Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Syss skrev:
Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Och du var...? Singel, ja......

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va

Syss, såhär är det:
Åsikt = okvinligt
Ingen åsikt = kvinligt

Så varje gång du tvekar inför vad du ska säga när du pratar med en kille så ska du bara hålla med. Har du riktigt tur så kanske Rejvis kommer och raggar på dig.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Syss skrev:
:tummenupp

Det är ju tråkigt att en så stor andel av killarna inte går dit för att se hojarna, utan brudarna. Undrar hur pass genuint intresset är då. :va

För att inte tala om utställarna, de kan inte ha så värst intressanta produkter och varor om enda sättet att få folk att komma dit är att ha lättklädda tjejer i montern. :|

Det är ju synd om dem. :näsblod

Sen var ju inte tjejerna särskilt avklädda. Gå till vilket gym som helst och de flesta har på sig någon tight topp och sånna tjusiga byxor,:kär för att inte tala om hur folk klär sig på stranden.:tuttar

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Blondie skrev:
Vad gör du här på sporthoj?
Du vet inget du vill inget annat än att tjafsa tydligen,
Har lunarstorm stängt

Jo, för du gör ju mycket för att bidra till att nivån här inne blir intellektuell och djup. :)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Syss skrev:
Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va
va inte dum nu o ljug. Jag frågade om du var dum? svartsjuk? avis? JAg påstog inte att du var det. Skall du ta upp nåt så gör dert på rätt sätt för helvete

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
CoRuS skrev:
Så sant, men man måste ju inte at åt sig av allt man ser. Klart är ju att vissa är känsligare än andra å inte riktigt köper att en människa gillar att se en annan människa. Sen om det är Ljungberg eller Silverstedt i reklamen det skiter jag i... bara de inte skymmer hojen för mycket :kär
jag har inte brytt mig i många år, men börjar bli trött på det nu..
jag vill bli tagen på allvar, inte att det förutsätts att jag lättar på lädret fortare för att det finns en brud med i reklamen.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Ravetrancer skrev:
det går inte att skriva här varför, men både du o jag vet varför hon beter sig som hon gör, eller hur?:)

ja det är sant.... allt handlar om avundsjuka! typiskt svenskt

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syss skrev:

och jag är inte singel nej, och har en kvinna som vet får mig att veta vart skåpet skall stå.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
va inte dum nu o ljug. Jag frågade om du var dum? svartsjuk? avis? JAg påstog inte att du var det. Skall du ta upp nåt så gör dert på rätt sätt för helvete

Och hör sen, minst 8 utropstecken ska det va efter varje mening!!!!!!!! och en smiley :)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
benrangel skrev:
Syss, såhär är det:
Åsikt = okvinligt
Ingen åsikt = kvinligt

Så varje gång du tvekar inför vad du ska säga när du pratar med en kille så ska du bara hålla med. Har du riktigt tur så kanske Rejvis kommer och raggar på dig.
Jag raggar bara kvinnor med stil o finess kille, bottenskrapet får du ta hand om själv

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Santo skrev:
Uppenbarligen funkar det... de vill väl att du ska diskutera deras monter efter mässan, d.v.s. du ska komma ihåg den. De har marknadsfört sig på ett sådant sätt att du uppmärksammat dem mer än andra.

Även fast du inte gillar deras sätt att visa sig, har de planterat ett frö i ditt undermedvetna.
nej det har dom inte, snarare en tanke att inte ha med dom att göra i möjligaste mån.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ozto skrev:
ja det är sant.... allt handlar om avundsjuka! typiskt svenskt
hade hon sett ut som en av dom så hade hon inte suttit här o skrivit om det nu :)

Det vet alla killar, men vi vill inte påtala det fäör att ni inte skall bli sårade

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
benrangel skrev:
Syss, såhär är det:
Åsikt = okvinligt
Ingen åsikt = kvinligt

Åh, tack för tipset. Jag ringer genast och dumpar Emil. :)
Han lyssnar ju på mina åsikter och sånt, så då måste det ju vara jag som bestämmer i vårt förhållande och då är han en mes och då kan jag ju inte rimligtvis vara ihop med honom. :D För det är ju omanligt. :D Stackars honom. :D

För vart inlägg i den här tråden bli jag allt gladare och mera tacksam för killar som R2 och benrangel, sådana killar som faktiskt för samhället vidare! :tummenupp
Alla andra bakåtsträvare tycker jag synd om!

