Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
benrangel skrev:
Tvivlar på att andelen manliga besökare uppgick till 99,5%. Fast kvinnor kanske inte räknas.
sluta märk allt, tänk lite själv nångång. Fast skulle nog tro att 99,5% av BESÖKARNA gillar lättklädda tjejer ändå :tungan

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
sluta märk allt, tänk lite själv nångång. Fast skulle nog tro att 99,5% av BESÖKARNA gillar lättklädda tjejer ändå :tungan

Varför sluta märka ord, det är ju det som är det roliga :)
Att jag dessutom verkar vara i minoritet borde dessutom göra att jag garanterat tillhör de som tänker själv. :va

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syss skrev:
Okej, du kan allt du behöver veta om kvinnor. Jag kan allt jag behöver veta om människor, så då kan vi lämna det ämnet. :)

Men eftersom du är för det där med jämlikhet och sånt då, och gillar naket, då kan vi väl kräva att för varje halvnaken tjej som står i montern ska det stå en halvnaken kille också. JAG vill INTE se dem, och det är säkert flera med mig som inte vill det, men det finns säkert också folk som VILL se halvnakna killar, så har vi väl ett jämlikt samhälle. :)

Jag tycker du verkar ha vissa fördomar om exv benrangel, som du säger är underställd sin fru. Du tycker inte att det verkar som att inta en lite - enligt din egen åsikt - överlägsen ställning? :rolleyes:
tittar du på smileyn efter så kanske du fattar att det var sagt lite som ett skämt....

Och jag kan nog mycket om människor, inte bara kvinnor, fastän dom e mitt huvudämne :) V

Vill du inte se dem, sluta glo på dom o tänka att du vill se ut som dom:)

Jag skiter om det står hälften killar eller inte i montrarna, jag är där för hojarn, men visst e brudarn en skön avkoppling emellanåt, det tycker jag ni tjejer har rätt till oxo. Ring o klaga vettja :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bikerbitch skrev:
jag tänkte försöka rodda ihop en kalender nästa år. Den ska innehålla halvnakna killar på snygga hojar. Vilka är på?

Med på kalendern eller "bara" med så att säga :tungan

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ravetrancer skrev:
jag ´tycker vare sig bu eller bä om reklam, låter mig inte påverkas av den.

Du är okvinnlig, därför blir våra diskussioner såna här :)

Okvinnlig? Jaså? Har du någonsin träffat mig? Hur kan du uttala dig om min kvinnlighet? Hur ska din drömkvinna vara då? Tyst och undergiven, ställa upp när du har lust och annars stå vid spisen och laga mat?
Med den där kommentaren tycker jag du precis definierade ordet "mansgris".

Jag tycker inte du är speciellt läcker heller, faktiskt. En människa som aldrig kan ta till sig andra åsikter och reflektera över dem, tja, vad ska man säga? Du måste leva ett ganska andefattigt liv, men vad rör det mig, jag är glad för din skull så länge du trivs. :)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
jag tänkte försöka rodda ihop en kalender nästa år. Den ska innehålla halvnakna killar på snygga hojar. Vilka är på?

Censurerar du bort pojkarna, så! :)

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Det folk vill titta på, tittar folk på.
Det folk inte vill titta på, behöver folk inte på.
Det folk vill göra gör folk.
Det folk inte vill göra behöver de inte göra. bortsett från att jobba å betala räkningar, kanske hålla laglig hastighet med mera...
Mycket folk...olika åsikter.

Kommer att tänka på ett ekorrhjul när jag läser sådan häringa trådar. :corn

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
benrangel skrev:
Varför sluta märka ord, det är ju det som är det roliga :)
Att jag dessutom verkar vara i minoritet borde dessutom göra att jag garanterat tillhör de som tänker själv. :va
ja eller hur, drog du den slutsatsen alldeles själv????

Om alla säger att bajs smakar skit, då tänker du att det inte gör det.....!!!!
Klart du har rätt, smaka på vettja!!!

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
tittar du på smileyn efter så kanske du fattar att det var sagt lite som ett skämt....

Och jag kan nog mycket om människor, inte bara kvinnor, fastän dom e mitt huvudämne :) V

Vill du inte se dem, sluta glo på dom o tänka att du vill se ut som dom:)

Jag skiter om det står hälften killar eller inte i montrarna, jag är där för hojarn, men visst e brudarn en skön avkoppling emellanåt, det tycker jag ni tjejer har rätt till oxo. Ring o klaga vettja :)

Vad skönt att höra att du vet vad jag tänker. Om jag någonsin blir ovän med någon, och denne inte vet varför, är det ju bara att hänvisa till dig. Du vet ju allt. :)

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
benrangel skrev:
Tvivlar på att andelen manliga besökare uppgick till 99,5%. Fast kvinnor kanske inte räknas.

ok... 99,5% som inte bryr sig/tycker om lättklädda tjejer... och 0,5% avundssjuka feminister som har haft en jobbig uppväxt och måste gnälla på allt som inte dom har...!!!

Lägg ner det här nu!!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ravetrancer skrev:
tVarför är det fel???? På vilket sätt är det fel???
när jag går på mc mässan och det eventuellt finns en möjlighet att jag ska fatta tycke för en hoj och i förlängningen köpa den, så anser jag, personligen, att den påverkan som ska utövas på mig är, snyggt uppställda hojar, trevlig informativ personal, bra erbjudanden, snygga hojar, bra prestanda.mm...
inte fan ska det vara sillisar, spackel, tighta kläder och löjlsmala kroppar.
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..
jag vill helt enkelt inte ha en ytterliggare fokusering på lättklädda människor i reklam överhuvudtaget.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
brudar med till killarna va??? :)
eller, den fixar jag :)

du e söt iaf:)

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Bikerbitch skrev:
Kaunt mi inn. Vad kan jag vinna? Behöver en ny ugnslampa :tomten

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Blondie skrev:
Va fan gnäller du om då?
Vill du inte se något är väl Amischlivet något att fundera på!

Om man inte vill se något alls kanske blindhet vore en idé. :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syss skrev:
Okvinnlig? Jaså? Har du någonsin träffat mig? Hur kan du uttala dig om min kvinnlighet? Hur ska din drömkvinna vara då? Tyst och undergiven, ställa upp när du har lust och annars stå vid spisen och laga mat?
Med den där kommentaren tycker jag du precis definierade ordet "mansgris".

Jag tycker inte du är speciellt läcker heller, faktiskt. En människa som aldrig kan ta till sig andra åsikter och reflektera över dem, tja, vad ska man säga? Du måste leva ett ganska andefattigt liv, men vad rör det mig, jag är glad för din skull så länge du trivs. :)
ditt sätt är okvinnligt, inte ditt utseende

Andefattigt vet jag inte om jag kan hålla med.

Du är så utseendefixerad dock....tråkigt

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
CoRuS skrev:
Det folk vill titta på, tittar folk på.
Det folk inte vill titta på, behöver folk inte på.
Det folk vill göra gör folk.
Det folk inte vill göra behöver de inte göra. bortsett från att jobba å betala räkningar, kanske hålla laglig hastighet med mera...
Mycket folk...olika åsikter.

Kommer att tänka på ett ekorrhjul när jag läser sådan häringa trådar. :corn
jaha och du tror inte att reklambranchen har en totalt motsatt åsikt om det?

visst blir det ett ekorrhjul av detta, vi kommer ju inte komma fram till nått.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Bikerbitch skrev:

självklart ställer jag upp! allt för jämlikheten!

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
R2 skrev:
när jag går på mc mässan och det eventuellt finns en möjlighet att jag ska fatta tycke för en hoj och i förlängningen köpa den, så anser jag, personligen, att den påverkan som ska utövas på mig är, snyggt uppställda hojar, trevlig informativ personal, bra erbjudanden, snygga hojar, bra prestanda.mm...
inte fan ska det vara sillisar, spackel, tighta kläder och löjlsmala kroppar.
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..
jag vill helt enkelt inte ha en ytterliggare fokusering på lättklädda människor i reklam överhuvudtaget.

Det är ju inte det som det handlar om... man måste ha något som drar folk till montern... och tjejer är det absolut bästa sättet... efter att ha jobbat på mässan i 4 dagar nu så har det stora samtalsämnet varit vilka tjejer som är snyggast så dom flesta verkar ju tycka om det... och det är ju inte lätt att tillfredställa alla, men eftersom dom flesta tycker om det varför inte ha det för att 100 st av 65 000 besökare inte gillar det?

Det handlar inte ett skit om att tjejer säljer hojarna utan att dom får in folket i montern!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM