Octofinger
Tokfan
då skulle du ha sett min grannes reaktion när Octo, Pappaclart, Wreckah och Garfield var här förra sommaren nakenbad i poolen och en massa bögsnack på engelska
då skulle du ha sett min grannes reaktion när Octo, Pappaclart, Wreckah och Garfield var här förra sommaren nakenbad i poolen och en massa bögsnack på engelska
då skulle du ha sett...
Hallå grabbar, eller vad man nu ska kalla er. Blev lite orolig efter att ha läst eran lilla dikt.
Det är så att jag länge varit sugen på en TL1000 men det har dykt upp en massa andra småhojjar istället. Nu funderar jag äntligen på att bli med i 1000cc klubben och då kommer det givetvis en massa frågor om hur livet på andra sidan är.
Finns det någon som har en bra sammanfattning på hojjarna. Ex.
Skillnad mellan årsmodeller, TLR/TLS.
Vad ska man titta noga på när man köper?
Hur ligger dem till i försäkring, var försäkra dem?
Serviceintervall?
Hur är dem att ta ut på långkörning, ex en europa semester, om man tänker på komfort, vibrationer, förbrukning, passagerare?
Jag har skummat igenom tråden men har inte orkat lusläsa alla sidor, hoppas någon orkar svara.
Tja.Följer med stort intresse diskussionerna på denna tråd.Läskiga förslag,törs man hänga kvar??Satte in köpesannons härom dan!!Kolla in den....har du nåt intressant så pm:a eller ring!!!!Åker och jobbar uppåt årjäng imorgon så tänkte kolla in en vtr på samsmotor i karlstad på uppvägen.Nån som vet nåt om den eller fler objekt på uppvägen.
Tomas
Vaddå VTR ta och skärp till dig va!!
Ska du vara med här så är det bäst du skaffar en riktig hoj
SLYCKE
Det är ju inte långt från mig.Hej,luftar du aldrig hojen åt nykil till!!! .Förstavalet är en Tl men vilken racertwin som helst av dom går bra.Hit med förslag!!!
M V H Tomas
Jag skulle tro att du ska koppla följande:Någon som vet om man kan få en TRE-mod anpassad för TLS-97 att fungera med en -98a?
Den TRE-mod jag har har följande kablar: en svart/brun, en röd och två gröna.
Tacksam för hjälp!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |