Kawwa
Sporthojsnörd
Jag har en bricka på 2mm som jag tänkte höja hojen med i bak. Någon med erfarenheter av det? Är 2mm lagom?
Pushrod seal som gått, väldigt enkelt o byta, är ett antal här som har gjort det.Och jag som trodde att jag hade en hyfsat felfri hoj
Efter rundorna den här säsongen har hojen släppt ett droppar på garagegolvet. Den läcker alltså inte när den står (är kall) utan när den är/har varit varm.
Jag märkte inget förra säsongen men nu är läckaget ett faktum
Har någon av er varit ute för den här läckan, det verkar komma från där jag
har ritat in en pil. Kan det vara någon packning relaterat till kopplingen?
Är det mkt meck att åtgärda? Klarar en bryåkrat av det hemma i garaget
eller är det proffs och specialverktyg som gäller?
Pushrod seal som gått, väldigt enkelt o byta, är ett antal här som har gjort det.
Precis, men vad fan kör du för windows?
98?
Om det bara droppar så kan du köra.Jag gillar gamla Paint
Som sagt, då är det bara att lossa de två utanpåliggande skruvarna och så vips kan man pilla ut allt ända in till packningen?
Kommer det inte att rinna ut en hel del olja när jag är där och lossar på dittan o dattan?
Vågar jag köra med Bettan tills jag få hem packningen?
Om det bara droppar så kan du köra.
Jag körde så där ett tag.
Bort med mekanismen, rör itne ställskruvarna, dra ut tryckstången o se om du kan använda den till att pilla ut packboxen. GÖR RENT ALLT ordentligt.
Sen monterar du ihop det igen.
Nya paint i windows 7 rockar
Det går o ta ner den ifrån vissa torrentsidor, sen får du ändå licenskod ifrån windows, så det funkar.
Det sitter en lås"ring" framör packboxen oxå, den sticker in under "generator" kåpan. Jag har lyckats få ut den utan o ta bort den, men är du tveksam så kanske du ska ta bort den. Sen på med packningsmassa bara.
Om du ska ta bort generatorkåpan(motorkåpan vänstersida) får du tömma ur oljan. Där ska packningsmassan oxå vara sen.
Tja var ute och åkte MC-kortege i dag i Varberg.
500 bågar kanonkul ända till slutet.
Hade kört nästan hela runden i väldigt sakta mak och bågen blev varm som fan men fläktarna gick igång och då sjönk tempen men så bara tvärdog den och på led displayen stod det FI och den ville inte starta igen så nu står den på verkstan fan också.
Vad fan är FI.
Vad fan är det för fel???
Någon som har en aning????
fan vad den är tung att putta 3km jag var svettig som fan.
ag vill ha tillbaka den fort som fan .
Världen skojigaste hoj att köra .
Vart köper man en snygg bakända til en tl1000r
Sätt rätt motstånd parallellt med blinkersarna istället så kan du köra på det gamla relät.Någon som vet var man kan tjöpa en fungerande blinkarerelä för LED som passar TLR, dom har ju byggt någon speciell med stödsensorn sammanbyggd...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|