Ricken
Gudomlig sporthojare
Kul!tl1000larsson:
Och hur fan hade du tänkt att vi skulle få tyst på honom nudå?!
Kul!tl1000larsson:
97'an har barnsjukdomar, men den funkar bra.Funderar starkt på att försöka hitta en TL. Många av mina Mc kompisar säger att jag ska akta mig för -97rna då dom har mängder av sk.barnsjukdomar.
Vad menas med detta eller är det skitsnack?
Kul!
Och hur fan hade du tänkt att vi skulle få tyst på honom nudå?!
tl1000larsson:
håller med octo klart att det funkar eftersom det finns uppvärmda handtag med ha en separat av/på knapp alt koppla så den endast får ström när tändningen är på
Hmmm ... var det detta du fick medalj för Herr Larsson
Jo, du upplyste om att det finns värmehandtag.
Ungefär som att upplysa om att det finns uran och sedan ta credit för att ha uppfunnit reaktorn
Hmmm ... var det detta du fick medalj för Herr Larsson
Jo, du upplyste om att det finns värmehandtag.
Ungefär som att upplysa om att det finns uran och sedan ta credit för att ha uppfunnit reaktorn
trodde kopplingen var uppenbar men du kanske är lite trög
Skämt och sido tror det kommer bli perfekt med en sådan "matta" som man har till handtagsvärmare borde gå att lossa klädseln och lägga den under kolla bara hur varm den blir ifall du måste lägga ett skydd emellan värmemattan och skumgummit
En beg sits är på väg fr en skrot (500 och den ska vara i mint condition.
Handtagsvärmarna är beställda fr Touringbutiken. Jag har funderat lite över hur jag ska lägga in handtagsvärmarna i sadeln. tror nog att jag tar av hela överdraget så att jag sen kan lägga in värmarna snyggt och så att ja ska kunna dra kablarna snyggt. Kablarna bör kunna dras ner genom botten i sitsen och sedan anslutas (till batteriet eller på annan lämplig plats). Strömbrytaren kommer förmodligen att hamna i långt ner och ganska långt fram genom plasten strax under sitsen. Under värmarna kommer jag sannolikt att lägga någon form av reflektor typ formbar reflektor som man använder bakom radiatorer och "falska" öppna spisar. Har funderat på att lägga ett tunt skinn typ sämsskinn el dyl mellan värmarna och sitsens överdrag. Kanske lite skumgummi måste karvas bort så att sitsen form kan bibehållas.
aaaah!!!Jag kommer ju INGENSTANS med mitt bygge!! Nu får ni allt köpa nått av mig så man kanske blir klar med den till nästa år
http://www.blocket.se/vi/17958812.htm?ca=11_s&last=1
(Bromskivorna fram har gått iväg)
kör fortare så blir det inte så många bilder
Det enda progget jag har provat är adobe premier, där har jag haft filer med olika fps, utan problem.Tänkte inte på det...
Nu får du ge dig, är det den tölpen som är din bror?Byter nu helt ämne...
vtwin, hälsa på Ricken. Det är han som har hjälp mig så mycket när jag varit gipsad, b la har han duschat mig dagligen.
Ricken, hälsa på vtwin. Min brorsa.
Hörredu, Ricken, vem är det som kör ifrån dig så förbaskat när det börjar svänga i filmen, hihi?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|