Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
ja eller hur, drog du den slutsatsen alldeles själv????

Om alla säger att bajs smakar skit, då tänker du att det inte gör det.....!!!!
Klart du har rätt, smaka på vettja!!!

Ibland blir det rätt, ibland inte.

Om majoriteten har en åsikt som luktar skit så tänker jag att då är nog den åsikten skit.

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
R2 skrev:
när jag går på mc mässan och det eventuellt finns en möjlighet att jag ska fatta tycke för en hoj och i förlängningen köpa den, så anser jag, personligen, att den påverkan som ska utövas på mig är, snyggt uppställda hojar, trevlig informativ personal, bra erbjudanden, snygga hojar, bra prestanda.mm...
inte fan ska det vara sillisar, spackel, tighta kläder och löjlsmala kroppar.
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..
jag vill helt enkelt inte ha en ytterliggare fokusering på lättklädda människor i reklam överhuvudtaget.

:tummenupp

Det är ju tråkigt att en så stor andel av killarna inte går dit för att se hojarna, utan brudarna. Undrar hur pass genuint intresset är då. :va

För att inte tala om utställarna, de kan inte ha så värst intressanta produkter och varor om enda sättet att få folk att komma dit är att ha lättklädda tjejer i montern. :|

Det är ju synd om dem. :näsblod

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Syss skrev:
Censurerar du bort pojkarna, så! :)

Ett annat allternativ för dig verkar vara att flytta till saudiarabien där lär du inte hitta mycket reklam med varken nakna kvinnor eller sport inte ens sprit

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
gixxermf skrev:
Det handlar inte ett skit om att tjejer säljer hojarna utan att dom får in folket i montern!
jo visst har du rätt, men på mig funkar det inte iaf

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Syss skrev:

Det är ju tråkigt att en så stor andel av killarna inte går dit för att se hojarna, utan brudarna. Undrar hur pass genuint intresset är då. :va

För att inte tala om utställarna, de kan inte ha så värst intressanta produkter och varor om enda sättet att få folk att komma dit är att ha lättklädda tjejer i montern. :|

Va faaaan snackar du om, dom går väl för helvete inte dit för brudarna, dom går dit för hojarna, sen e tjejerna en bonus :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Syss skrev:

mitt hojintresse är stort men det är även mitt intresse för tjejer så jag hade gärna sett lika många tjejer som hojar där... :tuttar

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Syss skrev:

Vad gör du här på sporthoj?
Du vet inget du vill inget annat än att tjafsa tydligen,
Har lunarstorm stängt

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
R2 skrev:
en importör som lagt krut på att skaffa de mest stereotypa brudar som finns istället för att jaga ut sina medarbetare på golvet och "sälja" hojen till mig ger jag inte ett skit för..

Där sa du något sant.
Men det går (tyvärr) inte att komma ifrån att bilderna som kommer i tidningarna oftast är med någon brud som sitter på en hoj. Och om en sån bild inte finns på en Honda så hittar man en bild på en Yamaha med brud på. Obra för Honda allså.
Det är så det funkar för att folk köper mycket med ögonen. Trist men sant.
Nu var jag iofs inte på mässan men jag hoppas att det fanns gott om säljare där oxå?

Syss skrev:

Muhahaha... :3freak

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
gixxermf skrev:
Det handlar inte ett skit om att tjejer säljer hojarna utan att dom får in folket i montern!

Nu blev det fel igen.
Om tjejerna får in dig i montern så ökar chansen att du fattar tycke för hojen, alltså säljer lättklädda tjejer motorcyklar. Vilket i sig är tragiskt.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Blondie skrev:
Ett annat allternativ för dig verkar vara att flytta till saudiarabien där lär du inte hitta mycket reklam med varken nakna kvinnor eller sport inte ens sprit

Blondie skrev:
Vad gör du här på sporthoj?
Du vet inget du vill inget annat än att tjafsa tydligen,
Har lunarstorm stängt

moget, igen.
hur långt är du beredd att sträcka dig i det resonemanget?
bort med alla från landet, SH, som inte tycker som du?
vad har du tillfört ämnet för vinkling?

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blondie skrev:
gör oss den tjänsten:)

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
R2 skrev:
jaha och du tror inte att reklambranchen har en totalt motsatt åsikt om det?

visst blir det ett ekorrhjul av detta, vi kommer ju inte komma fram till nått.

Så sant, men man måste ju inte at åt sig av allt man ser. Klart är ju att vissa är känsligare än andra å inte riktigt köper att en människa gillar att se en annan människa. Sen om det är Ljungberg eller Silverstedt i reklamen det skiter jag i... bara de inte skymmer hojen för mycket :kär

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ravetrancer skrev:
ditt sätt är okvinnligt, inte ditt utseende

Andefattigt vet jag inte om jag kan hålla med.

Du är så utseendefixerad dock....tråkigt

Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Och du var...? Singel, ja......

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
@bebbe, med I kalendern såklart!

Detta gick ju smidigare än vad jag hade trott. Har redan Januari, februari och mars pojkarna klara. En lampa till ugnen Corus, du var mig billig i drift.. eller såna kanske är dyra? Ugn slampa, vänta nu, det där är ju en kod för att du behöver en ny kvinna som kan stå vid ugnen..

Seriöst. Jag behöver cash till min framtida rr-karriär. Och halvnakna killar säljer säkert kalasbra bland både manliga och kvinnliga sporthojsfolk. :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
men hallå., har du inte ens en hoj SYSS???? Du har redan bojkottat tillverkarna ser jag :)

Köp en URAL, säker på att det inte är brudar på deras reklam

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Syss skrev:
Jaså. Åh, vilken skillnad. Förut kallade du mig ful och avundsjuk, så vad vet jag. Jag undrar fortfarand ehur kvinnor enligt dig får framföra sina åsikter? de kanske inte får det alls?

Och du var...? Singel, ja......

Jag vet inte vem av oss man kan kalla utseendefixerad, när det är du som hela tiden säger att jag jämför mig med tjejerna i montrarna. :va

ha ha mycket intressant tråd! vad är det för fel på vackra flickor?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ozto skrev:
ha ha mycket intressant tråd! vad är det för fel på vackra flickor?
det går inte att skriva här varför, men både du o jag vet varför hon beter sig som hon gör, eller hur?:)

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
R2 skrev:
jo visst har du rätt, men på mig funkar det inte iaf

Uppenbarligen funkar det... de vill väl att du ska diskutera deras monter efter mässan, d.v.s. du ska komma ihåg den. De har marknadsfört sig på ett sådant sätt att du uppmärksammat dem mer än andra.

Även fast du inte gillar deras sätt att visa sig, har de planterat ett frö i ditt undermedvetna.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:
Seriöst. Jag behöver cash till min framtida rr-karriär. Och halvnakna killar säljer säkert kalasbra bland både manliga och kvinnliga sporthojsfolk. :tummenupp

Gör som Watz, vik ut dig. Du hamnar i gott sällskap på köpet lixom.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM