TL-tråden - v2 !

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Jämtland
Hoj
TLR -98
Din vana trogen formulerar du dig sämre än en pårökt panda under ett epelepsianfall. Vem är tölpen av mig och min bror? Jag kan tänka mig en tredje person som starkt kandiderar på den titeln också...
Inser du föresten vilken räckvidd jag har med mina nypolerade kryckor i ett ev. slagsmål? Den första jag kommer att ge mig på är ju förstås dig. Du kommer att blöda näsblod och sakna tänder innan du ens kommit nära mig :)
Vem är det btw som kör ifrån dig i filmen nu då? :arsele
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Din vana trogen formulerar du dig sämre än en pårökt panda under ett epelepsianfall. Vem är tölpen av mig och min bror? Jag kan tänka mig en tredje person som starkt kandiderar på den titeln också...
Inser du föresten vilken räckvidd jag har med mina nypolerade kryckor i ett ev. slagsmål? Den första jag kommer att ge mig på är ju förstås dig. Du kommer att blöda näsblod och sakna tänder innan du ens kommit nära mig :)
Vem är det btw som kör ifrån dig i filmen nu då? :arsele
Du pysen, givetvis så tar jag för givet att din bror är lika mycket tölp som du är.
Äpplen faller liksom inom en viss radie ifrån stammen.
Och om du nu mot förmodan skullelyckas skutta ikapp mig med kryckan i högsta hugg så kommer jag givetvis låta dig få slå dig less.
Efter det kan vi diskutera om du anser att dina slag har åsamkat mig någon skada, du och dina gummi armar....

Och ja, jag kör som en kärring...
 

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Jämtland
Hoj
TLR -98
Det enda jag anser ha någon betydelse av det du skrev är det där med kärring i slutet :sissy
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Jag visste väl att jag skulle hamna mellan ert kärleksgnabb på något sätt:krama

Ricken: Tölp?? Vafan! Nu måste vi ju slåss vid tillfälle! Och erkänner att han kör som en :tuttar

Brorsan: Jaaa, du suger ju helt enkelt på att köra hoj:tungan

Detta innebär att jag helt enkelt är bäst.

Åter till det viktiga: Tomten skickade tidig klapp! Är från en GSXR 750 04/05, den ska förhoppningsvis funka som fighterlyse till sommaren. Som vanligt bjuder jag på den sunkiga kvaliten gällande bilden.
 

Bifogat

  • Photo-0041.jpg
    Photo-0041.jpg
    56.3 KB · Visningar: 47
Last edited:

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Jämtland
Hoj
TLR -98
Ja, känner jag dig rätt och din skruvarkompetens så sätter du väl det där lyset bak :hihi btw så har jag snart världens bästa skruvargarage klart nere i källaren. Jag skall lägga upp lite bilder när jag är riktigt klar och så skall jag bjuda in Ricken så att han får se på lyxgaraget han aldrig kommer att få låna :blah
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ja, känner jag dig rätt och din skruvarkompetens så sätter du väl det där lyset bak :hihi btw så har jag snart världens bästa skruvargarage klart nere i källaren. Jag skall lägga upp lite bilder när jag är riktigt klar och så skall jag bjuda in Ricken så att han får se på lyxgaraget han aldrig kommer att få låna :blah
Ni är släkt alltså?

Hur många topplockspackningar var det på en TL nu igen? :hihi
 

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Jämtland
Hoj
TLR -98
Ni är släkt alltså?

Hur många topplockspackningar var det på en TL nu igen? :hihi

2st såklart, jag om någon borde väl veta det :huvet Dessutom var jag ju snäll att ringa och fråga dig om du ville ha plats i mitt garage under vintern...
Nä, nu tror jag att jag skall vara lite seriös här ett tag, bara göra "riktiga" inlägg. Får väl se hur länge jag kan hålla mig :gnissla
 

canonball

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
KTM Superduke
Bling bling???

Tja, sitter o kollar på ebay lite o hittar en del bling bling till hojjen.. men!!! ska man verkligen sätta på sånt??? Jag menar, lite coola handtag med döskallar, lite andra fotpinnar o kopplingshandtag o bromshandtag o liknande. det kostar ju inte många kronor att köpa, men tröttnar man på sånt? Tycker ni att det passar?? funderar på att köpa en koppling med, eller vad kostar en koppling här i sverige, lameller, stålskivor o fjädrar e det väl som jag e ute efter. ligger på ca 1500 på ebay verkar det som. e det ett bra pris eller?
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Tja, sitter o kollar på ebay lite o hittar en del bling bling till hojjen.. men!!! ska man verkligen sätta på sånt??? Jag menar, lite coola handtag med döskallar, lite andra fotpinnar o kopplingshandtag o bromshandtag o liknande. det kostar ju inte många kronor att köpa, men tröttnar man på sånt? Tycker ni att det passar?? funderar på att köpa en koppling med, eller vad kostar en koppling här i sverige, lameller, stålskivor o fjädrar e det väl som jag e ute efter. ligger på ca 1500 på ebay verkar det som. e det ett bra pris eller?

Jag lägger hellre mina slantar på funktion före bling-bling, uppdatera bromsar, fjädring osv. Men å andra sidan så är de flesta uppdateringar till TLR:en snyggt:D
Hade jag haft mer stålar så varför inte lägga mer på bling. Sen är ju smaken som :arsele vad man tycker är snyggt.

Har inte en susning vad en koppling kostar här hemma i swedala, tyvärr.
 

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Jämtland
Hoj
TLR -98
Tja, sitter o kollar på ebay lite o hittar en del bling bling till hojjen.. men!!! ska man verkligen sätta på sånt???
Har du pengar, köp vad du vill och puiffa upp bågen rent utseendemässigt, jag tycker det är lite gheeivarning på sån´t...
Har du inte fullt lika mycket pengar, satsa på uppdateringar som gör bågen bättre hanterbar om du nu vill ha en TL. Ser de bra ut på bågen så gör det väl inte saken sämre.
En sak är dock säker, jag bedömer dig efter hur du kör båge inte efter hur bågen ser ut. Kör du ifrån mig på en originalbåge, respect. Kör jag ifrån dig (troligen) på min originalbåge och du har en massa bling-bling på, då placerar jag dig i ett inte så beundransvärt fack.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Så det är därför du tycker om mig så mycket! :D
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Tja, sitter o kollar på ebay lite o hittar en del bling bling till hojjen.. men!!! ska man verkligen sätta på sånt???
Har du pengar, köp vad du vill och puiffa upp bågen rent utseendemässigt, jag tycker det är lite gheeivarning på sån´t...
Har du inte fullt lika mycket pengar, satsa på uppdateringar som gör bågen bättre hanterbar om du nu vill ha en TL. Ser de bra ut på bågen så gör det väl inte saken sämre.
En sak är dock säker, jag bedömer dig efter hur du kör båge inte efter hur bågen ser ut. Kör du ifrån mig på en originalbåge, respect. Kör jag ifrån dig (troligen) på min originalbåge och du har en massa bling-bling på, då placerar jag dig i ett inte så beundransvärt fack.

Det är svårt att vara ödmjuk när man har så vacker hoj som en tl :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top