Those are rookie numbers…
Vem var här innan kraschen?
Dr Bike hette han väl ändå...?FakCtist jag. Under annat nick/mejladress som försvann i en egen datorkrasch typ 2005. Körde inte hoj på det tiden men väl veteranbilar och läste in mig på motorolja. MrBike hade bra koll och jag blev kvar och lurkade ett tag både här och på SoE pga allmänintresse av MC. Nystart långt senare när jag själv började köra på riktigt.
Ihopskrivet.Dr Bike hette han väl ändå...?
https://www.sporthoj.com/forum/members/kamikaze-kid.2649/ Det var ett tag sen han hängde här.Ihopskrivet.
Lätt att tänka "Doktor Bike", men nicket hade enligt innehavaren annan bakgrund.
Kanske vet Kamikaze Kid, hur han nu stavar sitt nick?
Det borde väl vara @SwedieVilken aktiv medlem har varit här längst?
Kamikaze Kid har jag kontakt med på fejjan. Han flyttade från Ua ut på vischan långt bort för ett tag sedan och kör väl i princip inte alls. Men han var nog den som kände Per-Arne (DrBike) bäst av oss.https://www.sporthoj.com/forum/members/kamikaze-kid.2649/ Det var ett tag sen han hängde här.
Det borde väl vara @Swedie
Vilka är alla de där karaktärerna, jag glömmer direkt vem som är vem förutom vissa karaktärer som etsat sig fast.Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det!
Det var väl min allra första tråd för en tjugo år och en dag sedan, något om att jag var irriterad på att försäkringen var för dyr.Problemet med mc-snack är att det blivit åt skogen för pk över åren.
Så fort någon vill fulregga en turbo-busa som A2, och skenförsäkra den på kära mormor, så är det någon som blir kränkt!
Men han flyttade ju ut en bra bit utanför Uppsala redan för +15 år sedan, till någon gård som han skulle driva mc-verkstad på. Är det där, eller har han fortsatt ut i obygden?Kamikaze Kid har jag kontakt med på fejjan. Han flyttade från Ua ut på vischan långt bort för ett tag sedan och kör väl i princip inte alls. Men han var nog den som kände Per-Arne (DrBike) bäst av oss.
Johansson byggde en jetmotoriserad dragracehoj, gasturbinmotorn som drev ekipaget byggde han själv från scratchVilka är alla de där karaktärerna, jag glömmer direkt vem som är vem förutom vissa karaktärer som etsat sig fast.
Korvgubbe tjatar jag på att komma tillbaka ibland i en annan kanal. Vi var ju antagonister men jag kan nu erkänna, efter över tio år så det är preskriberat, att vi hade god kontakt på pm och åkte MC ihop en gång. (Eftersom han hade någon Ducati och scenen för skådespelet var Roslagen så hade han självklart ingen* chans att hänga på min 98hk starka Gsxr600.Reggade mej 2004 men hade innan läst något/några år.
Fan vad tiden går...
Nu blev jag sugen på att höra historien om SH.
Gärna från hen/de som startade sidan.
Saknar också några profiler från tidigare år;
Ivan Drago
Brassarn
V-gurra
DrBike
Spökgösta
Roller
Valmers
Korvgubbe
Bonny
<-Vilken aktiv medlem har varit här längst?
Tycker ändå roligaste var att du och jag träffades på planet till Tel Aviv. Vad är oddsen för att två antiislamister på samma forum råkar sitta på flyget till det heliga landet?Ja jävlar snart 20 år här med, kan konstatera att man kan sakna det riktigt skeva diskussionerna som kunde vara förr
Coolt var det ungefär då som sajten föddes?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|