foppa
Ny medlem
Här kan ni debatera med såna som bryr sig... http://www.feminetik.se/diskutera.php?fid=3&mid=12154
Vi vill se bilder, NU!
Vi vill se bilder, NU!
foppa skrev:Här kan ni debatera med såna som bryr sig... http://www.feminetik.se/diskutera.php?fid=3&mid=12154
Vi vill se bilder, NU!
benrangel skrev:Ähh.. de är inte intresserade av hojar. Mycket roligare att disskutera här
Å va fan e det för fel på tjejer som e fjorton, utan celluliter o med fasta rumpor ????Marals76 skrev:Tyckte bara Husaberg var pinsamma. Använda sig utav tjejer som inte såg ut en dag över 14
Dom är inte lovliga.Ravetrancer skrev:Å va fan e det för fel på tjejer som e fjorton, utan celluliter o med fasta rumpor ????
benrangel skrev:Japp, visst var det en hojmässa, visst fanns det hojar. En hel del hojar till och med. Det var till och med en riktigt bra mässa. Men om det nu var en hojmässa - varför då gå dit och titta på lättklädda tjejer?
Och om man skulle vara tjej och inte gilla fenomenet - du tror inte det kan finnas någon annan anledning än avundsjuka
Tänk hårt.
mirrorman skrev:bullmässa o rocco stod o körde helikoptern bara för att tjejerna ska komma o kika på mamma Evas kanelbullar.
Rocco skrev:Hur f-n visste du att jag var där
mirrorman skrev:jag skulle iaf kunna kika på lättklädda tjejer i vilket sammanhang som helst!
man kanske inte gillar fenomenet,men man kanske får betala det priset pga man är intresserad av nått som är mans dominerat.jag skulle inte klaga om jag var på en bullmässa o rocco stod o körde helikoptern bara för att tjejerna ska komma o kika på mamma Evas kanelbullar.
Mattiaz skrev:Tror inte du behöver ta åt dig i det här fallet
benrangel skrev:Det verkar som om du tycker det är ett högt pris som du får betala
Ja, motorcyklar är i princip lika mansdominerat som alla andra teknikområden. Är det bra? Blir de mindre eller mer mansdominerade av lättklädda tjejer i montrarna?
Syss Och det är klart att det är sköna pengar skrev:Dom får nog inte många kronor om ens något alls. Så för den sakens skull böra man inte var avis =) Men deremot tycker väl dom det är smickrande och kul att stå där, vad vet jag.
Killar i reklam för läppstift kanske skulle vart nåt
mirrorman skrev:men det är ju bara fakta att där män dominerar så gör dom evenemangen så att män trivs där.är det nått som kvinnor dominerar så gör dom evenemangen så att kvinnor trivs där.hur många killar skulle gå på hojmässa om dom tyckte att det sög där?om alla hojkillar skulle stanna hemma istället för att gå på mässa hur många människor skulle det vara där?hur mycket pengar skulle dom tjäna på det?hur många hojmärken skulle fått visa sina nya cyklar som eventuellt leder till massa hojköp?så länge vi dominerar så länge kommer det att finnas hud där!är man tjej o gillar hojjar så får man bita i det sura äpplet och stå ut med att det finns lättklädda brudar där,eller så får man stanna hemma.KILLAR GILLAR TJEJER!!!SÅ E D BARA!!!DESTO MINDRE KLÄDER DESTO BÄTTRE!!!
benrangel skrev:Så det du säger är att om det inte förekom lättklädda tjejer så skulle ingen gå på hojmässa. Märkligt... Om inte jag mins fel så var det färre lättklädda tjejer i år och minst lika trångt.
Min tes är att det blir inte färre killar om andelen lättklädda tjejer i montrarna minskar, det blir fler kvinnor som besöker. Summa sumarum ännu fler intresserade av MC-åkandet.
R2 skrev:klart jag gillar tjejer med med lite kläder, men tycker inte att det har på mc-mässa att göra i den omfattning det va i år.
Krälade våp på en hoj, nej tack då går jag hellre till en annan monter eller tillbaka senare.
Ska vi ha "PIT-BABES" här på SH också kanske?
Borde Ullis vika ut sig för att få mer uppmärksamhet?
Tycker att alla är förlorare på detta i längden.
men va fan vilket tjat, hur tråkig är du människa????Syss skrev:
Jag vill bara veta varför det ska vara så här? Många har skrivit att det alltid har varit så, men ska det vara ett fullgott skäl att fortsätta med det?
Det är inte tjejernas åsikter eller något jag fördömer, de är säkert jättefina tjejer allihop och kanske tom intresserade av hojar. Och det är klart att det är sköna pengar, nu vet jag ju inte hur mycket de får, men extrainkomster är ju inte helt fel.
Jag är bara så trött på sex i all reklam! Jag sätter inte mera värde på det om det är killar, heller!
Jag tror inte att jag är ensam om att önska att PR-folket kunde vara lite mera kreativa för en gångs skull!
och oftaste e det dom fula ragatorna som gnäller!!!!!Syss skrev:Jo, men nu rörde ju diskussionen motorcyklar just pga mässan i helgen. Om man ville klaga på Frida/Veckorevyn osv skulle nog sporthoj.com knappast vara rätta stället.
Visst förstår jag vad du menar, men samtidigt måste man börja någonstans. Om man kunde få det här att sluta inom den här branschen kanske flera skulle följa efter.
men man får väl titta???Bikerbitch skrev:Dom är inte lovliga.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|