tl1000larsson
varför eller hur ?
men va tusan e detta VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNA
Meh... Skaffa ett liv lasse!![]()
kommer aldrig att glömma när AIK vann mot boden med 3-0 på globen Fredagen den 15 april 1994 AIK behövde 3 mål för att avancera och när det var ca 1 minut kvar så fick boden välja mellan straff eller utvisning för AIK boden valde straff och Rolf Roffe Ridervall räddar![]()
när domaren som heter åberg blåste så rusade nu bortgångne Svullo :7buga fram till kommentatorsbåset slet åt sig micken och skrek så det hördes i hela globen "död åt åberg" gissa om det regnade in mynt, burkar snus och snusdosor till polisen fick komma in och eskortera herr domare från isen
the good old days
Tja... 15 månader egna erfarenheter. Räknas det?![]()
Å han som 'brände' straffen heter Ulf 'Sasse' Sandström. Det blev ett begrepp här uppe att när man gjorde bort sid så gjorde man en 'Sasse'.
Kommer inte heller glömma det, håller på gnaget själv... Men BIK var bra på den tiden, jäkligt bra. Nu finns inte föreningen längre, gått i konkurs och vi har 'bara' en nystartad förening med mååånga unga spelare. Förhoppningsvis nåt att bygga på
Men så här efteråt är det inte ganska många roliga minnen?
Vart gjorde du värnplikten?!?
Det räknas, men se det gjorde dig till en redig karl oxå... Eller?!?![]()
![]()
![]()
Någon som på fredagskvällarna klär upp sig i barock klänning, pudrar näsan, viker in kuken mellan benen och vandrar på stadens gator som en vanlig kvinna, det kallar inte jag en redig karl.
Någon som på fredagskvällarna klär upp sig i barock klänning, pudrar näsan, viker in kuken mellan benen och vandrar på stadens gator som en vanlig kvinna, det kallar inte jag en redig karl.
Kom med förslag du!![]()
inte söndag har planerat att vara lite bakis![]()
ingen som ville svara på min fråga om blinkersrelä?
den blinkar knas nu med led blinkers?
Gurus... jag har precis bytat blinkers fram och satt biltemas blinkers bak. Nu måste jag givetvis byta reläet med och köpte bilfemas motstånd 32-140 men passar det och var sitter den jäkla reläboxen?
Det är nog bara motståndet som skall justeras. Köpte själv ledblinkers för att montera bak, och det gick att köpa med rätt motstånd från början...
Leta i den ändan.
Annars vet nog Octo vad som behövs![]()
vart kan man få tag i prisvärt "dubblebubble"? känns som ett måste nu när man fick va ute och åka ett tag![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |