Gummiband i håret?
Det finns hårband utan metallklämmor i.
Gummiband funkar över förväntan, men man får sätta i de med försiktighet så de inte snurrar in sig.
Gummiband i håret?
Det finns hårband utan metallklämmor i.
Gummiband funkar över förväntan, men man får sätta i de med försiktighet så de inte snurrar in sig.
gummiband är väl ibland det värsta man kan utsätta sitt hår för? Vanliga tygsnoddar utan metallspänne är väl det man har i håret om man ska ha snodd öht? och näe, nu menar jag inte en sådan där stor tygtygsnodd som man ser att en del springer omkring med.
Ja men det vet vi att gummiband är bland det värsta, de fick vi lära oss som små. Dessa är framtagna för just användning av hår. Jag har inga problem med dem, inte ens frisören klagar på slitage, använder dem dagligen. Snygga eftersom de inte syns heller! Smidiga på alla sätt och vis helt enkelt...testa själv vet jaggummiband är väl ibland det värsta man kan utsätta sitt hår för? Vanliga tygsnoddar utan metallspänne är väl det man har i håret om man ska ha snodd öht? och näe, nu menar jag inte en sådan där stor tygtygsnodd som man ser att en del springer omkring med.
Ja men det vet vi att gummiband är bland det värsta, de fick vi lära oss som små. Dessa är framtagna för just användning av hår. Jag har inga problem med dem, inte ens frisören klagar på slitage, använder dem dagligen. Snygga eftersom de inte syns heller! Smidiga på alla sätt och vis helt enkelt...testa själv vet jag
Ser ut som ett styrskydd med tryck knappar som man brukar kränga på fågelpinnen på ett cross styre, fast utan skumgummi, kanske går lika bra det!?! Tur man kör sporthoj...Det var en sån här jag menade i mitt förra inlägg, den här var ovanligt ful, det finns elastiska, snygga, sådana också, men jag hittar dom fan inte.
Dom är vanlig bland customåkare IAF.
Jag var lite på jakt efter en sån som present, så jag letar vidare.
Nej tack det är bra.
men ni som också har lång hår och har det utanför, det luktar ju för fanken avgaser om det och blir ganska fett efter en tur. eller är det bara jag som är drabbad av det?
Ser ut som ett styrskydd med tryck knappar som man brukar kränga på fågelpinnen på ett cross styre, fast utan skumgummi, kanske går lika bra det!?! Tur man kör sporthoj...
Nej tack det är bra.
men ni som också har lång hår och har det utanför, det luktar ju för fanken avgaser om det och blir ganska fett efter en tur. eller är det bara jag som är drabbad av det?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|