Killarna bryr sig inte. Det finns säkert dom som blir avundsjuka och som också gärna vill se ut som t ex Ljungberg. Men det är tankar dom har för sig själva. Inte skulle väl ni nånsin erkänna sånt lika tydligt som kvinnorna gör? :rolleyes: Såhär kommer alltid att vara. Dyker det upp en snygg tjej blir hon genast hatad av alla andra tjejer. Alla tävlar om att få hanarnas uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Och ja, nu drar jag verkligen alla över en o samma borste.
Och varför skulle feministerna klaga, såvida dom inte är lesbiska som tackar dom nog inte nej till bilder på snygga karlar.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:
Victor; Stödköper du bilder då? :tummenupp

Fuck no. Tror du att jag har råd med det eller?
Däremot kan jag tänka mig att ställa upp om gaget är tillräckligt, jag har faktiskt en modellkarriär bakom mig.
Jag vill vara Mr Juni.
Då är det Jag, Sete och Watz som har feta bilder på oss själva.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Bikerbitch skrev:
Vad är motsatsen till feminist? Finns det ens något sånt ord? Killarna bryr sig inte. Det finns säkert dom som blir avundsjuka och som också gärna vill se ut som t ex Ljungberg. Men det är tankar dom har för sig själva. Inte skulle väl ni nånsin erkänna sånt lika tydligt som kvinnorna gör? :rolleyes: Såhär kommer alltid att vara. Dyker det upp en snygg tjej blir hon genast hatad av alla andra tjejer. Alla tävlar om att få hanarnas uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Och ja, nu drar jag verkligen alla över en o samma borste.
Och varför skulle feministerna klaga, såvida dom inte är lesbiska som tackar dom nog inte nej till bilder på snygga karlar.


Go BB
 

Ducati for life

Guest
Underbart...

...äntligen börjar det bli "Internationell" standard :;)
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Bikerbitch skrev:
Vad är motsatsen till feminist? Finns det ens något sånt ord? Killarna bryr sig inte. Det finns säkert dom som blir avundsjuka och som också gärna vill se ut som t ex Ljungberg. Men det är tankar dom har för sig själva. Inte skulle väl ni nånsin erkänna sånt lika tydligt som kvinnorna gör? :rolleyes: Såhär kommer alltid att vara. Dyker det upp en snygg tjej blir hon genast hatad av alla andra tjejer. Alla tävlar om att få hanarnas uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Och ja, nu drar jag verkligen alla över en o samma borste.
Och varför skulle feministerna klaga, såvida dom inte är lesbiska som tackar dom nog inte nej till bilder på snygga karlar.

vilken månad blev jag?

tänkta även säga att jag jag är glad att det finns tjejer som dig! fan man måsta väl kunna ha lite distans till saker o ting! de ska va kul o leva!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Victor skrev:
Fuck no. Tror du att jag har råd med det eller?
Däremot kan jag tänka mig att ställa upp om gaget är tillräckligt, jag har faktiskt en modellkarriär bakom mig.
Jag vill vara Mr Juni.
Då är det Jag, Sete och Watz som har feta bilder på oss själva.

Ja! Lite roadracing killar måste man ju ha. Var ett himla tjat dock, det är ju jag som behöver stålarna. Ni skall bara vara sexobjekt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top