Ricken
Gudomlig sporthojare
GöttGjorde tps justering på min o fan vilken skillnad de blev.. Omöjlig o starta när den va varm o gick kasst på låga varv.. Men nu går den som en dröm igen...
Ibland vet Putte vad han pratar om.
GöttGjorde tps justering på min o fan vilken skillnad de blev.. Omöjlig o starta när den va varm o gick kasst på låga varv.. Men nu går den som en dröm igen...
Gött
Ibland vet Putte vad han pratar om.
StiligJaha då har man snart äntligen gått och blivit stolt ägaren av en tl1000r. :Tummen upp
Ska åka och hämta den till helgen.
Kan bara hålla med. Hänger kallstarten så får du inte ner tomgången. Ta och kolla vajern.Kolla hjulet på choke sidan då om det har hängt sig på fullt. Kan var där problemet ligger.
Och innan nån annan säger det, det är inte en choke utan en kallstart
Läckra burkar.Jaha då har man snart äntligen gått och blivit stolt ägaren av en tl1000r. :Tummen upp
Ska åka och hämta den till helgen.
Du e en riktig kompis.Jag tänkte först dra den vanliga om att det var ett vevstakslager, men jag kände mig på bra humör idag.
Jag tänkte först dra den vanliga om att det var ett vevstakslager, men jag kände mig på bra humör idag.
Jag kan vara riktigt övertygande. Du skulle bli förvånad.hehe riktigt så nollställd e jag inte
Jag kan vara riktigt övertygande. Du skulle bli förvånad.
Hej alla, jag har nu hunnit åkt en del med tillern och det verkar vara dags att byta lite kopplingsdelar. Kopplingen slirar ibland och den tar väldigt långt ut så jag tänkte byta både lameller och sätta i hårdare fjädrar då de är orginal. Har läst att barnettfjädrar verkar vara populärt, men är det någon som kör på newfrenlameller/fjädrar?
Hej hej.
Har ett litet problem med min nya fina blanka underbara tl1000r -00.
Tomgången står väldigt högt (3000rpm).
Har gett mig på tomgångsskriven men den gör inget, har snurrat säkert 20 varv åt vardera hållet utan någon som helst reaktion på varvtalet.
Likaså choken, full eller ingen choke gör ingen skillnad vare sig vid kallstart, varmstart eller tomgång. Går igång fint.
Behöver lite hjälp med felsökningen saknar det fina vtwin puffandet vid rödljusen
Tjipp
Vem är du? Har du varit borta?Sumprunkers...
I'm BaaaaAAAaack!!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |