tjejhoj

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Sv650, honda hornet samt R6 är bra tjejhojar som inte är så höga.. Gixxer e ju sjukt kul annars men då måste man ha lite längre ben..
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Även jag letar MC till tjejen. Hon har kollat in just SV 650 som ett alternativ... men ER-6 vore kanske något med?
Saken är att hon är 155 cm kort och 50 kg lätt så det är där de flesta hojjar faller ur.

Själv har jag en VFR 750, någon som är på tok för stor för henne.. samt att hon tycker att den är för tung. En väldigt viktigare faktor är dock att hon inte får ha någon häftigare hojj än mig.. :)
 

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Söderhamn
Hoj
Ett stycke 1000R
En väldigt viktigare faktor är dock att hon inte får ha någon häftigare hojj än mig.. :)[/QUOTE]

Tänker du så med, Mardrömmar om min Kvinna har en värre Mc än mig, Så får det inte bli,:tungan Sen att jag åker Saab Aero, Hon åker en z28 med 350hk & v8 på sommaren får jag leva med, Men på mc biten är jag stenhård,:D
 

Urbo

Gör't MC - klubben med fjong!
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Tranås
Hoj
Vässad Fazer 1000
Tjejer bryr sig väl inte om märke/modell/effekt/sadelhöjd mm?

Det viktigaste är väl att färgen är rätt?!? :va
 

dvda

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2006
Ort
sthlm
Hoj
triumph speed 3
Jag har en monster 600 till salu, finns på köp&sälj med bilder.
//Henrik
 

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Hallå bike lovers ! finns det någon som kan rekomendera en bra hoj till min tjej
jag har sökt efter yamaha fzx 750 och honda hornet 600 till bra pris.
Finns det någon som kan rekomendera så blir jag jätteglad
MVH
Barrkis

Har haft en Hornet för länge sedan, skitkul hoj. Tycker dessutom att den är snygg som fan. Rekommenderas.
 

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Segeltorp, Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Hallå bike lovers ! finns det någon som kan rekomendera en bra hoj till min tjej
jag har sökt efter yamaha fzx 750 och honda hornet 600 till bra pris.
Finns det någon som kan rekomendera så blir jag jätteglad
MVH
Barrkis


Min sambo kör en Triumph Speed 4, schysst hoj till ett bra pris och försäkring. :tummenupp
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
:va R6, äldre modeller är ju hög :gnissla 82-83 om jag inte minns fel (r6 var mitt förstahandsval, sedan ska man ju inte bara stirra sig blind på sadelhöjden)

Dom lite nyare e lägre..en tjej som är liten här på forumet har en R6 -05 och det går fint:)
 

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Gislaved
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
Denna kanske? 1.6kw borde väl räcka. Lämpa sig perfekt för små krokiga vägar.:tuttar
 

Bifogat

  • dammsugning_323.jpg
    dammsugning_323.jpg
    21 KB · Visningar: 54

Barrkis

reparatör
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
Suzuki gsx 1100 EF, Suzuki GT 750
tjej hoj

Min kollega här nere i Tyskland har en SV 650 till salu färdig med sänkningssats om hon skulle vara lite kortare.

4000€ skulle han vilja ha, arsmodell -02
vad tar du för att ta hem från tyskland. ska va ärlig på en gång hon vill inte ge mer än ca 33000 tusen spänn för en hornet hemma är det möjligt ?
MvH/barrkis
 

Quite Gold

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2006
Ort
Reftele
Hoj
CBR 600F
tog kortet förra året och köpte mig en honda cbr 600, tycker den räcker gott och väl. Är inte över 1,60 men jag når ner hyfsat
 

hbgpeter

Medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
HBG
Hoj
Tuono 1100 RR
Min raptor 1000 är till salu (eller .. är förvirrad just nu) folk får gärna komma och kolla o klamma mvh p
 

Fist Woman

Guest
Eftersom alla tjejer är helt värdelösa på att köra hoj samt har feta taxben (det spelar väl ingen roll om benen är feta, de skall ju ändå isär) så tycker jag att den ultimata tjejhojen är Honda CBR 1000.
Den är lätthanterlig med hyfsat låg vikt samt har en motor som är lika upphetsande som en scalextric-bil.
Den låga sitthöjden gynnar de med extrema taxben och den karaktärslösa motorn bryr sig inte ett dugg om ifall man råkar åka iväg på tvåan och sedan glömmer att växla i några mil. Bromsarna är nästan låsningsfria, i alla fall om man är så klen som en tjej.
Fjädringen är touringmässing och bekväm, det skakar inte så mycket i pattarna, man behöver inte ens ha BH!!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top