Nästan tre år senare är jag åter en degklump, ...
....
Så inför 2006 har jag nu en massa kansken och det enda säkra är att jag idag väger 89kg. Landsvägshoj, ratracer a'la ERF eller något annat...det beror nog mest på jobb och lust.
...
Får Freppa riva liv i en gammal tråd så är det väl inte mer än rätt att ett annat gammalt lik rycker till lite.
Ja fy fan. Tittade igenom tråden lite och insåg att allt var inte bättre förr. Fick ordning på livet, behöll huset o kärringen, skaffa hoj, sålde hoj, köpte dieselpendlargubb-bil.... och satt nu för två veckor sedan och planerade att bli pappa till en VTR och åka ner till Karlskoga. och blev tammejfan med båt?? Jag vet inte riktigt hur det gick till, men det var jävligt varmt ett par dagar så det var väl någon sprint som släppte...
Men vad var det det gällde egentligen....VIKTEN ja.....
Har bestämt för mig att jag vägde 84kg när jag fortfarande använde racingstället regelbundet och tydligen vägde jag 89 ett år senare.... och nu behövs det fan en siffra till. Sista året har jag legat mellan 95-104 och saknar helt orken att göra något åt det.
Men allt klär en skönhet.
"Marriage is for ugly people who doesn't think they can get laid any other way"
Citat av Steve O
Det där var alldeles för avanserat för att han ska ha klarat att hitta på det själv...