Hej alla TL åkare!
Jag har kåglas,kuts och undertail till TLS1000 97-01 om nån har intresse?
Och jag vill ha undertailen om den funkar på 98:a. Vad tror du?
PP
Hej alla TL åkare!
Jag har kåglas,kuts och undertail till TLS1000 97-01 om nån har intresse?
Och jag har ett termostathus och ett t-stycke till kylar modden på -97:a. Behövdes aldrig.. Bara höra av sej om det är någon som behöver.
Läcker!!3087766Hej TL-gänget!
Har precis presenterat mitt TL1000s bygge på MCdagarna. Det blev seger i Sport/Streetfighter/Motard klassen men också 2:a i guldbågen som är priset oavsett klass, chopper, custom etc inkluderat!
Roland Sands gillade bygget också vilket jag är jättenöjd med.
Hoppas man får vara med även om den numera är en hyllning till Husqvarnas glansdagar 1935....
Hej TL-gänget!
Har precis presenterat mitt TL1000s bygge på MCdagarna. Det blev seger i Sport/Streetfighter/Motard klassen men också 2:a i guldbågen som är priset oavsett klass, chopper, custom etc inkluderat!
Roland Sands gillade bygget också vilket jag är jättenöjd med.
Hoppas man får vara med även om den numera är en hyllning till Husqvarnas glansdagar 1935....
Läcker!!
VILL HA FLER BILDER!!
Hur fan är du funtad egentligen som lyckas kläcka fram den skapelsen?
Men fräckt som f!
Grattis!
Riktigt häftigt. Lite futuristisk MV Augusta över den...
Berätta lite om den! Hur mycket är TL1000, Husqvarna etc. Fler bilder absolut! Någon hemsida där vi kan kolla mera?
Bild 2, lite bakifrån.
Gillade du inte dom som Robban hade i garaget??3082681Någon som vet var man kan få tag på någon form av ritning på en TLS eller TLR?
Jag menar inte en sprängskiss utan mer en vit och svart ritning på hojen hur den ser ut med kåpor och allt. Utan massa techspec?
Tycker även att ventilerna klapprar lite väl mycket, de ska ju klappra lite, men jag tycker att mina klapprar rätt bra... har gått 3400 mil, å ingen servicebok, så frågan e om jag borde få de justerade? E ju ingen fara så sett, men det är j-igt störande att lyssna på när man kör i lägre hastigheter... Ingen som bor i Gbg så man kan "referenslyssna"?
- klipp-
Kanontråd för TL-blåbär!
Gillade du inte dom som Robban hade i garaget??
Finns att köpa3088238Jo det kan man säga vill också ha ju... haha
Bosch UR3CC, 35kr styck....3089569Tjenare allihopa!!
Fick tillbaka min Tl i fredag efter att jag hade lämnat in den för synkning, det gick väldigt illa innan jag lämnade in den, Men mek killen sa att det berodde på att tändstiften var kassa fast jag bytte dom för en månad sedan, Han sa till mig att ge fan i choken så blir det bättre han föklarade att den har bågen äter tändstift om man chokar den fullt. Låter konstigt tyckte jag efter som det ändå finns choke på den då skall den väl användas. undrar om det är mer än jag som har detta problem har även hört att det finns bättre dyrare tändstift till TL..och om det behövs
Mvh
Örjan
Bosch UR3CC, 35kr styck....
Funkar väldigt bra för mig.
Jag "chokar" dock aldrig.
Det är ingen choke, utan en kallstart..
Min var tjurig på att om jag inte körde den riktigt varm så ville den inte starta sen, men det försvann helt när jag bytte stift.3089618Sorry kallstart gamla sitter fortfarande i
Men är det så att dom e känliga på kallstart och att det förstör tändstiften??
Min var tjurig på att om jag inte körde den riktigt varm så ville den inte starta sen, men det försvann helt när jag bytte stift.
Jag hade original stift innan, men Boschen funkar klanderfritt...3089642Till Bosch UR3CC eller spelar det någon roll har ngk nu
Jag hade original stift innan, men Boschen funkar klanderfritt...
Tack för alla snabba svaren
Ha en skön söndag
Mvh
Örjan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |