Torbjörn Gartsjö
Radical Riders
Absolut ska det vara bilder, kolla min annons! Priset är nu nära gratis dessutom!
Men ... ... inte en enda i din annons. Bilder på hojar finns det gott om
Absolut ska det vara bilder, kolla min annons! Priset är nu nära gratis dessutom!
Men ... ... inte en enda i din annons. Bilder på hojar finns det gott om
Hojen är redan putsad och klar, inte en smutsfläck så långt ögat kan se, t o m kedja och drev/bakhjul och baknav är rena som nyfallen snö.
Det känns som om vintern blir lång, hojen kommer att vara redo för vårens premiärtur redan i november.
Hade en skön eftermiddagstur nu på kanske 6-7 mil runt Uppsala. Jäkligt skön kväll.
Tja!
Är det någon som har kraschkåpor till en TLR liggandes? eller vet var man kan hitta några med hål för lyset.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzu...m14QQhashZitem220293033021QQitemZ220293033021Tja!
Är det någon som har kraschkåpor till en TLR liggandes? eller vet var man kan hitta några med hål för lyset.
Tja!
Jag tror inte alla delar din syn på en bra fredag, Lasse...slicka stången era små fjuniga pubertetsäckel fredagen är åter här
Jag tror inte alla delar din syn på en bra fredag, Lasse...
Kände att jag skulle vända mig till proffsen!
Till nästa år får jag A-kort utan begränsning och börjar kika runt lite nu Min fråga lyder: Hur svår är en TL att bemästra om man saknar tidigare sporthojserfarenhet?! Sen uppskattas övriga kommentarer kring körställning, eventuella fel etc
Till nästa år får jag A-kort utan begränsning och börjar kika runt lite nu Min fråga lyder: Hur svår är en TL att bemästra om man saknar tidigare sporthojserfarenhet?! Sen uppskattas övriga kommentarer kring körställning, eventuella fel etc
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|