Syss skrev:Jo, för du gör ju mycket för att bidra till att nivån här inne blir intellektuell och djup.
Visste inte att en tråd med bilder på söta monterflickor skulle va djup?
Syss skrev:Jo, för du gör ju mycket för att bidra till att nivån här inne blir intellektuell och djup.
R2 skrev:nej det har dom inte, snarare en tanke att inte ha med dom att göra i möjligaste mån.
R2 skrev:kan så vara, men just det som är tragiskt..
"när du passar in i våran bild av kvinnan har också tappat din vilja att göra din röst hörd"
Bikerbitch skrev:Bebbe; Det är ju JAG som behöver pengarna till att köra bana. Nå? Vill du bli mr. april eller?
Bikerbitch skrev:Victor; Stödköper du bilder då?
Bebbe; Det är ju JAG som behöver pengarna till att köra bana. Nå? Vill du bli mr. april eller?
Funatic skrev:När en kvinna syns med mindre kläder på sig rasar feministerna, när en kille iklädd endast ett par minimala kalsonger där pung och penis syns tydligt genom kalsongerna - då reagerar ingen. Borde inte feministerna rasa då också? Med jämlikhet är det väl exakt samma sak fast värre egentligen, eller?
Ska kvinnor egentligen behöva stå UT med att se detta!?!?!
Bikerbitch skrev:Victor; Stödköper du bilder då?
Bikerbitch skrev:Vad är motsatsen till feminist? Finns det ens något sånt ord? Killarna bryr sig inte. Det finns säkert dom som blir avundsjuka och som också gärna vill se ut som t ex Ljungberg. Men det är tankar dom har för sig själva. Inte skulle väl ni nånsin erkänna sånt lika tydligt som kvinnorna gör? Såhär kommer alltid att vara. Dyker det upp en snygg tjej blir hon genast hatad av alla andra tjejer. Alla tävlar om att få hanarnas uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Och ja, nu drar jag verkligen alla över en o samma borste.
Och varför skulle feministerna klaga, såvida dom inte är lesbiska som tackar dom nog inte nej till bilder på snygga karlar.
flykay76 skrev:Jag kan vara mr. Maj.....
Blondie skrev:Amisch?
Bikerbitch skrev:Vad är motsatsen till feminist? Finns det ens något sånt ord? Killarna bryr sig inte. Det finns säkert dom som blir avundsjuka och som också gärna vill se ut som t ex Ljungberg. Men det är tankar dom har för sig själva. Inte skulle väl ni nånsin erkänna sånt lika tydligt som kvinnorna gör? Såhär kommer alltid att vara. Dyker det upp en snygg tjej blir hon genast hatad av alla andra tjejer. Alla tävlar om att få hanarnas uppmärksamhet på ett eller annat sätt. Och ja, nu drar jag verkligen alla över en o samma borste.
Och varför skulle feministerna klaga, såvida dom inte är lesbiska som tackar dom nog inte nej till bilder på snygga karlar.
Victor skrev:Fuck no. Tror du att jag har råd med det eller?
Däremot kan jag tänka mig att ställa upp om gaget är tillräckligt, jag har faktiskt en modellkarriär bakom mig.
Jag vill vara Mr Juni.
Då är det Jag, Sete och Watz som har feta bilder på oss själva.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|