thebeardninja
Kuro-Obi
Har redan sett den där och svurit för att jag missade den... Salt i såren svider
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Har redan sett den där och svurit för att jag missade den... Salt i såren svider![]()
så är det när man bor o boden![]()
Nån av er kopp jäflar som har polerat kanten på fälgarna? Bilder nu!! Jag hade bort däcket precis och nu ska det putsas!![]()
Yepp.Någon som är sugen på en uppsättning wavy discs?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13640
Någon som är sugen på en uppsättning wavy discs?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13640
Måste bara kolla upp dem. Det är nån kinesisk tillverkning och jag har hört lite si och så om dem.Bortsett att de är snygga, vad är största fördelen? Lätta, bättre kylning eller?
HALLÅÅÅ! Varför svarar ni inte ? Solen har ju gått upp o de e lördag!? Ni ligger väl inte o sover så här efter 06.00...![]()
Peter ljuger.Vilken soljävel? -10C och snön bara vrääääker ner... Det är så man mår illa.
Måste bara kolla upp dem. Det är nån kinesisk tillverkning och jag har hört lite si och så om dem.
När du klev upp Peter, du hade jag redan börjat jobbaBortsett att de är snygga, vad är största fördelen? Lätta, bättre kylning eller?
HALLÅÅÅ! Varför svarar ni inte ? Solen har ju gått upp o de e lördag!? Ni ligger väl inte o sover så här efter 06.00...![]()
Pulver ger en tjock fin yta och är det mest tåliga. Du gör nog bäst i att kontakta nån pulverlackerare innan och fråga hur de vill att grejorna ska vara rengjorda - om de ska blästras eller om du själv kan polera dem eller nåt.E de pulverlack i ugn som gäller för bromsok eller räcker det med våtlack?
Hur mycket måste man plocka osär dem, kan jag maska kolvar mm, eller måste jag dela allt?![]()
PP
Snart e det vår![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |