tjejhoj

sportbike

Guest
Eftersom alla tjejer är helt värdelösa på att köra hoj samt har feta taxben (det spelar väl ingen roll om benen är feta, de skall ju ändå isär) så tycker jag att den ultimata tjejhojen är Honda CBR 1000.
Den är lätthanterlig med hyfsat låg vikt samt har en motor som är lika upphetsande som en scalextric-bil.
Den låga sitthöjden gynnar de med extrema taxben och den karaktärslösa motorn bryr sig inte ett dugg om ifall man råkar åka iväg på tvåan och sedan glömmer att växla i några mil. Bromsarna är nästan låsningsfria, i alla fall om man är så klen som en tjej.
Fjädringen är touringmässing och bekväm, det skakar inte så mycket i pattarna, man behöver inte ens ha BH!!

Alla rätt.....:tummenupp :D
 

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Gislaved
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
Eftersom alla tjejer är helt värdelösa på att köra hoj samt har feta taxben (det spelar väl ingen roll om benen är feta, de skall ju ändå isär) så tycker jag att den ultimata tjejhojen är Honda CBR 1000.
Den är lätthanterlig med hyfsat låg vikt samt har en motor som är lika upphetsande som en scalextric-bil.
Den låga sitthöjden gynnar de med extrema taxben och den karaktärslösa motorn bryr sig inte ett dugg om ifall man råkar åka iväg på tvåan och sedan glömmer att växla i några mil. Bromsarna är nästan låsningsfria, i alla fall om man är så klen som en tjej.
Fjädringen är touringmässing och bekväm, det skakar inte så mycket i pattarna, man behöver inte ens ha BH!!


MAAAAHAHAHAHA Garvar så jag nästan dör!:D :D :tummenupp
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Eftersom alla tjejer är helt värdelösa på att köra hoj samt har feta taxben (det spelar väl ingen roll om benen är feta, de skall ju ändå isär) så tycker jag att den ultimata tjejhojen är Honda CBR 1000.
Den är lätthanterlig med hyfsat låg vikt samt har en motor som är lika upphetsande som en scalextric-bil.
Den låga sitthöjden gynnar de med extrema taxben och den karaktärslösa motorn bryr sig inte ett dugg om ifall man råkar åka iväg på tvåan och sedan glömmer att växla i några mil. Bromsarna är nästan låsningsfria, i alla fall om man är så klen som en tjej.
Fjädringen är touringmässing och bekväm, det skakar inte så mycket i pattarna, man behöver inte ens ha BH!!

:skrattaåt
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Det kom en tjej och köpte min Mille -00:a. Hon var 1.60, sadelhöjden är 825 mm.

Som jag sa tidigare, köp nåt rejält som hon inte tröttnar på efter ett par månader...
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Åkte inte du en såndär typisk böghoj :D eller var det den fetaste flattrackhojen på den här sidan atlanten byggd av en flattrackinspererad? :yoparty

Du håller ju på med tjejer, deet är bögigt det ska jag säga, nästan som att hålla på med smink! ;)

Tack, det var smickrande :krama
Men min flat-tracker borde ju av namnet att döma kanske vara mer åt det lesbiska hållet? :va Nu blev det jobbigt... Bästa att sluta.


Det verkar rökas både det ena och det andra i stundentkorridorerna i Motala sedan du började plugga där! :cpparty :)
http://www.corren.se/archive/2007/2/2/j259se0twcfvqux.xml?category1=1096984640-4&

/J
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Köp en HD till cheyen, borde passa bra, hon lär iaf inte flyga av den när hon gasar.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Va det inte sot horan förr LOL :D

//Robin

*harkel* Jupp så är det! Det är bara min illbatting till kamrat som hävdar annat. Men jag ska hitta på ngt med hans hoj...

Få se, motorn du la ner så mycket tid på att bygga och köra i fjol, den du sålde, den blev väl perfekt i en tjejhoj va?

Jupp! Så är det! Kamikaze Kids Stenhårda moder köpte den! :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=10125
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=view&id=10125
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Och din hoj och henns hoj är ursprungligen väldigt lika?

Fram med fjäderboan Jörgen, du körde tjejhoj i fjol...

BTW, Redan hemma från slager festen? :D :D :D

Förlåt Jörgen, men det är med glimten i ögat jag retas med dig.


Jag tycker det är kul att sportster kallas tjejster av de gaddade isternackarna med hängbuk och bigtwin, det vet du! ;) Det säger mer om deras kvinnosyn. Det är så kul att sedan rosta dem vid rödljusen med sina fladdrande tretumsbelt och 350-kiloshojar. Då sätter de skrattet i halsen! :)
Riktiga HD-åkare av den gamla skolan brukar bli lyriska när de får höra en vass sportster.

Prata inte om schlager!:mad:

Det vet jag väl! Ut i farstun och fortsätt koka brännvin med dej, djefla norrlänning! ;)

Yee mon!! Pease! :tungan

Se där! Om ett år säger du hela ramsan: "Pease, pot and pussy". Sedan åker du stelbent HD-chopper. I say! :nicka ;)
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top