TL-tråden - v2 !

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Den som skriver inlägg nr 5000 vinner en natt i Larssons garage, MED Larsson. Om Larsson läggin inlägg 5000 så vinner han en natt med sig själv (vilket kanske vore det bästa för alla parter) :D
 

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
Va fan Garto.

Nu har du ju effektivt dödat hela tråden. Det blir ju inte en jäkel som skriver efter inlägg 4998 :arsele

Och med en dåres envishet... motorhalvor.. 98 vs 97. Ngt som skiljer?(hört något om lagret på utgående axeln men är inte säker :va ) Måste jag ta fram den stora tuben glidmedel så att jag har råd att köpa hela blocket från Ducce-dunkarn?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Va fan Garto.

Nu har du ju effektivt dödat hela tråden. Det blir ju inte en jäkel som skriver efter inlägg 4998 :arsele

Och med en dåres envishet... motorhalvor.. 98 vs 97. Ngt som skiljer?(hört något om lagret på utgående axeln men är inte säker :va ) Måste jag ta fram den stora tuben glidmedel så att jag har råd att köpa hela blocket från Ducce-dunkarn?
Utgående axel skiljer.
 

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Lund
Hoj
Vitpil
Den som skriver inlägg nr 5000 vinner en natt i Larssons garage, MED Larsson. Om Larsson läggin inlägg 5000 så vinner han en natt med sig själv (vilket kanske vore det bästa för alla parter) :D

De jävla vinsten kan du ta för dig själv.

JAG VILL HA OCTO :arsele
 

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
Ok, synd.

Jaja, vad är väl en bal på slottet. Det ordnar sig ändå, blir bara lite extra jobb. Tråkigt, jag har hört att Peter är riktigt villi... billig :tungan
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Vafan Fredde är det du på avataren? Då måste jag ju ge farfar, Lasse, Octo och Ricken rätt!

Du är ju en barnrumpa... :arsele
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Vafan Fredde är det du på avataren? Då måste jag ju ge farfar, Lasse, Octo och Ricken rätt!

Du är ju en barnrumpa... :arsele
Ingen har påstått annat!


Vad har hänt med er då? Det var likvaka här inne i tre veckor, men när bögpoesin kom igång så vaknade alla! :arsele

Va fan Garto.

Nu har du ju effektivt dödat hela tråden. Det blir ju inte en jäkel som skriver efter inlägg 4998 :arsele

Och med en dåres envishet... motorhalvor.. 98 vs 97. Ngt som skiljer?(hört något om lagret på utgående axeln men är inte säker :va ) Måste jag ta fram den stora tuben glidmedel så att jag har råd att köpa hela blocket från Ducce-dunkarn?

Jorå, Garto vill bara ha hjälp att nå 5000 lite enklare eftersom vi andra hjälper till mot 4999.. :D

Förresten, som Björnshagger sa så skiljer lagerstorleken på utgående axel. Sen har jag för mig att det skiljer något i oljekanalerna för vevaxeln.
 
Last edited:

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Nä, men nu... :arsele

Klart vi ska ha en TL träff nästa år. Men ni som bor så jävla ocentralt får ju ta och masa er hit till tätorten. Lasse du är ursäktad för du ska ju oxå ha en bäjbis. Ta hojjen på släp, jag har ett eget flygfält vi kan bööörna på.
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Nä, men nu... :arsele

Klart vi ska ha en TL träff nästa år. Men ni som bor så jävla ocentralt får ju ta och masa er hit till tätorten. Lasse du är ursäktad för du ska ju oxå ha en bäjbis. Ta hojjen på släp, jag har ett eget flygfält vi kan bööörna på.

GRATTIS! Nu kan du ju hämta din vinst före jul :)
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Ja grattis till nr 5000 :tummenupp ta med dig en kratta och 2 burkar kycklingfett så går jag och låser upp garaget :D
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Helt seriöst - var ska vårens TL1000 träff gå av stapeln?
Det skulle som sagt vara kul att se alla clowner som styker omkring i tråden i verkliga livet.
Skåne är ju ett bra alternativ, här har vi både skoliga vägar och hyfsat väder större delen av rätt årshalva. Sen är det ju inte så långt hit heller ..... om man bor i Oxie :D
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Helt seriöst - var ska vårens TL1000 träff gå av stapeln?
Det skulle som sagt vara kul att se alla clowner som styker omkring i tråden i verkliga livet.
Skåne är ju ett bra alternativ, här har vi både skoliga vägar och hyfsat väder större delen av rätt årshalva. Sen är det ju inte så långt hit heller ..... om man bor i Oxie :D

skåne e svårt gay så det skulle ju passa octo :arsele

annars så har vi ju både slingerbulten och bogan här uppe 2 av sveriges mest kända hojvägar :yoparty
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
skåne e svårt gay så det skulle ju passa octo :arsele

annars så har vi ju både slingerbulten och bogan här uppe 2 av sveriges mest kända hojvägar :yoparty

Sant, och så sent för en vecka sedan sa jag till en kompis (ja, jag har en) att jag nog kan tänka mig att harva hela vägen upp till Tokholm bara för att dra några repor på Bulten och Bogan. Det lär finnas ett fik eller nåt i anslutning till Bulten, finns där camping möjligheter eller ännu hellre vandrarhem eller nåt?

Här nere kan vi ju t ex erbjuda fullständigt livsfarliga varv runt Häckeberga Ring. En variant kunde ju vara att vi arrangerar ett gazz som tar sträckning över Malmö-Sthlm-Malmö eller vice verca. Såklar går E4an fetbort, det går ju att ta lite trevligare omvägar. Då kan ju vi Skåningar visa Häckeberga Ring mfl goa vägar och ni Tokholmare kan visa Bogan etc. Fri anslutning på vägen för alla som känner sig manade.
Bara en tanke (jo, sådana kan jag faktiskt prestera) men kanske ett frö till något kul till våren.
Om det blir övernattningar kan vi ju ha två läger, ett gay o ett straight :D , andra böjelser får väl utövas utanför förläggningen :näsblod
 

Slycke

bor i mitt nick
Gick med
21 Jan 2008
Ort
Slycke (utanför Linköping)
Hoj
1984 Suzuki Gsx 1100 EF"dragbikebygge" Åker Harley Davidsson Night Rod Special -08 trimmad och custad
Sant, och så sent för en vecka sedan sa jag till en kompis (ja, jag har en) att jag nog kan tänka mig att harva hela vägen upp till Tokholm bara för att dra några repor på Bulten och Bogan. Det lär finnas ett fik eller nåt i anslutning till Bulten, finns där camping möjligheter eller ännu hellre vandrarhem eller nåt?

Här nere kan vi ju t ex erbjuda fullständigt livsfarliga varv runt Häckeberga Ring. En variant kunde ju vara att vi arrangerar ett gazz som tar sträckning över Malmö-Sthlm-Malmö eller vice verca. Såklar går E4an fetbort, det går ju att ta lite trevligare omvägar. Då kan ju vi Skåningar visa Häckeberga Ring mfl goa vägar och ni Tokholmare kan visa Bogan etc. Fri anslutning på vägen för alla som känner sig manade.
Bara en tanke (jo, sådana kan jag faktiskt prestera) men kanske ett frö till något kul till våren.
Om det blir övernattningar kan vi ju ha två läger, ett gay o ett straight :D , andra böjelser får väl utövas utanför förläggningen :näsblod

Ja har ni Grötingar vägarna förbi när ni ska till Tokholm så kan ni ju förlägga det straighta lägret i min verkstad/trädgård, finns gott om plats. :yoparty
Anledningen till att jag gärna vill ha just det straighta är att frun och barnen skulle få svåra men för livet om dom skulle träffa bögsidan i TL-gänget.:gnissla
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
då skulle du ha sett min grannes reaktion när Octo, Pappaclart, Wreckah och Garfield var här förra sommaren :D nakenbad i poolen och en massa bögsnack på engelska :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top