Och stanna där!
Ahaa! Du har en sån där gaffel för ovalbana va? Där man alltid svänger åt vänster? Coolt.Finn ett fel!
Inte konstigt hojen kändes jävligt konstig i slutet av förra säsongen
Och stanna där!
Meckade med det där i går kväll och har varit i Malmö hela dagen så jag har inte hunnit fixa bilder, o kommer hem vid midnatt, men så svårt kan det inte va att förstå;
Styrdämparens "innerben" går ut över ramen och är bultad rakt ned i en metallpinne som i sin tur är skruvad i ramen och i övre vänstra kylarfästet. Den bult som går rakt ned i "pinnen" och håller fast styrdämparens rörliga innerben, det är den jag inte får loss.
Huvudet på bulten är någon form av glittrig räfflad sak, ser ut som om man ska skruva på den med handen, men den sitter som berg..
Förresten såg jag en svart TLS med blå fälgar i Malmö, stod parkerad vid en husvägg i centrala stan vid 18.30-tiden. Nån här?
PP
om ingen sagt det redan så är det en propp i toppen som du tar bort med en kniv eller liten mejsel sen är det insex under
Oh, dear... Måste vi dras med Åke då eller?Japp var så säker ,tackar för de här åren o nu blir det ingen mer hjälp från mig.
Hälsningar Ronny.
om ingen sagt det redan så är det en propp i toppen som du tar bort med en kniv eller liten mejsel sen är det insex under
Du är pucktvåa som vanligt Lasse...
Samma dämpare på alla TLS, enda skillnaden mella nya och gamla fästet är att det är delbart så man kan få loss tanken utan att lossa fästet från ramens vänstra sida. Du har inte fått en till en TLR då? Nyckeln sitter ju lite off-center på den.Jepp, stämmer bra, synd bara att min EbayÖhlinare inte passade sen bara . Måste vara till en senare, eller tidigare variant av fästen... För visst skiljer det mellan årtalen eller ?
Hur jag än vänder och vrider på den så får jag den inte att passa om jag inte tillverkar ett annat fäste åt den. Orginal sitter längre mot tanken, sätter jag Öhlinaren likadant så slår den i tändningsnyckeln när man svänger fullt åt en a hållet... Snyft...
Å du Kohai, i morgon kommer det bilder. Monterade på tank, ankstjärt o Rickens sadel och ett par dekaler, va kan man säga... Jag behöver ingen flickvän i alla fall (o ingen pojkvän heller om nån av er får för sig nåt... )
PP
Samma dämpare på alla TLS, enda skillnaden mella nya och gamla fästet är att det är delbart så man kan få loss tanken utan att lossa fästet från ramens vänstra sida. Du har inte fått en till en TLR då? Nyckeln sitter ju lite off-center på den.
nästa gång jag far som upp i Norrland så skall jag banka på din dörrdjävel
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |