2002-02-27 öppnades sajten för alla.Coolt var det ungefär då som sajten föddes?
2002-02-27 öppnades sajten för alla.Coolt var det ungefär då som sajten föddes?
Ja, han liksom Anders Brink och moddlaren är saknade profiler med mycket kunskapJag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.
Han tittar ju fortfarande in ibland men är ju inte längre med och rättar till i leden.
Håller med om att det känns lite tomt sedan hans hoj blev "klar", men han är ju iallafall kvar i viss utsträckning och kommer med små uppdateringar då och då vilket är trevligtJag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.
Han tittar ju fortfarande in ibland men är ju inte längre med och rättar till i leden.
Du är och har varit en av de trevligaste att följa på resan. Sen är du förvisso liite äldre på forumet än jag.Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det!
Enig, en stor förlust.Jag saknar Jörgen Karlsson, han bidrog starkt till att teknikfrågor inte togs över av dilettanter med bondepraktikan i näven.
Härligt, ingen dum idé.??Ja du Markus, nu finns förstklassig hjort jakt Här välkommen
Tel Aviv ja det var sjukt att springa på varandra där.
Tack så mycket, det var snällt sagt och väldigt roligt att höraDu är och har varit en av de trevligaste att följa på resan. Sen är du förvisso liite äldre på forumet än jag.
Härligt, ingen dum idé.
Vi får anordna stora sporthoj -jakten, även liberaler välkomna, men sedan blir det bara snack om "kärringar" och minoriteter, självklart varg också, runt brasan så att liberalerna blir krengta och vi ba haha haha.
Jag fixar korv och kaffe, du fixar jaktmarken!
Kan känna att det börjar bli balans nu:Jag var en av de tre motionärer som fick igenom (MOT vegan-partistyrelsen på kongressen 2002) att Folkpartiet tog ställning FÖR vargjakt. Så jag kan ta med lite torkat renkött. Och ni lär väl ändå behöva nån som kan göra upp eld…
Minst attraktiva uppdraget kanske men shootJag kan lajva älg.
Ett villkor: Att tillställningen sker under icke-parningssäsong.Minst attraktiva uppdraget kanske men shoot
piece - jaktmarker med fri avskjutning för random foliehattar, främlingar, bråkmakare och troll
Markus - varmkorv
Brooklyn - tändstickor
zoda - moccajacka, mörkbrun
Aha, you are a taker, not a giver!Ett villkor: Att tillställningen sker under icke-parningssäsong.
Till skillnad från mig är du tyst oftare än man skulle önska.Det blir 20 år för mig också i år, var 19 år när jag gick med. Men har inte hängt här hela tiden, var väl lite i början sen vart det uppehåll till jag skaffade min Suzuki GP125 och började byggtråden med den som jag började hänga här dagligen.
Lugnt, finns någon ramsa, råkroäldo.Ett villkor: Att tillställningen sker under icke-parningssäsong.
Tvärtom tolkade jag det. Men jag kan förvånansvärt lite om ändtarmssex ?Aha, you are a taker, not a giver!
Han? Heter man Charlotte är man väl en hon?Vart tog den där prulle vägen? Fan vad stöddig han var. ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|