Jaha...då har jag läst hela 8 sidor om rätt eller fel...ofattbart att denna tråd ens existerar...
Att gå på en mässa handlar om att ha roligt, tillfredställa sin nyfinkenhet om nyheter, träffa folk, roa sig osv. Alltså underhållning på ett visst sätt. Att mcsport är mer mansdominerat är ju ingen nyhet, inte heller det att killar gillar se på tjejer och tjejer på killar; den som säger motsatsen där, ljuger.
Alla utställarna gör sitt bästa för att dra till sig så mycket besökare till sina montrar som möjligt, så klart, för dom vill ju visa upp sina prylar. Att använda olika typer av magnet existerar inom alla brancher! Jag vet det genom att själv stått i monter med leende på läpparna. Att påstå att lättklädda tjejer inte hör till en mcmässa är bull. Klart dom gör det! Jag har nog aldrig sett ett garage eller en lastbil utan en tjej-almanacka på väggen...(jo kanske farsans garage då för då hade han fått
)
Själv tycker jag det är häftigt och coolt av de tjejer som deltar. Det är inte lätt att se söt och glad ut när vissa överförfriskade gör eller säger saker offentligt, båda män och OBS! kvinnor. Ändå ställer de upp för de antagligen gillar motorcyklar och gillar att synas och skäms inte för det. Annars hade man sett dessa tjejer dema med always vingar på en skönhetsmässa.
Och sist men inte minst...jag tittar hellre på en söt gridgirl än en gridboy med paraply...inte för att det är fel på killar i tighta kortbyxor med naken överkropp och paraply i näven, utan för att det hör till att en tjej gör det.
Ni som fick ömma tår, ber om ursäkt. Detta var min åsikt som jag vet många delar, men smaken är ju som