J-Bone
Ny medlem
Vill man ha en TL utan en ram som en gummisnodd (om den väl håller), med riktiga bromsar och som har en riktig motor och inte har sittställning för PRO medlemmar så är valet enkelt. RRRRRRR
Puss bröder
Puss bröder
Jag skulle vilja provköra en R på banan, för jag är inte imponerad av min S där faktiskt. Då visade det sig tydligt vilken klump det egentligen är.
om man nu tycker att en gravid fet val som heter TLR är något att ha kan man ju köpa en sån. Bara man inte köper den xtra långsamma gula eller blå färgen.
Vill man ha en stenhård hoj som är mer formad som en aggresiv haj så köper man en S. Väger dessutom 10kg mindre. Byter du bakdämparen till en eftermarknads Öhlins/Bitubo så väger den hipps vipps 15kg mindre.
Kolla efter en lite nyare S -99 eller -00. Det skulle jag ha gjort om jag var du...
Edit:
http://www.blocket.se/vi/18777375.htm?ca=1_3_s
http://www.blocket.se/vi/18411832.htm?ca=1_3_s&last=1
Dom skulle jag kikat på iaf
Vill man ha en TL utan en ram som en gummisnodd (om den väl håller), med riktiga bromsar och som har en riktig motor och inte har sittställning för PRO medlemmar så är valet enkelt. RRRRRRR
Puss bröder
Du hör väl det på namnen vilken du självklart ska ta Tl1000S=Tl1000SLÖ!!
Tl1000R=Tl1000RACING!!
har du fått på fälgarna annars kan du vara tyst
Sålde du inte fälgarna?Såatteehh.. dollarn e ju billig nu.. eller nåt
Måste ha skivor först juh
Sålde du inte fälgarna?
Sålde du inte fälgarna?
Blir det +9 grader eller mer då sticker jag ut o åker!!!! Var 8 grader inne i södra länken... jäkligt nära...
Man kunde kanske traila hojen till Statoil Hammarby fabriksväg och använda macken som depå. Sen kunde man blåsa fram o tillbaka i tunnlarna och upp å vända i rondellerna vid Globen, Gullmarsplan, Årsta partihallar o korset vid McD vid Årsta gärde... De kommer bli som att åka på Gröna lund, massa fina lampor o sånt
Ere nån som har ett depåtält? Jag kan nog fixa lite gridgirls å en bandare med introt till MotoGP 08 för PS3...
Suck... vill åka.
Sweet! Hur e läget? Har du lackat dina 1098 kraschkåpor ballt än? /Marcus
Nix, inte än. Har inte fått dem så det blir nog efter helgerna. Men kul ska det bli... Lovar att det blir bilder!
Annars e de bra. Du då? Har du börjat med nya projektet än? Vågar väl knappt säga det här på tråden men visst va det en ducce som skulle förädlas?
Peter
Det är en hjulaxel och en "rörstump" med invändiga gängor, träs in utifrån på ena gaffelbenet så det är en krage på ena sidan. Runt 6-8 cm lång.Hej alla glada ! har ett litet litet problem.. är ju fullt uppe i att riva ner hojjen i molekyler, i garaget jag håller till har jag även alldeles för många budhojjar samt smådelar till dem och jag har lyckats tappa bort mina hjuldistanser fram och undrar om någon har en bild på dem ?? så jag vet exakt vad jag ska kolla efter ,har helt glömt bort hur dem ser ut då det var ett tag sedan jag började.. har för mig att det var 2 st utan "krumelurer" eller kanter på .. men upplys mig gärna
Det är en hjulaxel och en "rörstump" med invändiga gängor, träs in utifrån på ena gaffelbenet så det är en krage på ena sidan. Runt 6-8 cm lång.
Ligger det inte som distanser utanför packboxarna, va det inte dem han menade?
PP
Suck... vill åka.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring