Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag får väl bli den 1a med :corn symbolen ja då :hihi

ne får jag välja mellan o kika på en husa motard o en brud så tar jag husan..
men sen när jag kikat färdigt på husan så :rolleyes:

kan vi inte alla bara vara vänner :(
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
robb skrev:
inte illa...

fattar inte varför alla brudar blir till såå till sig bara för att dom ser andra lättklädda brudar.. kan det handla om avundsjuka??? vad vet ja...??? men så är det varje gång!! o vissa säger att brudar inte har nått med biler, mc o motorer att göra?? det har det alltid varit o kommer alltid att vara! punkt slut! :gnissla

Ja, jag är jävligt avundsjuk. Snälla, kan inte någon erbjuda mig att få stå i en monter?! Jag tror det skulle vara roligt. :banana
 

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Ort
i dimman
Hoj
DB11
är man kille o klagar på att det finns lättklädda brudar att titta på,då kan man ju undra vilket lag han spelar i,inte i mitt iaf.är man brud så klagar man troligen av avundsjuka.skulle det vara lättklädda killar på mässan så skulle jag inte bry mig,då skulle jag kolla på hojjarna istället.det var väl en hojjmässa?d fanns väl hojjar där?med andra ord fanns det annat att titta på.
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Valet mellan en lättklädd kvinna för mycket eller en moralkaka för mycket är enkelt ..... :tuttar

...för övrigt tycker jag blodninen till vänster var xtremt behaglig att vila ögonen på. Inga plastbröst eller annat osmakligt !
Nån som har telefonnummret ? :tungan
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Victor skrev:
Efter första inlägget var jag bara lite förvånad över att någon verkligen ansträngt sig för att fota enbart brudarna.
Men sen kom Svista-Syss och var sådär sjukt Linda Skugge-aktigt.
Faktum är att sex säljer, nu är det hojar som ska säljas och det är något som killar köper. Kolla du på något tjejer köper så är det likadant där.

Jag har då aldrig sett en kille med bar överkropp el dylikt göra reklam för läppstift. :va
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
mirrorman skrev:
är man kille o klagar på att det finns lättklädda brudar att titta på,då kan man ju undra vilket lag han spelar i,inte i mitt iaf.är man brud så klagar man troligen av avundsjuka.skulle det vara lättklädda killar på mässan så skulle jag inte bry mig,då skulle jag kolla på hojjarna istället.det var väl en hojjmässa?d fanns väl hojjar där?med andra ord fanns det annat att titta på.

Japp, visst var det en hojmässa, visst fanns det hojar. En hel del hojar till och med. Det var till och med en riktigt bra mässa. Men om det nu var en hojmässa - varför då gå dit och titta på lättklädda tjejer?

Och om man skulle vara tjej och inte gilla fenomenet - du tror inte det kan finnas någon annan anledning än avundsjuka :va
Tänk hårt.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Syss skrev:
Jag har då aldrig sett en kille med bar överkropp el dylikt göra reklam för läppstift. :va

Enda gången du får se en halvnaken grabb sälja något så är det kalsongreklam. Läppstift säljs av halvnakna tjejer.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
benrangel skrev:
Visst är vi alla vänner, nästan iallafall :hej

Men det gör inte så ont att börja fundera heller, eller?


:tummenupp

Jag vill bara veta varför det ska vara så här? Många har skrivit att det alltid har varit så, men ska det vara ett fullgott skäl att fortsätta med det?

Det är inte tjejernas åsikter eller något jag fördömer, de är säkert jättefina tjejer allihop och kanske tom intresserade av hojar. Och det är klart att det är sköna pengar, nu vet jag ju inte hur mycket de får, men extrainkomster är ju inte helt fel.

Jag är bara så trött på sex i all reklam! Jag sätter inte mera värde på det om det är killar, heller!
Jag tror inte att jag är ensam om att önska att PR-folket kunde vara lite mera kreativa för en gångs skull! :confused:
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
benrangel skrev:
Enda gången du får se en halvnaken grabb sälja något så är det kalsongreklam. Läppstift säljs av halvnakna tjejer.


Precis min åsikt.
Men jag undrar då vad det är vi köper som marknadsförs på samma sätt? (Victor, har du något svar?)
Och ytterligare en fråga är ju naturligtvis varför det är lättklädda kvinnor i reklam som riktas till kvinnor, vi måste anses alla vara på gränsen till ett lesbiskt äventyr/liv. :va
Vad trevligt för oss. :3freak
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Syss skrev:
Precis min åsikt.
Men jag undrar då vad det är vi köper som marknadsförs på samma sätt? (Victor, har du något svar?)
Och ytterligare en fråga är ju naturligtvis varför det är lättklädda kvinnor i reklam som riktas till kvinnor, vi måste anses alla vara på gränsen till ett lesbiskt äventyr/liv. :va
Vad trevligt för oss. :3freak
...jag fattar inte varför aldrig debatten riktar sig dit syndromet är mest påtagligt (..& gissningsvis har störst påverkan). Nämligen alla tjejblaskor, ...där kan man prata om objektifiering. Slitz & dyl släng er i väggen !
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Zoidberg skrev:
...jag fattar inte varför aldrig debatten riktar sig dit syndromet är mest påtagligt (..& gissningsvis har störst påverkan). Nämligen alla tjejblaskor, ...där kan man prata om objektifiering. Slitz & dyl släng er i väggen !


Jo, men nu rörde ju diskussionen motorcyklar just pga mässan i helgen. Om man ville klaga på Frida/Veckorevyn osv skulle nog sporthoj.com knappast vara rätta stället.
Visst förstår jag vad du menar, men samtidigt måste man börja någonstans. Om man kunde få det här att sluta inom den här branschen kanske flera skulle följa efter.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Syss skrev:
Nej nej, det är inte min grej. :tungan

All jävla tampongreklam vi får stå ut med då hur kul e det?

Spara feministsnacket nu o upp med bilderna!

Skapa en egen tråd med jag tycker det e hemskt med lättklädda tjejer på mcmässan o snacka där istället!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Blitzen skrev:
.......... Jag jobbade i montern från Teknis MC och jag är lite förvånad över att du inte visste att vi på sidovagnen kör för samma klubb.....
Och som svar till Ka11e, självklartt finns det fler bilder på tjejerna men dom...... Du skulle kommit in å snackat lite skit istället. Och som svar till vissa andra tvivlare och tråkmånsar så jo tjejerna är hojintresserade och får pröjs.
Jag är minst sagt ny i klubben som de flesta andra motardkillarna så jag känner i princip inte till nån som kör för Teknis tyvärr. Hade jag vetat att "vi" skulle finnas på mässan öht så hade jag gått upp dit tidigare. Tyvärr stod ni ju allra längst in i den delen av hallarna som man kom till sist. Hade jag haft mer än -4minuter på parkeringstiden när jag såg montern hade jag stannat ett par minuter men nu fanns det inte tid :huvet
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top