köp en motard schizophrana
alltså väldigt OT men kan någon bara upplysa en nyinvigd i hojvärlden varför det är så viktigt med man måste kunna utnyttja alla resurser i hojen man har/vill ha? Om jag nu förstått det rätt gillar exempelvis någon att ta det lugnt med sin hoj, kanske bara känslan att man sitter på något som åker ifrån det mesta räcker i "adrenalintillfredställelse" för en del? Eller går fordonet i fråga sönder för att man enligt vissa "såsar"?
Börja inte snälla. Ta bort detta och sen ber jag igen att inte svara på varandras inlägg då detta inte går att hålla på en opersonlig nivå?!
jag har tagit bort de inlägg som var provocerande, att jag ber henne starta en ny tråd då det är helt OT i den här tråden är väl inte så konstigt?
Visst kan man be om de, men så kanske de var en fråga som ställdes här pga att de var tjejer som skrev i den.
Men vi låter detta vara nu och jag anser att frågan är fri och alla får fråga.
Ok, jag ska förresten provköra en GSR 600 för jag funderar allvarligt på att skippa sporthoj på väg nästa år och istället köpa en oreggad banhoj och en billigare, mindre hoj att köra till och från jobbet med
Min son föreslog en GSR , hur är den försäkringsmässigt?
Jag betalar ca 8000 hel /hel så jag gnäller inte med tanke på att jag bor så centralt som jag gör.
Och GSR en är kul på rak och krokig väg så de är ett bra val anser jag
( men jag är kanske lite partisk )
Jag har ju mer och mer problem för varje år med mina whiplashskador och skulle behöva en mer upprätt hoj, visst är det lite bättre körställning på den än på gsxr?
Japp de är mer upprätt men man kan luta sig framåt i vissa lägen när man känner för de Jag är jätte nöjd med den på alla sätt å viss men kommer ändå att sälja min antingen i höst eller till våren
varför sälja?
Jag hade gärna varit med på både tjejköring och torsdagskörningarna om det inte vore för att hojen står på verkstan. Visst har jag varit lite orolig för att farten kanske är lite högre än vad jag själv kör, men jag tror ändå att det är bra att följa med ut och prova om det är något för mig. Har kört lite på Tuvägen förra året och lärde mig MYCKET som jag sedan hade nytta av ute på vägen. Jag ökade hastigheten en hel del och vågade avnända hela hojens register.
Hoppas att jag snart kan åka med Er!
Byt till Suzuki så behöver inte hojen stå på verkstad
skämt åsido, ja det är jättenyttigt att köra på tuvängen och rörken, kanske inte för att köra så mkt. fortare men mer att man känner sig bekväm och säker på hur ens egen hoj beter sig.
Välkommen att köra med oss! Både tjejer och killar!
Jag har ju mer och mer problem för varje år med mina whiplashskador och skulle behöva en mer upprätt hoj, visst är det lite bättre körställning på den än på gsxr?
SPEED TRIPLE!!!
kubikhyseri... har nåt med potensen att göra.
Aha! Då står det inte bra till med nån som tjöper en BOSS HOSS då, eller...
SPEED TRIPLE!!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |