Bikerbitch
Stolt mamma
Du är så jävla ödmjuk rejvis. Äter du spik till frukost?Ravetrancer skrev:och oftaste e det dom fula ragatorna som gnäller!!!!!
Du är så jävla ödmjuk rejvis. Äter du spik till frukost?Ravetrancer skrev:och oftaste e det dom fula ragatorna som gnäller!!!!!
mamartin skrev:jaha, och du vet vad dom får och inte???Syss Och det är klart att det är sköna pengar skrev:Dom får nog inte många kronor om ens något alls. Så för den sakens skull böra man inte var avis =) Men deremot tycker väl dom det är smickrande och kul att stå där, vad vet jag.
Killar i reklam för läppstift kanske skulle vart nåt
nu menade jag varken dig baby eller Syss, urtan jag tog bara rent allmänt, hoppades att du inte skulle ta åt dig iaf för det var inte riktat till digBikerbitch skrev:Du är så jävla ödmjuk rejvis. Äter du spik till frukost?
så du menar att mindre tjejer går på mässan istället, tyckte det var mer brudar där än nånsin!!!benrangel skrev:Så det du säger är att om det inte förekom lättklädda tjejer så skulle ingen gå på hojmässa. Märkligt... Om inte jag mins fel så var det färre lättklädda tjejer i år och minst lika trångt.
Min tes är att det blir inte färre killar om andelen lättklädda tjejer i montrarna minskar, det blir fler kvinnor som besöker. Summa sumarum ännu fler intresserade av MC-åkandet.
Ravetrancer skrev:jaha, och du vet vad dom får och inte???
inget fel överhuvudtaget, men va fan har det med slitz bimbos på min favorit hoj att göra? jag snackar inte mannens attraktion av kvinnan här, tycker inte att det är trevligt att denna dumhet tågar in från tv-såpor till våran mc värld.Ravetrancer skrev:Sen urminnes tider har mannen jagat kvinnan, han har förälskat sig i henne, han har tittat på henne och gillat att se hennes hud naken. Vad i helvete är det för fel på det?????
nej men ett jämlikt, sunt och respektfullt samhälle tack.Ravetrancer skrev:Vad fan vill ni egentligen, vill ni ha ett könlöst samhälle av nån sort eller?
TA och lär dig hur killar fungerar, då är inte Benrangel inräknad, han är nåt av en av-art
Ravetrancer skrev:TA och lär dig hur killar fungerar, då är inte Benrangel inräknad, han är nåt av en av-art
hon va galet snygg!!Mattiaz skrev:Husabergtjejen med mörkt hår var lätt den sötaste monterbruden på hela mässan, många andra montrars brudar var ju bara plastiga...
Sen fick jag höra att Suzuki fått in över 100 klagomål på förra året monterbrud med det målade skinnstället. Hur fan orkar man ens sätta sig och skriva ett klagomål på en sådan sak
Ravetrancer skrev:så du menar att mindre tjejer går på mässan istället, tyckte det var mer brudar där än nånsin!!!
Kamma till dej lite nu grabben!R2 skrev:klart jag gillar tjejer med med lite kläder, men tycker inte att det har på mc-mässa att göra i den omfattning det va i år.
Krälade våp på en hoj, nej tack då går jag hellre till en annan monter eller tillbaka senare.
Ska vi ha "PIT-BABES" här på SH också kanske?
Borde Ullis vika ut sig för att få mer uppmärksamhet?
Tycker att alla är förlorare på detta i längden.
Ravetrancer skrev:nu menade jag varken dig baby eller Syss, urtan jag tog bara rent allmänt, hoppades att du inte skulle ta åt dig iaf för det var inte riktat till dig
jag bara undrade ? vilken e din syrra Linda?mamartin skrev:Ja det är min syrra ni snackar om...
Jag tror jag skrev nog och inte att jag visste. Men det är väl ingen svårighet att räkna ut att dom inte e toppmodeller direkt, varav att jag drog den slutsatsen.
men detta förbannade tjafs om lite söta brudar, i år visade dom ju inte mer än lite hud på mage o rygg och ändå detta tjafs. Det är reklam.R2 skrev:inget fel överhuvudtaget, men va fan har det med slitz bimbos på min favorit hoj att göra? jag snackar inte mannens attraktion av kvinnan här, tycker inte att det är trevligt att denna dumhet tågar in från tv-såpor till våran mc värld.
nej men ett jämlikt, sunt och respektfullt samhälle tack.
räkna ur mig från din värld också tack..
Ravetrancer skrev:jag bara undrade ? vilken e din syrra Linda?
jag är så trött på detta tjafs om tjejr i reklam o ditt o datt, va fan, vad är det för fel med att visa upp en kropp egentligen, vi har ju fått den för att använda den på alla möjliga sätt. Sen att killar attraheras av den är ju kännt sen urminnes tider, och således torde det vara ett av dom bästa sätten att få killar att handla. Inget fel i det, jag påverkas inte av reklamen, många gör det , många gör det inte. Aldrig nån som gnäller när snygga killar är i reklamen.Bikerbitch skrev:Jag bara syftade på att du alltid skriver inlägg med ganska hårda ord i Nej jag har ju inte sagt något om mäss-tjejorna så jag tog absolut inte åt mig.
e det Linda så kan jag ju säga att hon var riktigt riktigt söt, hon får åka min pimpride anytimemamartin skrev:Skämtåsido... Ingen syss där inte
benrangel skrev:Ja, motorcyklar är i princip lika mansdominerat som alla andra teknikområden. Är det bra? Blir de mindre eller mer mansdominerade av lättklädda tjejer i montrarna?
Syss skrev:Precis min åsikt.
Men jag undrar då vad det är vi köper som marknadsförs på samma sätt? (Victor, har du något svar?)
R2 skrev:Borde Ullis vika ut sig för att få mer uppmärksamhet?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|