TL-tråden - v2 !

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
:hihi

Mjo. Men om jag får rullen ska jag nog kunna sälja den med vinst på internätet. :nicka :hihi

Gummianka

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawasaki z750
Gurus... jag har precis bytat blinkers fram och satt biltemas blinkers bak. Nu måste jag givetvis byta reläet med och köpte bilfemas motstånd 32-140 men passar det och var sitter den jäkla reläboxen?

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Octo jag har kollat den högra kåpan och tyvärr så är den spräck strax ovanfäe luftintaget samt en mindre vid backspegels hålen :gnissla :huvet

Ledsen att jag inte kunde hjälp dig denna gång :pannkyss

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
eeeeeeeeeeeeere nå fredag eller ????????????????????? jobbe ner man ken spele kejno

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
Å vilken fotograf skulle ha hunnit med det...:confused: Det var ingen touringtur med fika som ni har ute i landet :hihi

(Ok, jag e beredd...)

Tja säg det, det tragiska verkar ju vara att ni som bor så ocentralt inte ens har fattat det...

Jordens axel snurrar kring Boden...

Boden världsmetropolen med kändisar som Slang Allan världens starkaste Alkis och Brolle Jr.

Boden CENTRUM i Universum...

Boden som fostrat så många unga pojkar till män under fascistisk ledning av sådana som Kapten Spets eller Löjtnant Kemi...

Boden staden som ALLA ÄLSKAR!!!!

Boden staden där Solen ALLTID ler

Som sagt era jefvla lantisar, kom upp till världsmetropolen så ska vi köra hoj på fina kurviga vägar utan poliser och fartkameror...

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
Det finns en plats på jorden,
där solen aldrig ler.
Den platsen heter Boden,
dit vill jag aldrig mer.

Hur vet du det ?

Har du kanske bott här ? ?

Har du vetenskapliga bevis ? ? ?

Har du några som helst belägg för ditt inlägg eller är det bara en skröna från någon som spenderat en del tid på Bodens södra skjutfält eller ute i Kusträsk ? ? ? ?

FÖRDEL BODEN

Rickar

Lyft blicken :-)
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
BMW F800R-11 och en klassiker GSXR 1100 - 87
Det är privat.. Bussgods brukar ju fungera bra, men dom tar inte pallar på alla orter.

Be avsändaren at embalera den i en trälåda istället för på pall, och be honom märka den "ömtåligt" och "tungt"... det brukar funka med bussgods.

/

Rickar

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kommer aldrig att glömma när AIK vann mot boden med 3-0 på globen Fredagen den 15 april 1994 AIK behövde 3 mål för att avancera och när det var ca 1 minut kvar så fick boden välja mellan straff eller utvisning för AIK boden valde straff och Rolf Roffe Ridervall räddar :tummenupp

när domaren som heter åberg blåste så rusade nu bortgångne Svullo :7buga fram till kommentatorsbåset slet åt sig micken och skrek så det hördes i hela globen "död åt åberg" gissa om det regnade in mynt, burkar snus och snusdosor till polisen fick komma in och eskortera herr domare från isen

the good old days

Hur vet du det ?

Har du några som helst belägg för ditt inlägg eller är det bara en skröna från någon som spenderat en del tid på Bodens södra skjutfält eller ute i Kusträsk ? ? ? ?

FÖRDEL BODEN

Last edited:

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Röd TL1000S -97
Hur vet du det ?

Tja... 15 månader egna erfarenheter. Räknas det? ;)

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
vafasen gick ni och la er fjollor ?????

jaja skit i det då sov sött och vakna blött Talisker e gott upp imorgon och plasta lite

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...