*ÅKE*
Medlem
- Gick med
- 14 Mar 2009
- Hoj
- 1999 TL1000R,Honda RC30,Honda CBX1000-79,Yamaha RD500,GSXR750,GSXR1100
En händelserik dag,i morse 8,00 sjösattes båten med en provtur för att se att allt funkade som de skall. Efter det var det att hämta "fruntimmret" från sjukan efter en skönhetsoperation nääe det är inte vad ni tänker på utan ett födelsemärke.När jag kört hem henne till sig givertvis kan ju inte hålla på o dalta med en som jämrar sig o är sjuk.
När jag kommer hem från henne ringer grannen längre uppe i området om att maten är färdigrillad det är bara o komma hit o äta. Ja vad säger man, jaaa ha jag kommer.dom har semester och han skulle ju promt bjuda på ett par Whisky., Under tiden var köparen på väg för att hämta sin PCII så jag tog med den.Gick tillbaks till grannen för att säga hej o tack.
I morrn får man ta sovmorgon
Satan whisky på en söndag det var många år sedan
När jag kommer hem från henne ringer grannen längre uppe i området om att maten är färdigrillad det är bara o komma hit o äta. Ja vad säger man, jaaa ha jag kommer.dom har semester och han skulle ju promt bjuda på ett par Whisky., Under tiden var köparen på väg för att hämta sin PCII så jag tog med den.Gick tillbaks till grannen för att säga hej o tack.
I morrn får man ta sovmorgon
Satan whisky på en söndag det var många år sedan