J-Bone
Ny medlem
ska bli kul att se dom på dom har väll samlat damm i 3 år typ
Aa... men det e ju inget mot Morfars knarr, har varit nerplockad i 5-6 år nu?
ska bli kul att se dom på dom har väll samlat damm i 3 år typ
Hörru din lilla receiverbitch, nu ska du vara tyst!ett nytt homo som gillar att få den i då vakna octodicklicker direkt
Hörru din lilla receiverbitch, nu ska du vara tyst!
Det blir inge hojåka här i trakterna på två veckor, ska upp och mata västerbottensmygg.
Hörru din lilla receiverbitch, nu ska du vara tyst!
Det blir inge hojåka här i trakterna på två veckor, ska upp och mata västerbottensmygg.
Inte så mycke fjollor i dem som här nere bara...Finns mycke sånt där, dom har ju fullt med träsk...
Ja, det är ju säkert billigt, förmodligen billigare o köpa en ny hoj.
Jag har en 97 TLS....Min är Röd med Öhlins bak och fjädrar fram. ...
rock on
ett nytt homo som gillar att få den i då vakna octodicklicker direkt
Har du kollat om dom har någon tid för oss?ska ta och kolla med finmek också om han har en dag över att spela powercommander åt oss.
500:- styck...
Grattis till en kul hoj! Men om du har hängt fjädrar fram på hojen så skall du nog ligga lite lågt med att anklaga oss andra för å vara bögar...
Klart han gör... C´mon gimme some loooove!!
Mer kompetenta frågor, tyvärr något mer allvarliga med.
Har ju jidder med kopplingen. Status nu är: nya lameller, stålskivor och fjädrar. (allt suzuki original) jag har justerat armen och vajern. Ny Motul 500 olja.
Problemet: Den j䤣n kopplar inte ur som den ska. Jag har (bara för att testa) skruvat in kopplingsarmen så den greppar dåligt med fullt släppt handtag. Även då frikopplar den inte helt. Står man still är det HELT omöjligt att få i friläge, om man rullar kan det gå om man har tur. Detta fel fanns det tendenser till när jag köpte hojjen. Efter 100 mil blev det värre, jag bytte koppling. Skiten e oförändrad.
Om man "race" växlar (knicker till med gasen och krossväxlar) så funkar lådan perfekt, därför tror jag inte att det är gaffel eller motsvarande som är dåligt utan kopplingen.
Kan det vara så att armens "gänga" e kass så att den inte skjuter på ordentligt på tryckstången? eller vad säger ni?
Nån i närheten som e ledig/semester? En spontantur typ nu? Messa på 0708966070
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |