Köpte ett TLR termostathus med bypass-slang av en skrot här i Sverige samt en Nissan Micra-termostat på mekonomen.Hej!
Har åkt på den klassiska lågtemp-sjukan! min kommer upp i 59 grader då det är +10 ute, har då legat och pressat i 15 mil så det känns som det klassiska problemet. Har som läst en hel del kring det där och vet hur jag ska göra.
Ni som gjort det redan, vars har ni köpt era delar? Har kollat runt lite och hittat i usa för halva priset av vad säljarna i stan tar, någon som har bra erfarenhet av detta?
Äntligen är säsongen inne!
Hej alla Tláre ny här
Jag är på jakt efter en TLR hellst Svart, men det känns som att det mest är gula och blå/vita som finns
Ni som har koll är det bara något viss årsmodell som finns i svart eller hur funkar det ?
Tacksam för svar
Hur är det med bakdäck till tlr? är det viktigt med något super däck? har fått ett bra pris på ett brigstone BT 010 R 190/50 ZR17 TL 73W monterat på fälg för 1400kr nytt. är det ett vättigt däck eller?
Svarta finns som -99 och -00.
Köpte ett TLR termostathus med bypass-slang av en skrot här i Sverige samt en Nissan Micra-termostat på mekonomen.
Resten tillverkade jag själv (T-stycke och plugg i kylaren)
Locket från TLR är helt annorlunda, så du ska behålla ditt TLS-lock.OKej! tackar! Har beställt ett nytt termostathus till en Tl R idag, vart billigare än ätt köpa en begagnad med locket.
Som jag har förstått det så passar locket från min ordinarie även på TL R huset.......
Exakt vilken Micra modell tog du termostatventilen ifrån?
Va det K10 eller K11 karossen 1,0 eller 1,2 liters motorn?
Tack för svar!
Sälj den till mig i nuvarande skick istället.har en tlr motor liggandes som jag fick med när jag köpte hojen... och han sa att den typ kuggade över på 3ans växel eller om den inte drev på den växlen...kommer inte riktigt ihåg vilket det var... någon som vet vad felet kan vara? kan det kosta att renovera? är det värt att renovera den.. motorn har gått 4900mil... tänkte jag skulle renovera den motorn och sen sälja av den..
har en tlr motor liggandes som jag fick med när jag köpte hojen... och han sa att den typ kuggade över på 3ans växel eller om den inte drev på den växlen...kommer inte riktigt ihåg vilket det var... någon som vet vad felet kan vara? kan det kosta att renovera? är det värt att renovera den.. motorn har gått 4900mil... tänkte jag skulle renovera den motorn och sen sälja av den..
Lägg av... Ramen?Jag kommer sälja ut min hoj i delar, behöver ni nåt så säj till, hela hojen ska bort, utom ramen som är spräckt.
Jag kommer sälja ut min hoj i delar, behöver ni nåt så säj till, hela hojen ska bort, utom ramen som är spräckt.
Sorry, ingen sån.
Har TLR bromspump med 6kolvsok.
Låg cuts.
Pasagerardyna.
m.m.
Glöm inte att du har ett par oanvända (av dig åtminstone) hälplattor.Sorry, ingen sån.
Har TLR bromspump med 6kolvsok.
Låg cuts.
Pasagerardyna.
m.m.
Jag var och provsatt en TLR idag men nådde faan knappt ner kom bara ner med tårna i backen och jag är 172 cm :S
Är det ingen fara tror ni ?
Kan man sänka en TLR några cm ? ( få ner halva foten vore najs)
Hoppas på bra svar
Jag var och provsatt en TLR idag men nådde faan knappt ner kom bara ner med tårna i backen och jag är 172 cm :S
Är det ingen fara tror ni ?
Hoppas på bra svar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet