NakenBandit
Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Vad fan, jag såg en röd bandit, o kåpor till en röd TLS. Men det var ju dock i lugnvik...
Det finns alltså fler med samma hojfetischism i östersund... Lite läskigt är det
Vad fan, jag såg en röd bandit, o kåpor till en röd TLS. Men det var ju dock i lugnvik...
Utgående axel skiljer.Va fan Garto.
Nu har du ju effektivt dödat hela tråden. Det blir ju inte en jäkel som skriver efter inlägg 4998
Och med en dåres envishet... motorhalvor.. 98 vs 97. Ngt som skiljer?(hört något om lagret på utgående axeln men är inte säker ) Måste jag ta fram den stora tuben glidmedel så att jag har råd att köpa hela blocket från Ducce-dunkarn?
Den som skriver inlägg nr 5000 vinner en natt i Larssons garage, MED Larsson. Om Larsson läggin inlägg 5000 så vinner han en natt med sig själv (vilket kanske vore det bästa för alla parter)
Ingen har påstått annat!Vafan Fredde är det du på avataren? Då måste jag ju ge farfar, Lasse, Octo och Ricken rätt!
Du är ju en barnrumpa...
Va fan Garto.
Nu har du ju effektivt dödat hela tråden. Det blir ju inte en jäkel som skriver efter inlägg 4998
Och med en dåres envishet... motorhalvor.. 98 vs 97. Ngt som skiljer?(hört något om lagret på utgående axeln men är inte säker ) Måste jag ta fram den stora tuben glidmedel så att jag har råd att köpa hela blocket från Ducce-dunkarn?
Du är ju en barnrumpa...
Nä, men nu...
Klart vi ska ha en TL träff nästa år. Men ni som bor så jävla ocentralt får ju ta och masa er hit till tätorten. Lasse du är ursäktad för du ska ju oxå ha en bäjbis. Ta hojjen på släp, jag har ett eget flygfält vi kan bööörna på.
Helt seriöst - var ska vårens TL1000 träff gå av stapeln?
Det skulle som sagt vara kul att se alla clowner som styker omkring i tråden i verkliga livet.
Skåne är ju ett bra alternativ, här har vi både skoliga vägar och hyfsat väder större delen av rätt årshalva. Sen är det ju inte så långt hit heller ..... om man bor i Oxie
skåne e svårt gay så det skulle ju passa octo
annars så har vi ju både slingerbulten och bogan här uppe 2 av sveriges mest kända hojvägar
Sant, och så sent för en vecka sedan sa jag till en kompis (ja, jag har en) att jag nog kan tänka mig att harva hela vägen upp till Tokholm bara för att dra några repor på Bulten och Bogan. Det lär finnas ett fik eller nåt i anslutning till Bulten, finns där camping möjligheter eller ännu hellre vandrarhem eller nåt?
Här nere kan vi ju t ex erbjuda fullständigt livsfarliga varv runt Häckeberga Ring. En variant kunde ju vara att vi arrangerar ett gazz som tar sträckning över Malmö-Sthlm-Malmö eller vice verca. Såklar går E4an fetbort, det går ju att ta lite trevligare omvägar. Då kan ju vi Skåningar visa Häckeberga Ring mfl goa vägar och ni Tokholmare kan visa Bogan etc. Fri anslutning på vägen för alla som känner sig manade.
Bara en tanke (jo, sådana kan jag faktiskt prestera) men kanske ett frö till något kul till våren.
Om det blir övernattningar kan vi ju ha två läger, ett gay o ett straight , andra böjelser får väl utövas utanför förläggningen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|