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Bikerbitch skrev:
@bebbe, med I kalendern såklart!

Detta gick ju smidigare än vad jag hade trott. Har redan Januari, februari och mars pojkarna klara. En lampa till ugnen Corus, du var mig billig i drift.. eller såna kanske är dyra? Ugn slampa, vänta nu, det där är ju en kod för att du behöver en ny kvinna som kan stå vid ugnen..

Seriöst. Jag behöver cash till min framtida rr-karriär. Och halvnakna killar säljer säkert kalasbra bland både manliga och kvinnliga sporthojsfolk. :tummenupp

:rofl BIKERBITCH :bow

kramp i magen av skratt

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
Jag raggar bara kvinnor med stil o finess kille, bottenskrapet får du ta hand om själv

Såntdär skulle kunna få mig att bli arg. Inte för min skull utan för att du nedvärderar min fru. Vill du sparka skit så sparka den direkt på mig.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
R2 skrev:
moget, igen.
hur långt är du beredd att sträcka dig i det resonemanget?
bort med alla från landet, SH, som inte tycker som du?
vad har du tillfört ämnet för vinkling?

Jag kom bara med förslag då Syss bad om det om jag kunde komma på något!

Ledsen att det inte föll herrn i smaken!

Har ingen vinkling vill se tjejerna för jag tycker om att se snygga tjejer!

duger svaret eller ska jag utveckla det mer åt dig?

//Blondie

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Jaha...då har jag läst hela 8 sidor om rätt eller fel...ofattbart att denna tråd ens existerar... :confused:

Att gå på en mässa handlar om att ha roligt, tillfredställa sin nyfinkenhet om nyheter, träffa folk, roa sig osv. Alltså underhållning på ett visst sätt. Att mcsport är mer mansdominerat är ju ingen nyhet, inte heller det att killar gillar se på tjejer och tjejer på killar; den som säger motsatsen där, ljuger.

Alla utställarna gör sitt bästa för att dra till sig så mycket besökare till sina montrar som möjligt, så klart, för dom vill ju visa upp sina prylar. Att använda olika typer av magnet existerar inom alla brancher! Jag vet det genom att själv stått i monter med leende på läpparna. Att påstå att lättklädda tjejer inte hör till en mcmässa är bull. Klart dom gör det! Jag har nog aldrig sett ett garage eller en lastbil utan en tjej-almanacka på väggen...(jo kanske farsans garage då för då hade han fått :crash)

Själv tycker jag det är häftigt och coolt av de tjejer som deltar. Det är inte lätt att se söt och glad ut när vissa överförfriskade gör eller säger saker offentligt, båda män och OBS! kvinnor. Ändå ställer de upp för de antagligen gillar motorcyklar och gillar att synas och skäms inte för det. Annars hade man sett dessa tjejer dema med always vingar på en skönhetsmässa.

Och sist men inte minst...jag tittar hellre på en söt gridgirl än en gridboy med paraply...inte för att det är fel på killar i tighta kortbyxor med naken överkropp och paraply i näven, utan för att det hör till att en tjej gör det.

Ni som fick ömma tår, ber om ursäkt. Detta var min åsikt som jag vet många delar, men smaken är ju som :arsele

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Ravetrancer skrev:
hade hon sett ut som en av dom så hade hon inte suttit här o skrivit om det nu :)

Det vet alla killar, men vi vill inte påtala det fäör att ni inte skall bli sårade

mmm nä nu måste jag åka o hämta min flickvän är tillbax om ngn timme... ha det så trevligt

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:

kan så vara, men just det som är tragiskt..
"när du passar in i våran bild av kvinnan har också tappat din vilja att göra din röst hörd"

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM